F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Gascoyne dumny z całego zespołu

"Teraz możemy popracować nad osiągami".
Łukasz Godula, 15 marca 2010, wyświetlenia: 2137<< | lista | T- | T+ | >>
Dyrektor techniczny Lotus Racing – Mike Gascoyne jest 'bardzo dumny' z każdej osoby w zespole, która przyczyniła się do tego, że oba bolidy T127 zostały sklasyfikowane w Bahrajnie.

Gascoyne przywrócił nazwę Lotus do F1 wraz ze swoją nową ekipą i prawie całkowicie osiągnął cel wyznaczony na pierwszy wyścig, jakim było dojechanie do mety (Heikki Kovalainenem ujrzał flagę w szachownicę, a Jarno Trulli zatrzymał się na ostatnim okrążeniu). Biorąc pod uwagę kłopoty Virgin Racing oraz HRT, których to zespołów ani jeden bolid nie został sklasyfikowany, Gascoyne jest zachwycony obrotem taki spraw dla jego zespołu.

„Wykonaliśmy to, co zapowiedzieliśmy” – powiedział Brytyjczyk serwisowi AUTOSPORT. „Powiedzieliśmy, że będziemy profesjonalnym zespołem, pojawimy się na starcie, będziemy gotowi i niezawodni. Teraz możemy popracować nad osiągami. Uważam, że nasze najszybsze okrążenie nie było złe – 2 minuty i 2 sekundy, podczas gdy wielu kierowców nie zeszło poniżej 2 minut. Nasze tempo nie było złe, z wszystkich przejazdów które wykonaliśmy wiedzieliśmy, że pojedyncze okrążenie będzie naszym problemem i byliśmy lepsi na długich przejazdach. Dobrze było dojechać do mety”.

Gascoyne sądzi, że jego nowa ekipa dojrzała znacznie podczas swojej wyprawy do Bahrajnu i zasłużyła na końcowy rezultat. „To jest minimum, na jakie nas stać” – powiedział Gascoyne, który uważa, że Lotus pójdzie teraz naprzód. „Wiemy, że mamy niezawodny bolid i wiemy, że musimy naciskać, by był szybszy, jednak było to długie sześć miesięcy. Wszyscy pracowali bardzo ciężko, więc jest to świetna rzecz dla zespołu. Również dla Tony'ego Fernandesa, ponieważ zasłużył na to, robiąc co w jego mocy, by wesprzeć zespół. Jestem po prostu bardzo dumny z każdej osoby”.

Gascoyne powiedział, że jego celem jest teraz zbliżenie się do Toro Rosso w nadchodzących wyścigach. „Musimy się lepiej kwalifikować” – powiedział. „Toro Rosso było przed nami i różnica wynosiła kilka sekund, jednak jak to w sporcie motorowym, skupiamy się teraz na najbliższym zespole, by go pokonać. Musimy zmniejszyć stratę i zacząć od zbliżenia się do tego, kto jest przed nami”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.01.2012  Alex Rossi liczy na awans do Formuły 1
13.12.2011  Lotus będzie stosował czarno-złote malowanie w F1, GP2, GP3 i IndyCar
12.12.2011  HRT dementuje plotki o nawiązaniu współpracy z Caterhamem
12.12.2011  HRT zmieni silniki na Renault?
08.12.2011  Team Lotus potwierdza zatrudnienie Johna Ileya
Tagi:
Gascoyne M.
Team Lotus

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sasza82, 15.03.2010 19:26[!]
Optymistyczne podejście, ale uważam, że jeśli któryś z nowych zespołów zbliży się na sekundę do starych zespołów, to już będzie sukces...o walce z nimi mogą chyba tylko póki co pomarzyć...strat w aerodynamice nie da się tak łatwo odrobić, tym bardziej, że nie dysponują dużym budżetem. Z drugiej strony jeśli już zrobią krok naprzód może być on bardziej spektakularny ze względu na stratę jaką mają...nic tylko życzę im powodzenia :)
Amalio, 15.03.2010 19:34[!]
Bardzo podoba mi się ich optymistyczne podejście do sprawy :)
Gibonlak, 15.03.2010 19:46[!]
Sasza, piszesz o budżetach... zastanawiam się jak dużo pieniędzy mają zespoły i jak to się przekłada na osiągnięcia, można to gdzieś sprawdzić?
sasza82, 15.03.2010 19:55[!]
Pod tym linkiem znajdziesz pewną dyskusję na ten temat, aczkolwiek jak wiadomo są to przypuszczalne kwoty mogące mijać się z prawdą. Budżety to niestety tajemnica, póki co można tylko dywagować :)

http://forums.aut...php?showtopic=125131

Można mieć wątpliwości co do Renault np. jako, że pojawiły się głosy w prasie, że wkład Pietrowa to 7%, więc 105 baniek jakoś nie pasuje :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca