F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Chandhok chciałby startować w przyszłości w Force India

"Pragnąłbym bardzo jeździć dla Force India w którymś momencie swojej kariery".
Mariusz Karolak, 11 czerwca 2010, wyświetlenia: 1692<< | lista | T- | T+ | >>
Karun Chandhok twierdzi, że miałby większe szanse na zdobycie wsparcia firm z Indii, gdyby jeździł w barwach Force India.

Chandhok jest drugim w historii Formuły 1 kierowcą z Indii i aktualnie jedynym w stawce. Startuje tu dopiero od tego roku i jeździ dla zespołu HRT. Tymczasem Vijay Mallya, jego wieloletni znajomy i szef zespołu Force India, postawił nie na swego rodaka, ale na kierowców z Niemiec i Włoch.

„Pragnąłbym bardzo jeździć dla Force India w którymś momencie swojej kariery, czy to w przyszłym roku czy później, ponieważ wówczas byłbym w pewien sposób ambasadorem tego sportu w moim kraju. Jest tylko dwóch Hindusów, którzy kiedykolwiek dostali się do F1, a w tym roku jest także tylko dwóch kierowców z Azji w stawce – to ja i Kamui Kobayashi” – powiedział Karun.

„Sporo z tego, co dzieje się w sporcie w tej części świata zależy trochę od nas, a sądzę, że jeśli byłby kierowca pochodzący z Indii jeżdżący w zespole z Indii w wyścigu o Grand Prix Indii, to na pewno przyczyniłoby się to do większej sprzedaży biletów. Jeśli spojrzy się na to z komercyjnej strony, to w tej chwili sponsorzy z Indii są średnio zainteresowani. Czy będą chcieli zainwestować w kierowcę z Indii, który na pewno dostanie znacznie większe wsparcie od publiczności i skupi na sobie uwagę mediów, ale w tej chwili jest w ogonie stawki? Albo czy będą chcieli wspierać zespół z Indii nie mający żadnego prawdziwego indyjskiego pierwiastka poza nazwą własną i osobą właściciela zespołu? Uważam, że takie dylematy mogą mieć teraz sponsorzy i przyglądają się sytuacji, nie inwestując ani we mnie, ani w indyjski zespół”.

„Jeśli przyjrzymy się temu, co jest na samochodzie Mallyi i co jest na naszym to prawda jest taka, że na tamtym są reklamy jego przedsiębiorstw, a na moim reklamują się przedsiębiorstwa z Brazylii! Starałem się o sponsorów z Indii przez lata, startując w GP2 i Formule 3 oraz szukając wsparcia. Wiem już zatem co nieco, jak wygląda ten rynek. Są tu ludzie, którzy chcieliby zaangażować się w ten sport, ale póki co tylko się przyglądają. Jeśli będziemy występowali pod jednym sztandarem to zespół Vijaya mógłby odnieść wielki sukces komercyjny. Dla mnie mogłoby to oznaczać zwycięstwo, ponieważ miałbym do dyspozycji potencjalnie dużo lepszy samochód”.

W chwili obecnej jedyną nadzieją dla Chandhoka jest pokazanie się tylko z pozytywnej strony wobec partnera z zespołu, którym jest Bruno Senna. Tylko wówczas Mallya może się nim zainteresować. „W zeszłym roku w GP2 było mi trochę ciężko, to trzeba przyznać. Miałem 3 albo 4 udane weekendy, kiedy samochód był konkurencyjny, ale przez resztę roku tak nie było. Jednakże w 2008 roku miałem bardo mocną pierwszą połowę sezonu, a później serię pecha i 10 nieukończonych wyścigów”.

„W tym roku myślę, że jest spora niespodzianka, ponieważ jestem w F1, rywalizuję z Bruno i generalnie udaje mi się wykonać kawał dobrej roboty. Sądzę, że to sprawia, iż Mallya może lepiej stwierdzić, na co mnie stać. To właśnie słyszę od ludzi będących wokół niego, ale tak naprawdę nie rozmawialiśmy jeszcze w tym roku. To bardziej długoterminowa sprawa dla mojej przyszłości. Jeśli chłopakom uda zrealizować się plan, który nakreślił szef zespołu Carabante podczas rozmowy ze mną, to w przyszłości może to być konkurencyjna ekipa. Póki co zespół wydaje sie być zadowolony z tego, co robię. Jose Ramon jest bardzo zainteresowany, by spróbować zrobić coś także w przyszłym roku”.

Źródło: ITV-F1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.01.2018  Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości
26.05.2014  Chandhok i Senna dołączają do Formuły E
28.12.2013  Karun Chandhok dla Wyprzedź Mnie! - Tęsknie za bolidami F1
16.10.2013  Chandhok, Karthikeyan i Whincup wystartują w RoC
19.06.2013  Chandhok: Le Mans jest trudniejsze niż Monako
Tagi:
Chandhok K.
Force India

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
topor999, 11.06.2010 19:58[!]
Za wysokie progi na Chandhoka nogi.
Xerkses, 11.06.2010 20:37[!]
dobrze powiedziane
Simi, 11.06.2010 20:58[!]
Tak, coś w tym jest, ale nie wiemy, jak radziłby sobie w lepszym bolidzie. Przecież HRT nie daje praktycznie żadnych możliwości.
Sir Wolf, 11.06.2010 21:26[!]
1. Wysoka samoocena
2. W kwestii sponsorów... Mówi dobrze - taki myk by wypalił :)
McNoras, 12.06.2010 08:38[!]
Jeden z niewielu który nie marzy o Ferrari czy o McLarenie, polac mu :)
benethor, 12.06.2010 09:37[!]
A do tego Vijay coś tam kiedyś napominał chyba, że Karuna by chciał, tak więc kto wie...
Darth Biker, 12.06.2010 09:54[!]
Pamiętam wcześniejsze wcielenia FI, szczególnie w pamięci zapadło mi to z 2007 kiedy to to jeszcze się nazywało Spyker. "Czerwona latarnia", najgorszy zespól z ogona stawki, a tu proszę, minęło parę lat z nowym właścicielem i nowi kierowcy sami chcą startować w tym zespole :)
Kamikadze2000, 12.06.2010 10:27[!]
Vijay wyraźnie zaznaczył, że chce sukcesu Karuna w GP2. Hindus, jeżdżąc w konkurencyjnej ekipie iSport, u boku właśnie Senny, bardzo zawiódł i w porównaniu do walczącego o tytuł Bruno, on pałętał się w środku i wdawał się w różne potyczki. Stąd też pewnie "lekkie" zniechęcenie Mallyi do rodaka. No ale teraz (trza to przyznac!) w HRT radzi sobie na prawdę nieźle, w porównaniu do Brazylijczyka. Oczywiście nie wiadomo, jak to jest na prawdę z Jego osiągami, ale myślę, że jest całkiem nieźle. Cóż, Hindus w hinduskim teamie mógłby się przydac, choc wątpię, by nastąpiło to w przyszłym roku. W 2011 roku stawiam na skład Sutil-Di Resta lub Liuzzi-Di Resta, w razie, gdyby Niemiec przeszedł gdzie indziej (może do Renault!? :)) ). Pożyjemy, zobaczymy... :))
FelipeF1., 12.06.2010 10:29[!]
Karun nie moze pokazac swoich mozliwosci w HRT bo ten team ledwo sie toczy na torze gdyby byl w Fi to dopiero bysmy wiedzieli czy jest dobrym kierowcą czy jest kopią Piqeta jr. ;)
Kamikadze2000, 12.06.2010 10:30[!]
@Darth Biker - Spyker, tak jak MF1, okazały się pomyłką. W końcu przecież już w tym samym, ciągle trwającym sezonie było wiadome, że to ich pierwszy i ostatni sezon w F1. Cieszę się bardzo, że Force India nie poszło w ich ślady, choc początkowo tego się obawiałem. Mam wielką nadzieje, że w przyszłości będą jeszcze lepsi i nieraz zobaczymy ich na podium. A może zwycięstwo w GP Indii!? Byłoby pięknie... ;)) Pozdrawiam! :))

@FelipeF1 - co do Piqueta Jr, chłopak wcale nie był taki zły. Trafił po prostu do ekipy, w której nie wytrzymał napięcia. Jestem pewien, że gdyby trafił do innej stajni, jego kariera potoczyłaby się inaczej. Przynajmniej nie popełniałby tak masakrycznych błędów, gdyż nie byłby pod takim ciśnieniem. Czasem nie jest dobrze byc synkiem legendy F1, a tym bardziej debiutowac u boku gwiazdy F1. Pozdrawiam! :))
Simi, 12.06.2010 11:50[!]
Kamikadze2000 - mam podobne zdanie o Nelsonie Jr.
AleQ, 12.06.2010 16:54[!]
DJ Malyya dobrze robi nie angazujac Karuna. Czy kiedyś wystartuje w przyszlości? Nie wiadomo. Może kasa ze sponsorów się skonczy ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca