F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.02.2019

Ferrari SF90 zadebiutowało na torze

Kwiat: O tym, czy dojrzałem powiedzą moje występy na torze

Gasly: Verstappen jest prawdopodobnie największym talentem w F1

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

Williams nie wyjedzie w poniedziałek na tor w Barcelonie

16.02.2019

Sezon 2019: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Daniel Ricciardo pokonał pierwsze kilometry za sterami Renault R.S.19

Binotto: Na początku sezonu Vettel może mieć priorytet nad Leclerkiem

Haas przeprowadził shakedown bolidu VF-19

Ferrari zastosowało matowe malowanie, aby zredukować masę bolidu

Rob Smedley został konsultantem technicznym Formula One Group

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

ART Grand Prix rozważa połączenie sił z Sauberem?

Tymczasem HRT jest podobno zainteresowane siedzibą zespołu Toyoty i bolidem TF110.
Michał Roszczyn, 28 maja 2010, wyświetlenia: 2082<< | lista | T- | T+ | >>
Francuski team ART Grand Prix może połączyć siły ze startującym już w Formule 1 zespołem, zamiast samodzielnie debiutować w przyszłym sezonie mistrzostw świata.

Ekipa kierowana przez Nicolasa Todta, startująca obecnie m.in. w serii GP2, złożyła wniosek o przyjęcie do stawki Formuły 1 w 2011 roku. Jednakże jak donosi hiszpański dziennik El Mundo Deportivo, ART rozważa także inne opcje, w tym połączenie się z będącym w słabej kondycji finansowej zespołem Petera Saubera.

Takie posunięcie oznaczałoby, że dysponujący imponującą siedzibą i tunelem aerodynamicznym team Epsilon Euskadi, który dowiódł już swoich możliwości w Le Mans Series, stałby się faworytem do zajęcia 13 miejsca w przyszłorocznej stawce Formuły 1. „Sądzę, że mamy argumenty, które trudno podważyć” – powiedział Joan Villadelprat, szef Epsilon Euskadi. Z drugiej strony jednak El Mundo Deportivo twierdzi, że Peter Sauber zamierza „znaleźć silnego i stabilnego partnera, by ponownie odsunąć się w cień”.

Tymczasem według innych doniesień, zespół HRT jest zainteresowany przejęciem siedziby byłej ekipy Toyoty F1 w Kolonii, jak również projektem tegorocznego bolidu japońskiej stajni. Niedawno hiszpańska ekipa zakończyła współpracę z konstruktorem jej obecnych samochodów – firmą Dallara.

Aczkolwiek ewentualne wykupienie bazy w Kolonii byłoby sprzeczne z wcześniejszymi planami HRT odnośnie utworzenia swojej własnej siedziby w hiszpańskim regionie Murcja, który sponsoruje zespół.

Doniesienia te mogły przyczynić się do zrodzenia spekulacji, jakoby Jose Ramon Carabante zamierzał sprzedać team, pomimo wczorajszych informacji o wyznaczeniu nowego zarządu. „To pokazuje, jak bardzo HRT stara się rozrastać z dnia na dzień w celu przekształcenia się w mocniejszy, bardziej długotrwały i konkurencyjny zespół Formuły 1” – czytamy w czwartkowym oświadczeniu.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.02.2019  Sezon 2019: Co nowego nas czeka w Formule 1?
16.02.2019  Rob Smedley został konsultantem technicznym Formula One Group
15.02.2019  F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów
13.02.2019  Unia Europejska analizuje kampanie Mission Winnow i BAT w Formule 1
13.02.2019  Kaski niektórych kierowców wciąż nie mają homologacji FIA
Tagi:
HRT
Toyota
Villadelprat
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
krzysiek_aleks, 29.05.2010 09:34[!]
Art Sauber:)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca