F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Ticktum startuje w serii, która nie zapewnia punktów do superlicencji

Alonso: Większość kierowców dołączyłaby do McLarena przed sezonem 2015

Abiteboul broni wysokiego kontraktu Ricciardo z Renault

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Willis: Całkowity zakaz testów to błąd

Szef techniczny zespołu HRT proponuje inne rozwiązanie tej kwestii.
Bartosz Pyciarz, 2 lipca 2010, wyświetlenia: 2045<< | lista | T- | T+ | >>
Geoff Willis twierdzi, że Formuła 1 popełniła „błąd”, całkowicie zakazując testów w czasie sezonu. Zakaz ten został wprowadzony po to, by ograniczyć koszty ponoszone przez zespoły, co teoretycznie miało pomóc mniejszym ekipom, takim jak choćby HRT.

Jednakże według Brytyjczyka, pieniądze zaoszczędzone w ten sposób są wydawane na drogie technologie symulujące zachowanie bolidu podczas jazdy. „Błędem było dla mnie to, że o ile sensowne było powstrzymanie nieograniczonych testów, o tyle lepiej byłoby ustalić określone momenty na testy dla wszystkich zespołów i zrobić wokół tego dobrą otoczkę marketingową” – powiedział szef techniczny HRT.

Willis równie zaskakująco popiera wprowadzenie reguły 107% w kwalifikacjach i opowiada się nawet za jeszcze wyższym progiem 105% pomimo tego, że w tym roku jego zespół kilkakrotnie miałby problemy ze spełnieniem tego wymogu. „Musimy oczekiwać, że zespoły będą pracować na pewnym poziomie, ponieważ tego oczekujemy od Formuły Jeden. Oczywiście mielibyśmy pewne kłopoty z zasadą 105% w naszym obecnym położeniu, ale nie zaskoczyłoby mnie wprowadzenie tego w przyszłości. Taka jest natura F1”.

Źródło: OneStopStrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
31.07.2012  Dział techniczny Mercedesa czeka restrukturyzacja?
30.09.2011  Costa i Willis dołączą do Mercedesa
22.09.2011  Liuzzi: Odejście Willisa nie jest problemem
17.09.2011  Willis ciągle jest pracownikiem HRT
15.09.2011  Jorg Zander zostanie prawdopodobnie nowym dyrektorem technicznym HRT
Tagi:
HRT
Willis G.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
eTekamote, 02.07.2010 09:23[!]
Polać mu!
Master, 02.07.2010 09:26[!]
Willis ma rację
Linus, 02.07.2010 09:39[!]
Willis na prezydenta!
Karol26, 02.07.2010 10:45[!]
No myśli dobrze :) W dobrą stronę pan idzie :)
jan5, 02.07.2010 11:36[!]
nie wiem czy to 107% będzie obowiązywać w każdych warunkach, ale jeśli będziemy mieli kwalifikacje takie jak w malezji w tym roku to np. alonso i massy nie zobaczylibyśmy wyścigu. Za to wszystkie hrt, virginy, lotusy i tak weszłyby do każdego wyścigu w tym sezonie
mbg, 02.07.2010 12:07[!]
jan5>> Zawodnik może być dopuszczony przez sędziów nie uzyskując 107% w przypadku, gdy w sesjach treningowych uzyskiwał konkurencyjne czasy.
SirKamil, 02.07.2010 12:24[!]
3 dni grupowych testów w Hiszpanii latem- to byłoby do przełknięcia.
AleQ, 02.07.2010 12:52[!]
Ja również całkowicie zgadzam się z Willisem. W trakcie sezonu by się testy w Barcelonie/Jerez/Valencii przydały oraz na Monzy.
jan5, 02.07.2010 13:02[!]
zamiast dni testowych, wprowadziłbym spowrotem 3 bolid. Kierowcy wyścigowi jeździli by w piątek testując ustawienia na tor i pracę opon, a 3 kierowca jeździłby w piątek testując nowe części i łapałby doświadczenie. I tak każdy team ma zapasowy bolid i opłaca 3-ego kierowce więc koszty takiego czegoś to grosze jak na f1
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca