F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Senna nie żałuje zerwania współpracy HRT z Dallarą

Brazylijczyk przewiduje, że bolid F110 zostanie znacznie ulepszony przed GP Niemiec.
owca, 28 maja 2010, wyświetlenia: 1830<< | lista | T- | T+ | >>
Bruno Senna wierzy, że zespół HRT jest obecnie w lepszym położeniu do poczynienia postępu ze swoim bolidem, kiedy w pełni kontroluje jego rozwój.

Ekipa na początku tego tygodnia zakomunikowała, że zrywa współpracę z firmą Dallara, która to pomagała hiszpańskiemu teamowi w zbudowaniu ich pierwszego bolidu F1 po tym, jak wcześniej podpisali umowę partnerską z ekipą Campos, na bazie której powstało HRT.

Chociaż zerwanie umowy z Dallarą oznacza dla personelu technicznego HRT konieczność wzięcia na siebie ciężaru związanego z produkcją części oraz rozwojem podwozia, to Senna i tak uważa, że decyzja ta ostatecznie przynieś zespołowi w przyszłości korzyści. „Kwestia rozwoju projektu spoczywa obecnie w naszych rękach” – powiedział Bruno w Turcji.

„Oczywiście mogłoby to mieć miejsce wcześniej, jeśli wszystko zostałoby rozwiązane i mogłoby to okazać się dla nas wielką korzyścią w kontekście osiągów. Jednakże teraz mamy wreszcie narzędzia, aby rozpocząć pracę nad naszym bolidem i mamy nadzieję, że uda nam się wprowadzić kilka udoskonaleń technicznych”.

Senna, którego podczas dzisiejszego porannego treningu zastępował w bolidzie F110 kierowca testowy Sakon Yamamoto uważa, że zespołowi zajmie jeszcze kilka wyścigów, zanim będą w stanie poczynić większy postęp z ich obecnym samochodem. „Ten weekend nie będzie tak trudny, jak Monako, ponieważ sytuacja jest teraz nieco łatwiejsza” – powiedział Brazylijczyk. „Mamy więcej zapasowych części i wszystko nabiera innego kształtu – jednakże w dalszym ciągu jest ciężko”.

„Nie mamy żadnych udoskonaleń do bolidu, podczas gdy team Virgin poprawił swoje samochody. Kilka miejsc na tym torze, takich jak przykładowo zakręt numer 8, będzie dla nas pewnym wyzwaniem, biorąc pod uwagę nasze problemy ze stabilnością, które cały czas nas nękają. Musimy ciężko pracować, żeby utrzymać naszą stratę do innych zespołów na tym samym poziomie w ten weekend, oraz musimy przekonać się, czy możemy znaleźć niewielkie usprawnienia na następne kilka wyścigów”.

Senna został także zapytany o to, kiedy spodziewa się poprawionego bolidu, na co odpowiedział: „Sądzimy, że w Silverstone będzie naprawdę duży postęp – ale tylko wtedy, jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem. Myśląc bardziej realistycznie spodziewam się poprawy podczas ostatniego wyścigu przed letnią przerwą, czyli w trakcie GP Niemiec”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.05.2014  Chandhok i Senna dołączają do Formuły E
28.02.2014  Bamboo łączy siły z Aston Martinem w WEC
16.02.2013  Bruno Senna liczy na więcej startów w tym sezonie
05.02.2013  Bruno Senna przesiada się do Aston Martina w WEC
14.01.2013  Bianchi czeka na decyzję Force India
Tagi:
HRT
Dallara
Senna B.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kemot, 28.05.2010 16:17[!]
Trzymaj się Bruno i uważaj na owczarki ; )
owca, 28.05.2010 16:25[!]
No ostatnio jak Bruno jeździł po tym torze w GP2 to faktycznie miał bliski kontakt z jakimś bezpańskim psem ;P
vivon, 28.05.2010 16:33[!]
to wcale nie jest śmieszne
Gie, 28.05.2010 18:27[!]
A kilka dni temu pisałem że HRT powinno kupić bolid Toyoty :) Sakon nie jest jakoś powiązany z Toyotą? Pojawiła się informacja że HRT może kupić TF110 i Sakon zasiadł za kierownicą HRT.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca