F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

HRT bliskie podpisania umowy z Toyota Motorsport?

Hiszpańska ekipa ma między innymi otrzymać projekty bolidu TF110.
Michał Roszczyn, 21 lipca 2010, wyświetlenia: 3252<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Hispania Racing jest podobno bliski sfinalizowania umowy ze startującą do zeszłego roku w Formule 1 ekipą Toyoty, posiadającą swoją bazę w Kolonii.

Włoski serwis internetowy 422race.com informuje, że mający spore problemy hiszpański team podpisze umowę „w ciągu najbliższych kilku dni” po długim okresie negocjacji.

Według 422race.com, umowa HRT obejmować będzie korzystanie z siedziby głównej Toyota Motorsport w Kolonii, personelu i projektów bolidu TF110, który miał być wystawiony przez japońską ekipę w tegorocznych mistrzostwach, ale ostatecznie nawet nie został przetestowany na torze.

Jeszcze przed przybyciem pieniędzy z Hiszpanii, Toyota podobno ponownie zatrudnia inżynierów, w tym poprzez publikowanie ogłoszeń w specjalistycznych magazynach. Obecny samochód HRT, najwolniejszy w tegorocznej stawce, został zbudowany przez ich dawnego partnera technologicznego – włoską firmę konstruktorską Dallara.

Źródło: OneStopStrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.05.2013  Bolidy HRT z sezonu 2011 będą startowały w BOSS GP
15.02.2013  Pirelli kupiło bolid HRT z sezonu 2011?
30.01.2013  Ecclestone: Scorpion Racing raczej nie wystartuje w tym roku
29.01.2013  HRT zostanie uratowane?
27.12.2012  De la Rosa rozczarowany zamknięciem HRT
Tagi:
HRT
Toyota

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
P@veL, 21.07.2010 11:11[!]
Genialny pomysł! Aż się zastanawiałem czemu nikt nie chce wykorzystać Toyoty w jakiś sposób. Najpierw był Stefan, Potem miały być testy przyszłorocznych opon, ale też sie nie udałoale jednak ktoś sie skusił. Dobrze ze to HRT bo im kibicuje, może zaczną coś pokazywać
dragon92, 21.07.2010 11:11[!]
Ciekawe czy jeszcze w tym roku jest sznsa na wystawienie tego bolidu? Jeśli tak to z miejsca bedą najlepszym nowym zespołem :>
P@veL, 21.07.2010 11:16[!]
Nie mogą tak sobie wystawić tego bolidu bo: 1) nie jest przystosowany do silników Cosworth, 2) nie można modyfikować monokoku/zbiornika paliwa w trakcie sezonu. Myśle ze wsadzą pakiet aero z Toyoty do swojego bolidu,sprawdzą czy da sie użyć ich zawieszenia i skrzyni biegów, a potem bedą rozwijać bolidy (tegoroczny i przyszłoroczny) w Koloni
Gie, 21.07.2010 11:36[!]
Już jakiś czas temu na forum pisałem że Toyota chce wrócić do F1 tylnymi drzwiami. W planach jest GP USA, a to ważny rynek dla Toyoty. Chyba nawet gdzieś była jakaś informacja o 2 GP w USA.

Ciekawe czy TF110 pojawi się na torze w tym sezonie? Jest taka możliwość? Są może jakieś przepisy odnośnie aż takiej zmiany? Jeśli to ma być podstawa przyszłorocznego bolidu HRT to wypadałoby go objeździć w tym roku i pozbierać jakieś dane.
juras70, 21.07.2010 11:38[!]
W tym sezonie nie może się pojawić, bo np. kadłub jest homologowany i nie mogą go zmienić itp.
Raczej użyją bolidu jako bazy na przyszły rok...
michal1233, 21.07.2010 11:39[!]
Ja mam nadzieję, że Colin Kolles wykona dobrą robotę i TF110 wystartuje. W internecie na stronie o F1 znalazłem, że ten bolid miał być właśnie wykorzystany przez Stefan GP i Jacques Villeneuve widział dane dotyczącego osiągów bolidu i mówił, że były one imponujące i bolid mógł wygrywać wyścigi. Ciekawe co to będzie jak np. na Suzuce zobaczymy HRT w pierwszej 15. Myślę, że pan Borowczyk będzie tym faktem podniecony. Heh nie mogę się doczekać, mam nadzieję, że zdobędą jakiś punkcik.
Mr President, 21.07.2010 11:40[!]
Najpierw była Dallara, teraz Toyota - ci ludzie chyba sami nie potrafią zbudować bolidu, czarna ich przyszłość
sowa_kubica_fan, 21.07.2010 11:42[!]
Mnie się wydaje, że mogą jakoś wykorzystać przednie i tylnie skrzydło oraz pokrywę silnika. Willis jest na tyle doświadczony, że mógłby przebudować samochód w taki sposób, aby zdobył pod koniec sezonu parę punktów.
P@veL, 21.07.2010 11:42[!]
W nastepnym sezonie znowu jest zmiana przepisów i na nic im ten bolid sie zda. Mamy nowe opony (wiec zawieszenie musi być nowe), zakaz podwójnych dyfuzorów (wiec cały pakiet aero trzeba zmienić, żeby do siebie pasowało) i ruchome tylne skrzydło.
michal1233, 21.07.2010 11:42[!]
@juras70

Można wykonać homologację w trakcie sezonu. Testy zderzeniowe itp. już było tak w tym sezonie.
Ralph1537, 21.07.2010 11:47[!]
moze i nazwe zmienia na toyote
juras70, 21.07.2010 11:52[!]
@michal1233
"W celu dalszego ograniczenia kosztów nowe przepisy wymagają, aby zespoły homologowały podstawowe części jak kadłub samochodu, struktury ochronne, a także koła.Zmiany są dozwolone tylko kiedy FIA na to pozwoli i muszą być przeprowadzone ze względu na poprawę bezpieczeństwa lub bezawaryjności. Czasy projektowania nadwozi B już się skończyły" -Cytat z F1R
masz jeszcze coś do powiedzenia??
michal1233, 21.07.2010 12:04[!]
Zmiany są dozwolone tylko kiedy FIA na to pozwoli i muszą być przeprowadzone ze względu na poprawę bezpieczeństwa lub bezawaryjności.
Chyba się kwalifikują.
Loxley, 21.07.2010 12:05[!]
tia, tylko hrt jest mniej awaryjne niż virgin.
dxx91, 21.07.2010 12:22[!]
@Loxley: Tyle że Virgin już ma 2-gą wersję bolidu (przypominam: za mały bak)
Konfederat1970, 21.07.2010 14:32[!]
Myślę podobnie jak @Gie. Toyota szykuje się do powrotu do F1 i to w ten sposób, jak powiedział @Gie (tylnymi drzwiami). HRT będzie mogło odejść z podniesionym czołem z Formuły 1, a Toyota zajmie ich miejsce. Pewnie doszli do wniosku po pół roku, że sfrajerowali się ze swoim odejściem z "królowej" sportów motorowych. Tylko co ewentualnie Toyota zrobi z kierowcami HRT ?? Pewnie Chandhok odejdzie, a zostawią Sennę. A kto na drugie miejsce ?? Obstawiałbym Kimi Raikkonena, który w ubiegłym roku nie doszedł do porozumienia z zespołem (a teraz może ma chęć wrócić), może Klien i Yamamoto (ten drugi w roli testera).
Hmm. Pozostaje jeszcze kwestia obsadzenia w stawce 13 zespołu, może jakiś wielki powrót ?? Np. Honda, Brabham (dawna świetna marka) lub Benetton (z Flavio Briatore w roli szefa, fajnie by było , ale co z jego karą ??). Ot takie dywagacje, ale pomarzyć można :)
Jędruś, 21.07.2010 23:07[!]
Trochę głupie te wasze teorie spiskowe bo tak duża firma raczej nie wchodzi po tak krótkim okresie czasu do tej samej rzeki.
A co do dostrojenia TF110 do przyszłorocznych przepisów to z pewnością wyniesie to dużo taniej niż zbudowanie nowego bolidu.

Kierowcy?
Zostanie ten co więcej zapłaci.
kubwawr, 22.07.2010 00:25[!]
http://www.gtplan...wthread.php?t=127900
Zdjęcia Toyoty TF 110

Przednie skrzydło nawet podobne do skrzydła red-bulla. Cytuję wikipedię "Samochód posiadał dyfuzor konstrukcji Giuseppe Azzolliniego, który ostatecznie miał znaleźć się w wersji "B" modelu Ferrari F10, a także system regulacji wysokości zawieszenia." Ciekawe jak ta toyota spisywałaby się na torze. Podobno ten bolid miał dać pierwsze zwycięstwo Toyocie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca