F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2019

McLaren i Toro Rosso osiągnęły porozumienie w sprawie Jamesa Keya

Russell: Przykład Force India z sezonu 2015 daje nadzieję Williamsowi

Pirelli zaprezentowało program testów ogumienia w trakcie sezonu 2019

Osaka zainteresowana organizacją ulicznego wyścigu F1

Williams zorganizuje w piątek dzień filmowy z bolidem FW42

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

HRT bliskie nawiązania technicznej współpracy

Umowa przewiduje korzystanie z tunelu aerodynamicznego.
Michał Roszczyn, 16 maja 2010, wyświetlenia: 2117<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół HRT jest bliski nawiązania technicznej współpracy, mającej wspomóc rozwój przyszłorocznego bolidu – dowiedział się serwis AUTOSPORT.

Dodatkowo szef ekipy – Colin Kolles zbagatelizował sugestie Berniego Ecclestone'a, według którego przyszłość hiszpańskiego teamu stoi pod znakiem zapytania z powodu kłopotów finansowych.

Jednakże Kolles twierdzi, iż jedynym zmartwieniem jego zespołu jest konkurencyjność dodając, że nie ma żadnych wątpliwości odnośnie przetrwania obecnego sezonu, a wręcz przeciwnie – oczekuje znacznie lepszej formy HRT w sezonie 2011.

Ponadto, projektując następny samochód bez udziału firmy projektowej Dallara, Kolles wyjawił, że zespół jest bliski osiągnięcia porozumienia dotyczącego technicznej współpracy przy rozwoju podwozia na przyszły rok. Umowa ta przewiduje korzystanie z tunelu aerodynamicznego.

„Oczywiście nie jesteśmy wystarczająco konkurencyjni, nawet jak na oczekiwania dotyczące nowego teamu, i musimy znaleźć rozwiązania na przyszłość. Niemniej jesteśmy pozytywnie nastawieni i Bernie pomaga nam zapewnić lepszą przyszłość. Ukończymy ten sezon i już spoglądamy w stronę następnego. Mamy nadzieję wydać oświadczenie w przyszłym miesiącu – być może przed Grand Prix Kanady – odnośnie naszych dalszych planów budowy własnego podwozia”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.05.2013  Bolidy HRT z sezonu 2011 będą startowały w BOSS GP
15.02.2013  Pirelli kupiło bolid HRT z sezonu 2011?
30.01.2013  Ecclestone: Scorpion Racing raczej nie wystartuje w tym roku
29.01.2013  HRT zostanie uratowane?
27.12.2012  De la Rosa rozczarowany zamknięciem HRT
Tagi:
HRT
Kolles C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Adakar, 16.05.2010 05:13[!]
i dobrze robią ... troche jak Honda czy Ferrari w ostatnich latach. Wiedzą ze z tego padła się nie da nic więcej wycisnąć, więc koncentrują się na projektowaniu nadwozia A.D. 2011 w oparciu o swoje odczucia i wiedzę gromadzoną w tym sezonie ... naturalnie w ramach swoich możliwości finansowych i ludzkich.

Jednak gdy Honda czy Ferrari mogła sobie "pozwolić" na porzucenie rozwoju danego modelu, tak oni są ekipą z zerowym stażem i dla nich to ciężka sprawa ... znaleźć nowych sponsorów, widząc jak bujają się za ich kasę po całym świecie, ze starym bolidem...
Tak jak Klien powiedział, z tego autka dobrym setupem po testach dałoby się wycisnąć 1-1,5 sek. na czysto + małe poprawki we wskazanych płaszczyznach... Może na qual tak ale wątpię aby obecny HRT w wyścigu dało się o tyle przyspieszyć ... i np. poprawić jego stabilność i balans.
bukuć, 16.05.2010 08:49[!]
HRT jest niewiele szybsze od bolidu GP2 , które tworzy...Dallara!
Na zleceniu chyba nie rozróżnili serii wyścigowej dla której tworzy bolid ;)
Dobrze , że już teraz działają , bo Kochański prawdopodobnie(tak przynajmniej usłyszałem) powiedział wczoraj "chyba będzie bez różnicy jak Karun wyjedzie na tor bolidem GP2"
Ferrarif1, 16.05.2010 08:55[!]
Bolid na 2011 będzie produkowany w garażu aby zaoszczędzić pieniążki a projektować będzie znany projektant z bangladeszu, który ma dość dziwne metody projektowania niewymienie jego nazwiska bo gość jest OK ale metody ma dziwne
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca