F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

HRT połączy siły z Epsilon Euskadi?

Joan Villadelprat obmyśla plan B na wypadek nie otrzymania miejsca w stawce F1 na sezon 2011.
Marek Roczniak, 21 sierpnia 2010, wyświetlenia: 2474<< | lista | T- | T+ | >>
Z ostatnich doniesień w hiszpańskich mediach wynika, że może być rozważane połączenie zespołów HRT i Epsilon Euskadi. Ten pierwszy to najsłabsza z nowych ekip w tegorocznej stawce, natomiast drugi posiada rozbudowane zaplecze produkcyjne, ale nie wiadomo, czy FIA przyzna mu ostatnie wolne miejsce w stawce.

Agencja informacyjna EFE twierdzi, że szef Epsilon Euskadi – Joan Villadelprat aktualnie rozważa dwa scenariusze: pierwszy zakłada otrzymanie 13 miejsca na sezon 2011 i samodzielne starty, a drugi połączenie z innym hiszpańskim zespołem mającym już miejsce w F1 – Hispania Racing, który nie ma jeszcze sfinalizowanych planów odnośnie konstrukcji przyszłorocznego bolidu po zakończeniu współpracy z Dallarą.

Villadelprat podobno kontaktował się już z właścicielem ulokowanego w Murcji zespołu HRT – Jose Ramonem Carabante, którego miał zapytać, „jakie potrzeby ma Hispania, co Epsilon może im zaoferować i czy jest możliwość nawiązania współpracy”. Dodał też ponoć, że zaplecze Epsilon Euskadi, pozwalające na zbudowanie własnego prototypu do Le Mans, plasuje się w czołowej piątce wśród obecnych zespołów F1, ale brakuje im 17 milionów euro na samodzielne wejście do F1.

Wcześniej mówiło się, że HRT prowadzi zaawansowane rozmowy z Toyotą na temat możliwości przejęcia jej projektu samochodu na sezon 2010 w celu opracowania na jego bazie swojego przyszłorocznego bolidu, a także wykorzystania zaplecza japońskiego producenta w Kolonii. Jednakże ostatnio nie pojawiły się żadne nowe informacje na ten temat.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.05.2013  Bolidy HRT z sezonu 2011 będą startowały w BOSS GP
15.02.2013  Pirelli kupiło bolid HRT z sezonu 2011?
30.01.2013  Ecclestone: Scorpion Racing raczej nie wystartuje w tym roku
29.01.2013  HRT zostanie uratowane?
27.12.2012  De la Rosa rozczarowany zamknięciem HRT
Tagi:
Villadelprat
HRT

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 21.08.2010 19:38[!]
Cóż, mnie się to podoba. Z HRT jest na prawdę nie najlepiej i nie są najmocniejszym punktem, więc faworyzowany kandydat do 13-tego miejsca w stawce byłby idealny, by połączyc siły i stworzyc solidny team. Jestem za!

P.S. Połączenie HRT i EE dałoby większe szanse Durango/Villeneuve, co mnie cieszy. Niech się były mistrz najeździ, by nie miec niedosytu. Będzie mu jednak niezwykle ciężko, ciężej, aniżeli Michaelowi. Niestety... ;{{
pmiejsky_, 21.08.2010 20:18[!]
Podejrzewam, że jeśli Epsilon Euskadi nie uzyska zgody na samodzielne starty, to zielonego światła w przyszłym sezonie nie dostanie nikt. Hiszpanie bowiem jako jedyni mają potężne zaplecze technologiczne i prawdopodobnie również jako jedyni są w stanie wystawić na inaugurację sezonu gotowy bolid. Ich największymi rywalami o trzynaste miejsce największymi rywalami są Durango i Stefan GP... Włochów nie było nawet stać na starty w GP2 i wycofali się podczas sezonu 2009 ze względu na problemy finansowe, a Stefan już trzykrotnie nie dostał się do F1, udowadniając zarazem, że do wiarygodnych kandydatów raczej nie należy.
Sar trek, 22.08.2010 08:21[!]
Byłbym za, jeżeli zmienią nazwę Hispania Racing Team na Epsilon Euskadi Racing Team . I zatrudnią lepszych kierowców, którzy nie muszą płacić za własne starty. Chociaż z drugiej strony w tej chwili Bruno Sennę i Karuna Chandocka można porównywać jedynie z Sakonem Yamamoto, a więc trudno powiedzieć coś na ich temat. Senna może jeszcze coś pokaże w lepszym pojeździe.

A z tego co wiem, to Stefan kandyduje teraz trzeci raz, a więc na razie tylko dwa razy nie dostał się do F1, z czego raz ich nie wybrali, a więc tak poważnie nie dostali się raz, drugi raz niedostali się niepoważnie, bo w niepoważnych okolicznościach (FIA wybrała Manora, Camposa i USF1, nawet nie Lotusa, który jest najlepszą z tych ekip).

Z dnia na dzień coraz bardziej wątpię w to, że któryś z nowych zespołów dostanie 13 miejsce. FIA boi się przyznać to miejsce, żeby nie było jak z Amerykanami i gra na czas. Jest coraz mniej czasu, i jeśli cudem, ktoś dostanie to miejsce, to ma zapewnione w kwalifikacjach miejsca 25-26.
benethor, 22.08.2010 13:47[!]
I właśnie posiadanie takiego planu B może imo zapewnić powodzenie planu A ;]
pmiejsky_, 22.08.2010 16:04[!]
@Sar trek - pierwszy raz w 1997 z własnym bolidem, drugi raz z własnym bolidem w 2010, trzeci raz z bolidem i silnikami Toyoty też w 2010.
Jędruś, 23.08.2010 13:29[!]
Od przyszłego sezonu powraca zasada 107%.
Przy kolejnych zmianach w regulaminie i postępie czołowych zespołów szczerze wątpię aby HRT było wstanie samodzielnie zakwalifikować się do wyścigu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca