F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Abiteboul broni wysokiego kontraktu Ricciardo z Renault

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Campos: Jesteśmy w Bahrajnie, aby zachować zgłoszenie

"Musieliśmy pojechać do Bahrajnu, by nie mieć problemu ze zgłoszeniem do mistrzostw".
Łukasz Godula, 12 marca 2010, wyświetlenia: 3086<< | lista | T- | T+ | >>
Adrian Campos – założyciel hiszpańskiego zespołu, który przeszedł w ręce Jose Ramona Cerabante – przyznał, że lepiej byłoby, gdyby HRT mogło opuścić weekend w Bahrajnie.

Były kierowca Minardi, który pełni w zespole z Murcji funkcję wicedyrektora generalnego, nie mógł udać się do Bahrajnu z powodu złamanej stopy. W wypowiedzi dla radia Onda Cero przyznał, że zespół ryzykuje wystawieniem się na pośmiewisko podczas tego weekendu, przystępując do rywalizacji z nieprzetestowanym bolidem Dallary.

Bruno Senna wykonał rano jedynie trzy okrążenia instalacyjne, a po południu 17 okrążeń, zanim auto uległo awarii, podczas gdy drugi bolid dla Karuna Chandhoka nie wyjechał w ogóle z garażu. „Musieliśmy pojechać do Bahrajnu, by nie mieć problemu ze zgłoszeniem do mistrzostw” – powiedział Campos. „Naszym celem jest więc po prostu robienie tego, co możemy”.

Hiszpan swój krótki okres bycia właścicielem i szefem zespołu opisał jako „koszmar”, podczas gdy teraz musi siedzieć w domu w czasie debiutu jego zespołu. „Szczerze mówiąc w obecnej sytuacji nie naciskałem na pobyt w Bahrajnie, chociaż chciałbym tam być” – powiedział Campos.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.05.2013  Bolidy HRT z sezonu 2011 będą startowały w BOSS GP
15.02.2013  Pirelli kupiło bolid HRT z sezonu 2011?
30.01.2013  Ecclestone: Scorpion Racing raczej nie wystartuje w tym roku
29.01.2013  HRT zostanie uratowane?
27.12.2012  De la Rosa rozczarowany zamknięciem HRT
Tagi:
HRT

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sanki, 12.03.2010 17:08[!]
No, jutro poustawiają bolid i będą szybsi o 7 sekund niż dzisiaj :D 1s przed nowymi <haha>
archibaldi, 12.03.2010 17:11[!]
testy na szybkich kółkach kwalifikacyjnych to będzie dopiero graka :D
Coraz mniej podobaja mi sie te nowe zespoly, ecclestone z chciwosci to by przyjal do stawki nawet 2 drezyny, dziad jeden :P
Endrju Szopen, 12.03.2010 17:12[!]
W perspektywie - ciągnięcie się daaaleko za stawką w dalszej części 2010; przyssanie się do drugiej części stawki w 2011; pojedyncze/szczęśliwe punkty w 2012; regularne punkty w 2013; podia w 2014; zwycięstwo w 2015; mistrzostwo w 2016. Chyba, że będzie zmiania regulaminu, coś jak 2008 - > 2009.

To pokazuje, że F1 nie jest łatwa do zdobycia ani dla kierowców ani dla zespołów... I nie ma sensu ich z tego powodu wyszydzać. Trzeba wrócić myślami do lat 80. i 90. i oglądać wyścigi jak wtedy (bo różnice był niezłe...) - by umiejętnie obserwować wszystkie zespoły i umieć obiektywnie wypowiadać się na ich temat.
sas, 12.03.2010 17:12[!]
Senna dziś rozpędził bolid do 230 km/h w miejscu gdzie powinien mieć ~300
noofaq, 12.03.2010 17:16[!]
dobrze że nie rozpędzał dalej bo by sie rozpadł jak na ostatnim kółku :]
ice, 12.03.2010 17:16[!]
lipa totalna, troche powegetuja i chyba sie wycofają, kompletnie nie widze przysszlosci tego teamu... chociaz z drugiej strony teraz moze byc juz chyba tylko lepiej, bo latwiej jest poprawiac bolid, ktory jest w wielu elementach do kitu niz dosyc dopracowany samochod... Jednak na ta chwile to jest po prostu niepowazne, wystawiaja na posmiewisko nie tylko siebie, ale takze wizerunek F1, nie sadze aby Berniemu sie to podobało... Przeciez oni są niewiele szybsi od bolidu GP2 a to przeciez jets porazka.. sam silnik powinien ich przyspieszyc o kilka sekund..
SkC, 12.03.2010 17:18[!]
To Robert w Malezji z płonącym silnikiem jechał 240 hahahah
akkim, 12.03.2010 17:28[!]
Jak pisałem, nic nie ograniczać bo pomysł jest chory
to był raban na Forum bo są już zespoły
co się będą ścigać przy budżecie małym
i dziś macie przykład, że się rozpadały.

Podkreślę raz jeszcze : to sport ELITARNY
chęci, cienki budżet dają efekt marny,
lecz stało się trudno, trzeba to wytrzymać
już teraz za późno by się naigrywać.
Qnik, 12.03.2010 17:39[!]
I te słowa wypowiada Campos, który de facto jest odpowiedzialny za to, jaki burdel miał w ekipie...
PopaY-F1, 12.03.2010 18:04[!]
I po jaką cholerę taki zespół jest w F1... To zaczyna być po prostu śmieszne. To ma być F1??? Takich problemów nie mają nawet kolarze :P
Chmiel_, 12.03.2010 18:29[!]
Po tej wypowiedzi wnioskować można że po okrążeniu formującym zjadą do boksów kończąc udział w GP...
Amalio, 12.03.2010 18:53[!]
Prawdziwe pośmiewisko, to by było jakby w ogóle nie zdążyli nic przygotować jak nie wspomnę kto :]
gnt3c, 12.03.2010 19:25[!]
Nie wiem jakimi kryteriami kierowano się przy wyborze dodatkowych teamów ale odnoszę wrażenie, że na te kryteria właśnie te zespoły wydały swoje budżety :)

Ludzie to jest F1 - wszyscy wiedzieli na co się porywają ... a teraz wszyscy dostaną po d... zaraz się okaże że najlepiej na tym wszystkim z nowych teamów wyjdzie USF1, bo przynajmniej on nie będzie dublowany po każdych 20 okrążeniach wyścigu...
push_mss, 12.03.2010 20:59[!]
Troche to bez sensu. W sumie nie wiadomo jak radziłby sobie Stefan, ale pewnie szlag Stefanovica trafia jak widzi rozpadający się bolid HRT :D
dex, 12.03.2010 22:24[!]
Czym wy się przejmujecie ;), chcieli to mają nikt ich nie zmuszał do wchodzenia w F1.
MaxKapsel, 13.03.2010 00:30[!]
mam tylko dwa słowa dla HRT. Andrea Moda. :)
a tak poza tym HRT to również ogólnoświatowo (w środowisku medycznym) znany skrót od Hormonal Replacing Therapy - hormonalna terapia zastępcza dla pań w menopauzie. Czy panowie z Hispania RT są już w takiej fazie?...
Jędruś, 13.03.2010 10:50[!]
To też jego wina, że wystawił zespół na pośmiewisko :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca