F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Valtteri Bottas stracił wsparcie wieloletniego sponsora

09.01.2019

Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent

Ocon: Racing Point zniweluje stratę do czołowej trójki

Grosjean: Renault powinno obawiać się Haasa w sezonie 2019

Sirotkin zostanie drugim kierowcą rozwojowym Ferrari?

Sauber zaprezentuje nowy bolid 14 lutego?

08.01.2019

Laurent Mekies faworytem do objęcia posady dyrektora technicznego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Posada Chandhoka zagrożona?

Jego sponsorzy ponoć nie są teraz w stanie zapłacić zespołowi HRT obiecanej wcześniej kwoty.
Mariusz Karolak, 13 czerwca 2010, wyświetlenia: 2641<< | lista | T- | T+ | >>
Pojawiły się informacje, jakoby posada Karuna Chandhoka w zespole HRT była zagrożona z powodu braku sponsorów.

Kierowca z Indii jest debiutantem w Formule 1. Kupił miejsce w HRT za 5 milionów dolarów, jednak jego sponsorzy ponoć nie są teraz w stanie zapłacić obiecanej wcześniej kwoty. Sam Chandhok wypowiadał się zresztą ostatnio o przyczynach, które jego zdaniem zniechęcają sponsorów z Indii do inwestowania w jego karierę.

Gazeta Hindustan Times napisała, że szef HRT – Colin Kolles rozmawiał już z potencjalnymi kierowcami. Pretendentami do miejsca po Chandhoku są ponoć: Christijan Albers, Narain Karthikeyan i Pastor Maldonado. Albers powiedział przed kilkoma dniami w jednym z wywiadów, że może wkrótce powróci do F1 „z pomocą lojalnych mu sponsorów”, gdyż „posiada partnera, który mógłby pchnąć rozmowy w tej sprawie do przodu”.

Karthikeyan natomiast to pierwszy kierowca z Indii w Formule 1, który startował w sezonie 2005 w zespole Jordan, a później był kierowcą testowym Williamsa, zaś Maldonado pochodzi z Wenezueli i czwarty rok startuje w serii GP2. Vicky Chandhok, ojciec Karuna i wysoko notowana osobistość w środowisku wyścigowym Indii, jest obecny w Montrealu w ten weekend.

Źródło: ESPNF1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.01.2018  Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości
26.05.2014  Chandhok i Senna dołączają do Formuły E
28.12.2013  Karun Chandhok dla Wyprzedź Mnie! - Tęsknie za bolidami F1
16.10.2013  Chandhok, Karthikeyan i Whincup wystartują w RoC
19.06.2013  Chandhok: Le Mans jest trudniejsze niż Monako
Tagi:
Chandhok K.
Albers C.
Karthikeyan N.
Maldonado P.
HRT

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
VJM02, 13.06.2010 14:16[!]
To już mogliby wziąć Kliena lub Sakona, ale skoro kasy nie ma to wiadomo kto może go zastąpić...
Piotrek15, 13.06.2010 14:24[!]
Maldano ! Klien niestety nie ma sponsorów to nie będzie etatu...
VShila, 13.06.2010 14:27[!]
Nie ma węży do tankowania, więc Albers nie wróci :D
Krajan, 13.06.2010 14:29[!]
"zle trafił i go tłuką, mógł chłop jeździć...." to tak parafrazujac klasyke w youtube ;) a powaznie to strasznie mi szkoda Karuna - to na jakie posmiewisko wystawia go HRT jest po prostu przykre. Zamiast promocji nazwiska wchodzac do F1, stracił bo wszyscy go beda kojarzyc jako goscia ktory wysiadal z bolidu zaraz po wejsciu do niego. Szkoda bo mu dobrze twarzy patrzy :(
Maraz, 13.06.2010 14:30[!]
@VShila: Czekałem aż wreszcie pojawi się taki komentarz - szkoda że nie zobaczymy już zaklinania węży :D

@Krajan: Do tego Karun świetnie mówi po angielsku i potrafi się swobodnie ale konkretnie wypowiadać. Dla porównania Lucas di Grassi wycedzi parę słów spięty i to cała rozmowa z nim :)
Player1, 13.06.2010 14:33[!]
Nie tylko Albers zaklinał węże, choć on zrobił to najdłużej. MAS połapał się już na pitlane.
Saso, 13.06.2010 14:47[!]
Jeszcze troche to pan Colles z HRT zrobi znowu Spykera z Sakonem Yamamoto i Christijanem Albersem.
Stare dobre czasy Spykera wrócą jako HRT.
forza_f1, 13.06.2010 16:10[!]
@ Piotrek15 nie Maldano tylko Maldonado

Ja bardziej wolałbym Kliena. Mógłby dużo wnieść do HRT w kwestii tempa wyścigowego, itp. Poza tym ma większe doświadczenie: przez 4 sezony jeździł w GP; prowadził bolidy takich zespołów jak Red Bull (nie w latach jego świetności, ale jednak), Honda, Jaguar; i zdobył parę punktów. Albers i Maldonado nie mają tyle umiejętności i doświadczenia w F1, ale oni mają sponsorów...
kubahg, 13.06.2010 16:31[!]
@up Klien byłby najlepszym możliwym wyborem dla HRT, tylko ma jedną za to olbrzymią wadę... Brak sponsorów, którzy wyłożyliby parę milionów za fotel kierowcy.

Szkoda, bo jest to kierowca solidny, ale bardzo często niedoceniany przez fanów F1. Mógłby wnieść do HRT troszeczkę doświadczenia wyścigowego i pomóc w rozwoju tego bolidu (o ile da się jeszcze coś w nim rozwinąć).
Niestety, jeśli już dojdzie do zmiany kierowcy w HRT to na takiego który wniesie ze sobą worek pieniędzy :(
Jędruś, 13.06.2010 16:58[!]
W takim bolidzie nawet najlepszy kierowca będzie dziadem.

Pozostanie Senny w tym zespole było raczej jego aktem desperacji, bo mógł skończyć jak wielu nieźle zapowiadających się kierowców, którzy nigdy nie wystartowali w F1, albo zaliczyli 2-3 wyścigowe epizody.
Chandhok jak na możliwości bolidu, brak testów i doświadczenia w F1 jeździ powiedzmy nieźle, wg i być może w perspektywnie dotychczasowych rezultatów ciutke lepiej od Senny.Jednak w takim bolidzie to żadne porównanie.

Albers jest kierowcą słabym,ostatni raz z bolidem miał do czynienia prawie 3 lata temu,Karthikeyana klase znamy dobrze, nawet do GP2 go nie chcieli.

Maldonado świetnie sie zapowiadał w 2007.Potem cały czas był jedna z głównych postaci serii, ale nigdy nie udało mu się wznieść na wyżyne umiejętności.To jjuż jego 4 rok w GP2, ma 25 lat i według mnie nie rokuje na przyszłego solidnego kierowce F1.Grosjean,di Grasii i Senna jako kierowcy GP2 byli cenieni dużo wyżej a mimo to w F1 raczej nieco rozczarowal.
Sycior, 13.06.2010 19:58[!]
Achh szkoda i to podwójna szkoda. Karun wydaje się być dobrym kierowcą, potrzeba mu doświadczenia. Na jego miejsce chcą innych "szpeców" co się nie sprawdzili, Maldonado w środku sezonu w takim bolidzie bezsens. Szkoda że Klien nie ma sponsorów którzy by zadowolili Kollesa. Klien jest w stanie pchnąć ten zespół do przodu, to dobry kierowca, szkoda że mu się nie poszczęściło.
jenny_s, 13.06.2010 21:16[!]
Najlepiej wymienić obydwu kierowców.
jan5, 13.06.2010 21:53[!]
czadok jeźdzli lepiej niż senna, a poza tym ci się tak przypierniczyliście do tego kliena jak on już jeździł dwa lata i to słabo
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca