F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Wieści z Bahrajnu

HRT w ostatnim momencie wysłało bolidy, Ferrari użyje nowej sygnalizacji świetlnej...
Mariusz Karolak, 11 marca 2010, wyświetlenia: 4408<< | lista | T- | T+ | >>
Wszystkie zespoły Formuły 1 są już w Bahrajnie, gdzie jutro rano rozpocznie się pierwsza sesja treningowa w tym roku. Wczoraj jednak drzwi do garaży Hispania Racing były zamknięte, co od razu zrodziło spekulacje, że samochody Dallara hiszpańskiego zespołu nie dotarły jeszcze do Bahrajnu.

„To, że będziemy ścigać się w Bahrajnie stało się jasne dopiero w sobotę, kiedy samochody zostały załadowane do transportu z zaledwie półgodzinnym zapasem przed ostatecznym terminem” – powiedział dziennikarzom Bruno Senna.

Z innych doniesień z Bahrajnu warto dodać, że w środę w boksach Ferrari zamontowany został bezpieczniejszy system świateł sygnalizacyjnych, który będzie wykorzystywany w tym sezonie podczas pit-stopów. Zespół Red Bull miał z kolei poprosić ponoć FIA o to, by wyrażono zgodę na ulepszenie silnika Renault, by francuska jednostka napędowa była w stanie dorównać osiągom silnikowi Mercedesa.

Tymczasem turyści odwiedzający Bahrajn zostali poproszeni o zachowanie szczególnej ostrożności z racji tego, że nastąpiły demonstracje w odpowiedzi na spotkanie ambasadora Wielkiej Brytanii z przedstawicielem radykalnej partii opozycyjnej al-Wifaq.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.07.2018  Zespoły omawiają przeniesienie zimowych testów z Barcelony do Bahrajnu
08.04.2018  Sebastian Vettel wygrywa pełne emocji GP Bahrajnu
07.04.2018  Vettel najszybszy w kwalifikacjach do GP Bahrajnu
06.04.2018  Raikkonen najszybszy w wieczornym treningu przed GP Bahrajnu
29.09.2017  GP Chin i GP Bahrajnu zamieniły się miejscami w kalendarzu na sezon 2018
Tagi:
HRT
Sakhir

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bartekws, 11.03.2010 11:07[!]
Po odejściu Toyoty, jednostka napędowa Renault może być najsłabszą w stawce, biorąc pod uwagę fakt, że sądząc po osiągach Williamsa silnik Coswortha jest wytrzymały i konkurencyjny.

Być może RBR lepiej by wyszedł na umowie z Cosworthem :D

Ciekawe czy otrzymają zgodę i jeśli tak to na kiedy podrasują te silniki..
BlindWolf, 11.03.2010 11:09[!]
"Zespół Red Bull miał z kolei poprosić ponoć FIA o to, by wyrażono zgodę na ulepszenie silnika Renault, by francuska jednostka napędowa była w stanie dorównać osiągom silnikowi Mercedesa."

Ciekawe czy to przejdzie .Taka myśl powinna trafić po sezonie 2009 do FIA. Niech zmienią silnik na Merca.
Maly-boy, 11.03.2010 11:13[!]
od kiedy to czasy okrążeń wyznaczają moc silnika ? i jak RB zdobył 153,5 pkt mając w bolidzie silnik Renault
Maraz, 11.03.2010 11:16[!]
Może to być najzwyklejsza plotka, bo FIA wyraźnie mówiła, że nie zgodzi się na coś takiego.

Po sugestiach, że są różnice w osiągach silników poszczególnych producentów, FIA ustaliła, że jeśli zostanie to potwierdzone, to wówczas zespoły będą mogły wyeliminować te różnice poprzez ograniczenie osiągów mocniejszych jednostek napędowych. Nie zostanie wydana jednak zgoda na poprawienie słabszych silników.

http://www.f1wm.p...iad_gen.php?id=13381
buczu, 11.03.2010 11:19[!]
niektórzy wiedzą wszystko po czasach okrążeń na testach. Nawet, że Coswortth jest konkurencyjnu i wytrzymały:D
akkim, 11.03.2010 11:24[!]
I tak Fani al-Wifaq'a oraz ich wybryki
trafili do Serwisu gdzie brak polityki ;))
totalfun, 11.03.2010 11:27[!]
A wszystko to przez Flavio, który szefem zespołu był dobry tylko w spotkaniach towarzyskich...Wszyscy rozwijali silniki tylko nie Renault (zwolnił kilkadziesiąt osób z tego działu...). Później zwolnił jeszcze kilka z aero i Reanault jest teraz... no właśnie gdzie???
akkim, 11.03.2010 11:34[!]
@totalfun >>>

Tak, to wszystko wina Flavia złośliwego,
niedojda i tuman jest poprostu z Niego
a że zdobył dla nich mistrzowskie tytuły
to tylko przypadek w Historii Formuły.

/ Total - Weź Gościu przestań mu umniejszać. Z tego co pamietam często wywierał presję na FIA w sprawie silnika /.
totalfun, 11.03.2010 12:01[!]
@akkim>>> Coś musi być na rzeczy skoro Red Bull mając dostęp do danych z silników Ferrari prosi o wyrównanie szans. Z tego co pamiętam Flavio wynegocjował przed sezonem 2009 ulepszenie dla silników Renault. Pytanie czy wtedy zdecydował się zatrudnić ponownie dział rozwoju silników? Nie. W ogóle to w takich sprawach najbardziej powinno być zainteresowane Renault jako producent. Ale kto będzie o tym rozmawiał z górą? Erik, który jeszcze nie zamienił słowa z Bernim? Nie odejmuję zasług Flavia, przez to, że wytykam mu kilka błędów.
akkim, 11.03.2010 12:06[!]
@up >>>

Jeśli regulamin mówi "Zamrozić silniki"
może chciał pomniejszyć wydatki fabryki ?
Przecież nikt nie jest w stanie uprzedzić krętaczy
który przepisami jak chce tak mataczy.
totalfun, 11.03.2010 12:11[!]
@up No ale o to właśnie chodzi w F1 - co nie jest zabronione jest dozwolone. Trzeba umieć sobie radzić z niejasnym regulaminem FIA ;D Samo Renault jak zdobywało mistrzostwa kręciło jak mogło...
pitstop, 11.03.2010 13:16[!]
http://cdn.galler.../image/su_10brn287-2
a takie sobie zdjęcie znalazłem naszego Roberta;)

http://cdn.galler...1/image/l_af5d3293-2
producent tych tablic chyba nie strzeliłby aż takiej gafy i nie produkował ich z nieaktualnymi nazwiskami?
archibaldi, 11.03.2010 14:11[!]
@up
chyba piquet i raikonnen nie sa jeszcze spisani na straty ;P Albo maja na lakierni stare szablony i spora doze olewki ;)
Kamikadze2000, 11.03.2010 17:11[!]
"Czerwoni" mogliby sobie darowac te zj""""" światełka. Nie ma to jak "chłopak z lizakiem". No ale, skoro nadal chcą ryzykowac, proszę bardzo. Mam nadzieje tylko, że nie przetracą kilka szans na zwycięstwa i solidne punkty, jak to było w 2008 roku. W końcu tylko dzięki temu Lewis zdobył tytuł.
Jakuzo, 11.03.2010 17:56[!]
Nie martw sie o nich, skoro ich uzywaja, widocznie uznali ze sie oplaca :) Czy sie oplaci w kontekscie calego sezonu - to sie okaze :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca