F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.12.2018

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Lola także nie będzie ubiegać się o miejsce w F1 w 2011

Jako powód podała niewystarczającą ilość czasu na przygotowanie się do startów.
Marek Roczniak, 15 kwietnia 2010, wyświetlenia: 2158<< | lista | T- | T+ | >>
Producent samochodów wyścigowych Lola w ślad za Prodrive ogłosił dzisiaj, że także nie będzie ubiegać się o miejsce w stawce Formuły 1 w sezonie 2011, jako powód podając niewystarczającą ilość czasu na przygotowanie się do przyszłorocznych startów.

W ubiegłym roku firma z siedzibą Huntingdon ubiegała się w miejsce w F1 i miała już nawet gotowy model bolidu do testów w tunelu aerodynamicznym, jednak wstrzymała cały projekt w czerwcu 2009 roku, kiedy na ogłoszonej przez FIA liście zespołów zabrakło Loli.

Dzisiaj dobiegł końca termin przyjmowania zgłoszeń w nowym procesie poszukiwania trzynastego zespołu na sezon 2011. „Zgłoszenie do sezonu 2010 przy ograniczonych budżetach i wyrównanych osiągach było idealną sytuacją dla Loli” – powiedział właściciel brytyjskiej firmy Martin Birrane. „Mieliśmy już zaplecze na poziomie F1 w naszej siedzibie w Huntingdon”.

„Niestety nasz mocno zaawansowany projekt F1 na sezon 2010, który obejmował znaczący program rozwojowy w tunelu aerodynamicznym, musiał zostać zamrożony w czerwcu 2009 roku. Ogłoszony ostatnio proces przyjmowania zgłoszeń na sezon 2011 pozostawił nam niewystarczającą ilość czasu na przygotowanie się do czegoś, co byłoby zupełnie innym programem”.

Dyrektor zarządzający firmą Lola – Robin Brundle dodał: „Lola ma nadzieję na zacieśnienie współpracy z istniejącymi zespołami F1 i licznym gronem innych klientów znajdujących się w naszym portfolio”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.10.2012  Lola Cars zakończy działalność
06.11.2011  Lola ciągle myśli o powrocie do Formuły 1
05.10.2011  Superleague Formula planuje wprowadzenie nowego bolidu od sezonu 2013
19.08.2011  Lola prezentuje nowy samochód klasy LMP2
20.06.2011  Toyota testuje nowy prototyp LMP1 do Le Mans
Tagi:
F1 ogólnie
Lola

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
krzysiek_aleks, 15.04.2010 19:05[!]
Super, skoro nawet chyba SGP nie startuje, to wolałbym, ażeby żaden team nie dostał miejsca. Boję się kolejnego USF1 (Durango), lub HRT (Epsilon Euskadi)
Kamikadze2000, 15.04.2010 19:16[!]
Cóż, prawdopodobnie walka rozegra się między SGP, Durango i Epsilonem. Osobiście stawiam na baskijską stajnię, gdyż Durango do mnie nie przemawia, natomiast SGP stało się jakoś tak mało prawdopodobne i faktycznie zdolne do startów w F1. No ale zobaczymy... Najważniejsze, by wygrał najlepszy!!! :))
bukuć, 15.04.2010 19:21[!]
To załóżmy z perspektywy takiego Collesa , Ricarda lub Andersona.... Jesteś szefem zespołu i cieszysz się , że wystartujesz w takiej prestiżowej formule , twój zespół jest całym twoim życiem (no tu przesadziłem) i ważne , że doprowadziłeś swojego Pacifica do Jedynki.A jeśli uważasz , że jesteś za słaby to się odbijesz - wiele nowych zespołów było dobrych . Nie możesz powiedzieć tak jak np. Theissen w 2006 (nie powiedział , przykład) - e tam jestem w F1 ale po co jeśli zmulamy? I zabrał swe zabawki. Jeśli nowe zespoły nie chcą się kompromitować odchodzą po roku , a nie nie startują w naborach.
Ale z perspektywy kibica popieram. Po co 13 zmulacz?HRT nie jest takim dnem jak się wydawało w Bahrajnie , ba , kończą więcej wyścigów niż faworyzowany Virgin (początek naborów) i zbliżają się do Lotusa. nie chcę więcej garażowców
BlindWolf, 15.04.2010 19:32[!]
Przygotowywali się ale:
"przygotowanie się do czegoś, co byłoby zupełnie innym programem”.
Przy zmianie opon + silniki turbo o których się przebąkuje+KERS. Tez bym sobie przynajmniej przyszły sezon odpuścił- ciekawe jakie jeszcze zmiany zafundują konstruktorom .Jak na razie nic oficjalnego nie było w sprawie aerodynamiki .
Sorry - dyfuzory precz.
Komplet ustaleń pod koniec sezonu i znowu 3 miesiące na budowę .
Anderis, 15.04.2010 19:48[!]
Żadnego SGP nie wybiorą, ten projekt został odrzucony w pierwszej kolejności podczas ubiegłorocznej rekrutacji, gdyż nie przedstawił żadnych źródeł finansowania zespołu, poza tym, że rząd serbski ich "wspiera" (bez żadnych konkretów). Ktoś pamięta jeszcze ich zapewnienia, że mieli sprzedawać dni testowe, jeśli nie dostaną miejsca w stawce? No właśnie, gdzie ich bolid i gdzie/co testuje?
Simi, 15.04.2010 19:55[!]
DOkładnie. SGP prawie na pewno nie zostanie wybrany. Myslę, że większą "przewagę" ma Epsilon Euskadi. Sądzę, że mają lepsze zaplecze, bardziej profesjonalne przygotowanie i będą mogli wygryźć HRT, Lotusa, Virgina...
Ale póki co to tylko gdybanie, co nie zmienia faktu, że Durango wcale do mnie nie przemawia i coś przeczuwam, że wycofaliby się jeszcze przed startem sezonu :)
opooona ;S, 15.04.2010 20:25[!]
Wielka szkoda liczyłem na ten zespół>
flyz1, 15.04.2010 21:16[!]
Jak na razie mamy Durango, Epsilona... i na tym się lista zamyka... Może być tak, że i Epsilon i Durango przygotują bolidy, a jeden z nich będzie "rezerwowym". Nie wiem tylko co miałby zespół rezerwowy, jeśli miałby samochód, a nie miałby miejsca w stawce (wywaliłby kasę... w błoto). Mimo tego, że dokoptują 13 (a może nawet 14) team, to moim zdaniem na starcie pierwszego wyścigu w 2011 roku nie zobaczymy 26 (jak to mawia Borowczyk) "kolorowych bolidów". Mogę się mylić, ale pewnie HRT i/lub Virgin się wykruszą...
Simi, 15.04.2010 21:36[!]
Flyz1 - trochę zgadzam się z tym ostatnim zdaniem, ale jeszcze nie powiedziałbym "pewnie".
seba_d, 16.04.2010 00:18[!]
chyba postawa nowych zespołów odstrasza, a kolejny zespół raczej nie będzie lepszy od tych które dziś mamy.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca