F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

12.12.2018

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

HRT bliskie nawiązania technicznej współpracy

Umowa przewiduje korzystanie z tunelu aerodynamicznego.
Michał Roszczyn, 16 maja 2010, wyświetlenia: 2105<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół HRT jest bliski nawiązania technicznej współpracy, mającej wspomóc rozwój przyszłorocznego bolidu – dowiedział się serwis AUTOSPORT.

Dodatkowo szef ekipy – Colin Kolles zbagatelizował sugestie Berniego Ecclestone'a, według którego przyszłość hiszpańskiego teamu stoi pod znakiem zapytania z powodu kłopotów finansowych.

Jednakże Kolles twierdzi, iż jedynym zmartwieniem jego zespołu jest konkurencyjność dodając, że nie ma żadnych wątpliwości odnośnie przetrwania obecnego sezonu, a wręcz przeciwnie – oczekuje znacznie lepszej formy HRT w sezonie 2011.

Ponadto, projektując następny samochód bez udziału firmy projektowej Dallara, Kolles wyjawił, że zespół jest bliski osiągnięcia porozumienia dotyczącego technicznej współpracy przy rozwoju podwozia na przyszły rok. Umowa ta przewiduje korzystanie z tunelu aerodynamicznego.

„Oczywiście nie jesteśmy wystarczająco konkurencyjni, nawet jak na oczekiwania dotyczące nowego teamu, i musimy znaleźć rozwiązania na przyszłość. Niemniej jesteśmy pozytywnie nastawieni i Bernie pomaga nam zapewnić lepszą przyszłość. Ukończymy ten sezon i już spoglądamy w stronę następnego. Mamy nadzieję wydać oświadczenie w przyszłym miesiącu – być może przed Grand Prix Kanady – odnośnie naszych dalszych planów budowy własnego podwozia”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.05.2013  Bolidy HRT z sezonu 2011 będą startowały w BOSS GP
15.02.2013  Pirelli kupiło bolid HRT z sezonu 2011?
30.01.2013  Ecclestone: Scorpion Racing raczej nie wystartuje w tym roku
29.01.2013  HRT zostanie uratowane?
27.12.2012  De la Rosa rozczarowany zamknięciem HRT
Tagi:
HRT
Kolles C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Adakar, 16.05.2010 05:13[!]
i dobrze robią ... troche jak Honda czy Ferrari w ostatnich latach. Wiedzą ze z tego padła się nie da nic więcej wycisnąć, więc koncentrują się na projektowaniu nadwozia A.D. 2011 w oparciu o swoje odczucia i wiedzę gromadzoną w tym sezonie ... naturalnie w ramach swoich możliwości finansowych i ludzkich.

Jednak gdy Honda czy Ferrari mogła sobie "pozwolić" na porzucenie rozwoju danego modelu, tak oni są ekipą z zerowym stażem i dla nich to ciężka sprawa ... znaleźć nowych sponsorów, widząc jak bujają się za ich kasę po całym świecie, ze starym bolidem...
Tak jak Klien powiedział, z tego autka dobrym setupem po testach dałoby się wycisnąć 1-1,5 sek. na czysto + małe poprawki we wskazanych płaszczyznach... Może na qual tak ale wątpię aby obecny HRT w wyścigu dało się o tyle przyspieszyć ... i np. poprawić jego stabilność i balans.
bukuć, 16.05.2010 08:49[!]
HRT jest niewiele szybsze od bolidu GP2 , które tworzy...Dallara!
Na zleceniu chyba nie rozróżnili serii wyścigowej dla której tworzy bolid ;)
Dobrze , że już teraz działają , bo Kochański prawdopodobnie(tak przynajmniej usłyszałem) powiedział wczoraj "chyba będzie bez różnicy jak Karun wyjedzie na tor bolidem GP2"
Ferrarif1, 16.05.2010 08:55[!]
Bolid na 2011 będzie produkowany w garażu aby zaoszczędzić pieniążki a projektować będzie znany projektant z bangladeszu, który ma dość dziwne metody projektowania niewymienie jego nazwiska bo gość jest OK ale metody ma dziwne
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca