F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

04.12.2018

TAG Heuer pozostanie sponsorem Red Bull Racing do 2021 roku

Perez: Przejście Strolla do Force India nie zmienia mojej pozycji

Sirotkin: Drugi sezon w Formule 1 wydawał się dosyć oczywisty

Lawrence Stroll: Nie zaangażowałem się w F1 by stracić pieniądze

Montezemolo: Ferrari wygrałoby tytuł mając Hamiltona w bolidzie

03.12.2018

Ricciardo prowadził rozmowy z Ferrari w sprawie posady na sezon 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

9 kierowców otrzymało karę doliczenia 5 sekund

Fernando Alonso awansował na ósmą pozycję, a Nico Rosberg na dziesiątą.
Marek Roczniak, 27 czerwca 2010, wyświetlenia: 9608<< | lista | T- | T+ | >>
FIA przyznała dziewięciu kierowcom karę doliczenia pięciu sekund do końcowego rezultatu wyścigu za złamanie przepisów dotyczących obecności na torze samochodu bezpieczeństwa podczas dzisiejszego Grand Prix Europy w Walencji.

Jenson Button, Rubens Barrichello, Nico Hulkenberg, Robert Kubica, Witalij Pietrow, Adrian Sutil, Sebastien Buemi, Pedro de la Rosa i Vitantonio Liuzzi zostali ukarani za przekroczenie czasu wyznaczonego na dojazd do boksów po wyjeździe na tor samochodu bezpieczeństwa.

Po uwzględnieniu kar Fernando Alonso awansował na ósmą pozycję, przeskakując Buemiego, natomiast Nico Rosberg odebrał ostatni punkt Pedro de la Rosie, awansując na 10 miejsce. Pozostałe miejsca punktowane nie uległy zmianie. Ponadto karę doliczenia 20 sekund przyznano Timo Glockowi za ignorowanie niebieskich flag.

Poprawiony rezultat końcowy wyścigu o Grand Prix Europy

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.12.2018  Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018
06.12.2018  System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii
28.11.2018  Haas nie złoży odwołania od decyzji sędziów z GP Abu Zabi
26.11.2018  Punkty karne (stan po sezonie 2018)
26.11.2018  FIA nie potrzebuje zgody zespołów, by ustalić przepisy na sezon 2021
Tagi:
FIA

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Kubicomaniak, 27.06.2010 20:20[!]
Moim zdaniem powinno być tak że jak wjeżdża SC to wszyscy kierowcy spokojnie powolutku zjeżdżają sobie na PIT-STOP , spokojnie i bez pośpiechu opuszczają go , po czym zjazd SC i restart następuje dopiero jak wszyscy kierowcy ustawią się w takiej kolejności jaka była przed wjazdem SC.
Byłoby to proste , bezpieczniejsze i bardziej sprawiedliwe.
jan5, 27.06.2010 20:38[!]
Problem jest taki, że powinien wyjechać już wcześniej albo później. Jakby Sc w***łsię vetelowi tak jak alonso (i hamiltonowi) to cała czołówka wyscigu skończyłaby na miejscach na koncu punktów
svt, 27.06.2010 21:01[!]
SC powinien wyjechać dokładnie przed liderem, jak to zwykle bywa. Nie wiem dlaczego tak wyszło, czy po prostu panowie sobie zaspali, czy jak? Vettel jechał wtedy około 4-6s przed Hamiltonem, więc totalnym nieporozumieniem było wypuszczanie SC przed Hamiltona.
kemek, 27.06.2010 21:52[!]
Te kary są bardzo dziwne. Kubica, Button, Barrichello, Buemi... dowiedzieli się o SC pod koniec ostatniego sektora i mieli niby się zatrzymać, żeby spełnić wymagany przez przepisy limit czasu?
Jakaś kompletnie kosmiczna sytuacja...
Heikki, 27.06.2010 21:54[!]
Moim zdaniem to jest totalna KPINA..!!! To co zrobił Hamilton jest bardziej niesportowe niż niż to co zrobiło tych 9 kierowców. Kara przejazdu przez PIT..?? to jest śmieszne!!! sędziowie dobrze wiedzieli że Hamilton ma dużą przewagę i jak dostanie tylko przejazd przez PIT to i tak wyjedzie 2 i tak. Powinien dostać karę STOP & GO lub doliczenie 25sek, a nie że sędziowie lecą sobie w kulki jak widzą wybryki Hamiltona.. Co do tych 9 to co jak wjeżdżali na PIT to co mieli wrzucić wsteczny i zawrócić...?? Bo za szybko..? To co robi ostatnio FIA i jej przepisy są śmieszne..!!!

PS.
~chy1910 w pełni się z tobą zgadzam..!!!
Kamikadze2000, 27.06.2010 22:12[!]
@Heikki - w pełni popieram. Ja mam nadzieje, że jeżeli nie sędziowie, to natura ukara Hamiltona sprawiedliwie! Pozdrawiam! :))
Chance, 27.06.2010 23:42[!]
a może mi ktoś wyjaśnić, jak zmierzyli czas tym 9 kierowcom, skoro nie dokonczyli oni okrążenia za SC, tylko od razu zjechali do pitlane?
Gangster, 28.06.2010 00:28[!]
I kolejny bezsens, bo nawet od tej kary nie mogą się odwołać.
@chy1910
@Heikki
Popieram w 100%.
Player1, 28.06.2010 08:15[!]
Wszyscy najeżdżają na HAM, a nikt nie widzi w tym winy sędziów. HAM przewinił (bezsprzecznie), dostał karę (dostał). To nie jego wina, że 1. Sędziowie dali taką, a nie inną kare. 2. Sędziowie dalią ją w takim momencie, a nie innym.

To nie pierwsza taka kara, gdzie dotkliwość kary była znikoma lub żadna:
1. ROS vs KUB - jechali razem (chyba 2 i 3 miejsce), wyjechał SC (zakaz tankowania), a obaj musieli zjechać, obaj dostali kary przejazdu, ale ponieważ kary odbyli w różnym czasie ROS finiszował 2 (mimo kary) a KUB daleko.
2. Po kwalifikacjach w pewnym wyścigu kilku kierowców dostało kary przesunięcia o 5 miejsc, ale ponieważ kary nakłada się w kolejności przewinienia, niektórzy kierowcy nie spadli w ogóle, a niektórzy spadli o więcej niż 5 miejsc.
PS. Bardziej pamiętliwych kolegów proszę o pomoc co do szczegółów.

PSS. Karmiczna sprawiedliwość dotknie HAMa.
fernandof1, 28.06.2010 09:46[!]
jak przejechał vettel przez linie startu i mety a sc jeszcze grzał silnik . to jak vettel przejechałto powinni puścić reszte a nie czołówka pojedzie a reszta cierpi
Sędziowie są tak jak flavio w singapurze 08 czyli reżyserują wyścig
A Ham albo dostaje reprymende albo Kare co nic nie wnosi do jego wyścigowego życia
Mruk, 28.06.2010 11:08[!]
"ukarani za przekroczenie czasu wyznaczonego na dojazd do boksów po wyjeździe na tor samochodu bezpieczeństwa." - CO TO WŁAŚCIWIE ZNACZY?
Moze, ktoś by wytłumaczył wreszcie o co chodzi? O ich prędkość - jechali zbyt szybko? Czy o czas po jakim pojawili sie w pit-stopach? Jeśli o czas to pojawilisię za późno, co sugeruje słowo "przekroczenie" czy za wcześniej?
Jak czytam tego newsa to mam nieodparte wrażenie, że piszący go również nie za bardzo wiedział o co dokładnie chodziło.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca