F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.02.2019

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (16:00)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Villeneuve: Vettel znajduje się pod presją ze względu na Leclerca

Tegoroczny bolid Racing Point - RP19 wyjechał na tor w Barcelonie

Hembery: Wszyscy plotkują o chęci sprzedania przez Liberty praw do F1

Alfa Romeo przedstawiła bolid C38

Haas oficjalnie pokazał konstrukcję VF-19

Red Bull zaprezentował wyścigowe malowanie RB15

17.02.2019

Ferrari SF90 zadebiutowało na torze

Kwiat: O tym, czy dojrzałem powiedzą moje występy na torze

Gasly: Verstappen jest prawdopodobnie największym talentem w F1

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

Williams nie wyjedzie w poniedziałek na tor w Barcelonie

16.02.2019

Sezon 2019: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Daniel Ricciardo pokonał pierwsze kilometry za sterami Renault R.S.19

Binotto: Na początku sezonu Vettel może mieć priorytet nad Leclerkiem

Haas przeprowadził shakedown bolidu VF-19

Ferrari zastosowało matowe malowanie, aby zredukować masę bolidu

Rob Smedley został konsultantem technicznym Formula One Group

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

HRT połączy siły z Epsilon Euskadi?

Joan Villadelprat obmyśla plan B na wypadek nie otrzymania miejsca w stawce F1 na sezon 2011.
Marek Roczniak, 21 sierpnia 2010, wyświetlenia: 2486<< | lista | T- | T+ | >>
Z ostatnich doniesień w hiszpańskich mediach wynika, że może być rozważane połączenie zespołów HRT i Epsilon Euskadi. Ten pierwszy to najsłabsza z nowych ekip w tegorocznej stawce, natomiast drugi posiada rozbudowane zaplecze produkcyjne, ale nie wiadomo, czy FIA przyzna mu ostatnie wolne miejsce w stawce.

Agencja informacyjna EFE twierdzi, że szef Epsilon Euskadi – Joan Villadelprat aktualnie rozważa dwa scenariusze: pierwszy zakłada otrzymanie 13 miejsca na sezon 2011 i samodzielne starty, a drugi połączenie z innym hiszpańskim zespołem mającym już miejsce w F1 – Hispania Racing, który nie ma jeszcze sfinalizowanych planów odnośnie konstrukcji przyszłorocznego bolidu po zakończeniu współpracy z Dallarą.

Villadelprat podobno kontaktował się już z właścicielem ulokowanego w Murcji zespołu HRT – Jose Ramonem Carabante, którego miał zapytać, „jakie potrzeby ma Hispania, co Epsilon może im zaoferować i czy jest możliwość nawiązania współpracy”. Dodał też ponoć, że zaplecze Epsilon Euskadi, pozwalające na zbudowanie własnego prototypu do Le Mans, plasuje się w czołowej piątce wśród obecnych zespołów F1, ale brakuje im 17 milionów euro na samodzielne wejście do F1.

Wcześniej mówiło się, że HRT prowadzi zaawansowane rozmowy z Toyotą na temat możliwości przejęcia jej projektu samochodu na sezon 2010 w celu opracowania na jego bazie swojego przyszłorocznego bolidu, a także wykorzystania zaplecza japońskiego producenta w Kolonii. Jednakże ostatnio nie pojawiły się żadne nowe informacje na ten temat.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.05.2013  Bolidy HRT z sezonu 2011 będą startowały w BOSS GP
15.02.2013  Pirelli kupiło bolid HRT z sezonu 2011?
30.01.2013  Ecclestone: Scorpion Racing raczej nie wystartuje w tym roku
29.01.2013  HRT zostanie uratowane?
27.12.2012  De la Rosa rozczarowany zamknięciem HRT
Tagi:
Villadelprat
HRT

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 21.08.2010 19:38[!]
Cóż, mnie się to podoba. Z HRT jest na prawdę nie najlepiej i nie są najmocniejszym punktem, więc faworyzowany kandydat do 13-tego miejsca w stawce byłby idealny, by połączyc siły i stworzyc solidny team. Jestem za!

P.S. Połączenie HRT i EE dałoby większe szanse Durango/Villeneuve, co mnie cieszy. Niech się były mistrz najeździ, by nie miec niedosytu. Będzie mu jednak niezwykle ciężko, ciężej, aniżeli Michaelowi. Niestety... ;{{
pmiejsky_, 21.08.2010 20:18[!]
Podejrzewam, że jeśli Epsilon Euskadi nie uzyska zgody na samodzielne starty, to zielonego światła w przyszłym sezonie nie dostanie nikt. Hiszpanie bowiem jako jedyni mają potężne zaplecze technologiczne i prawdopodobnie również jako jedyni są w stanie wystawić na inaugurację sezonu gotowy bolid. Ich największymi rywalami o trzynaste miejsce największymi rywalami są Durango i Stefan GP... Włochów nie było nawet stać na starty w GP2 i wycofali się podczas sezonu 2009 ze względu na problemy finansowe, a Stefan już trzykrotnie nie dostał się do F1, udowadniając zarazem, że do wiarygodnych kandydatów raczej nie należy.
Sar trek, 22.08.2010 08:21[!]
Byłbym za, jeżeli zmienią nazwę Hispania Racing Team na Epsilon Euskadi Racing Team . I zatrudnią lepszych kierowców, którzy nie muszą płacić za własne starty. Chociaż z drugiej strony w tej chwili Bruno Sennę i Karuna Chandocka można porównywać jedynie z Sakonem Yamamoto, a więc trudno powiedzieć coś na ich temat. Senna może jeszcze coś pokaże w lepszym pojeździe.

A z tego co wiem, to Stefan kandyduje teraz trzeci raz, a więc na razie tylko dwa razy nie dostał się do F1, z czego raz ich nie wybrali, a więc tak poważnie nie dostali się raz, drugi raz niedostali się niepoważnie, bo w niepoważnych okolicznościach (FIA wybrała Manora, Camposa i USF1, nawet nie Lotusa, który jest najlepszą z tych ekip).

Z dnia na dzień coraz bardziej wątpię w to, że któryś z nowych zespołów dostanie 13 miejsce. FIA boi się przyznać to miejsce, żeby nie było jak z Amerykanami i gra na czas. Jest coraz mniej czasu, i jeśli cudem, ktoś dostanie to miejsce, to ma zapewnione w kwalifikacjach miejsca 25-26.
benethor, 22.08.2010 13:47[!]
I właśnie posiadanie takiego planu B może imo zapewnić powodzenie planu A ;]
pmiejsky_, 22.08.2010 16:04[!]
@Sar trek - pierwszy raz w 1997 z własnym bolidem, drugi raz z własnym bolidem w 2010, trzeci raz z bolidem i silnikami Toyoty też w 2010.
Jędruś, 23.08.2010 13:29[!]
Od przyszłego sezonu powraca zasada 107%.
Przy kolejnych zmianach w regulaminie i postępie czołowych zespołów szczerze wątpię aby HRT było wstanie samodzielnie zakwalifikować się do wyścigu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca