F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

De la Rosa powróci do ścigania w barwach HRT?

Z byłym kierowcą Saubera rozmawiał już nawet właściciel hiszpańskiej stajni.
Grzegorz Filiks, 15 września 2010, wyświetlenia: 2168<< | lista | T- | T+ | >>
HRT być może jest szansą dla Pedro de la Rosy na dalsze ściganie się w Formule 1. Według hiszpańskiego dziennika Diario AS, najsłabsza obecnie ekipa w stawce „chciałaby mieć dobrego kierowcę typu Pedro, który partnerowałby Bruno Sennie”.

Raport oprócz możliwego zatrudnienia de la Rosy na sezon 2011 informuje także, iż Hispania osiągnęła porozumienie z Toyotą w sprawie wykorzystania niektórych części ich bolidu przygotowywanego na ten rok. Podobno HRT rozważa także zakontraktowanie rodzimego kierowcy – młodego Javiera Villi.

Zgodnie z innym hiszpańskim źródłem f1aldia.com, 39-letni de la Rosa spotkał się z właścicielem Hispanii – Jose Ramonem Carabante już podczas ostatniego weekendu wyścigowego na Monzy. „Rozmawiałem z Pedro de la Rosą” – potwierdził Carabante.

Hiszpański biznesmen starał się również pozbawić opinię publiczną wątpliwości co do formy finansowej, jak i przyszłości HRT. „Oczywiście dokończymy ten sezon. Mamy się dobrze i ciężko pracujemy już na przyszły rok” – dodał Carabante.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.08.2018  De la Rosa przestrzega Sainza przed dołączeniem do Alonso w McLarenie
24.05.2017  De la Rosa: Button musi szybko dostosować się do nowego bolidu
03.03.2017  De la Rosa: Podwozie McLarena dalekie od ideału
25.02.2015  De la Rosa negocjuje posadę kierowcy testowego Mercedesa?
19.12.2014  Jean-Eric Vergne kolejnym kierowcą testowym Ferrari
Tagi:
HRT
De la Rosa P.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mbg, 15.09.2010 12:31[!]
tylko nie Villa. To jeden z najbardziej bezbarwnych kierowców GP2 z ostatnich lat, obok Luca Filippi. Niestety obaj dysponują sporym budżetem i niebawem mogą zadebiutować w F1.
Sycior, 15.09.2010 14:52[!]
Kobayashi też jakoś w GP2 nie brylował, a w F1 pokazuje że jeszcze będą z niego ludzie
mbg, 15.09.2010 14:57[!]
tak tylko Kobayashi zdobył tytuł w GP2 Asia Series i jeździł w DAMS który nie należy do najlepszych teamów. Villa i Filippi mieli swoje epizody w Racing Engineering i ART. DAMS w tym roku posiadając Ambroziaka i Grożana po kontuzji Ping-Ponga powinien walczyć o zwycięstwa, a na razie w pozytywach pokazali się tylko w Belgii. To pokazuje jak słabych inżynierów posiadają.
krzysiek_aleks, 15.09.2010 15:39[!]
NIE DO HRT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Simi, 15.09.2010 19:03[!]
Dla niego i tak lepsze HRT niż powrót do testowania. Wolałbym widzieć Pedro zamiast Sakona...
Jędruś, 16.09.2010 13:21[!]
To HRT robi takie zamieszanie z kierowcami jak kiedyś Minardi i Jordan :D.

Oczywiście również wolałbym Pedro u boku Senny zamiast Yamamoto, ale wiemy dobrze, że raczej to malo realne przy obecnym wkładzie finansowym Sakona.
Zresztą ile nazwisk już tutaj wymieniano - w ich barwach miał zadebiutować Klien i dalej czeka,Chadock jeździł całkiem nieźle i również kibluje,mówiono o Albersie i jeszcze kilku innych kierowcach.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca