F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.12.2018

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciały wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Nowy sponsor Kliena pojawił się wczoraj na bolidach HRT

Jest nim austriacka firma z branży alkoholowej Upsynth.
Igor Szmidt, 26 września 2010, wyświetlenia: 2532<< | lista | T- | T+ | >>
Kolejny możliwy powód wyjaśniający awans Christiana Kliena do kokpitu wyścigowego bolidu HRT stał się jaśniejszy w sobotę w Singapurze.

W piątek szef zespołu Colin Kolles ogłosił, że kierowca rezerwowy hiszpańskiego zespołu przejmie obowiązki Sakona Yamamoto na ten wyścig ze względu na zatrucie pokarmowe Japończyka. Zapytany o to, czy Yamamoto wróci do bolidu na torze Suzuka za dwa tygodnie, powiedział: „Tego oczekujemy, tak”.

Jednakże należy odnotować fakt, że zaskakująca szansa dla Kliena zbiegła się w czasie z nową naklejką sponsora na bolidzie HRT. Na pokrywie napędzanych silnikami Coswortha bolidów F110 pojawiło się logo Upsynth, którego nie było tam dwa tygodnie temu na Monzy.

Upsynth to austriacka firma produkująca absynt – mocno alkoholowy trunek, pochodzący z Vorarlberga. Klien urodził się w tym samym wschodnim landzie Austrii. „Miło jest, że udało się zdobyć w tak krótkim czasie takiego nowego partnera, jak Upsynth” – potwierdził 27-latek.

Jego debiut w roli kierowcy wyścigowego HRT do tej pory był bardzo udany, ponieważ w sobotnich kwalifikacjach Klien pokonał regularnego kierowcę Bruno Senną o ponad sekundę. „Jeśli jako kierowca rezerwowy zdołam pomóc zespołowi, to wtedy moja rola zostanie spełniona” – powiedział Austriak. „Było dość ciężko, ponieważ to nowy tor i praktycznie nowy samochód dla mnie. Jesteśmy jednak daleko za zespołami Lotus i Virgin”.

Klien powiedział dla niemieckiej stacji telewizyjnej Sky, że ma nadzieję na zajęcie roli pełnoetatowego kierowcy wyścigowego w sezonie 2011. „Musisz wykorzystać swoje szanse na maksimum i myślę, że właśnie to zrobiłem w kwalifikacjach. Oczywiście moim celem jest fotel kierowcy wyścigowego i z pewnością ten weekend jest bardzo ważny” – powiedział.

Jego nowy sponsor powinien pomóc w zapłaceniu kary w wysokości 12.400 euro dla FIA za podwójne przekroczenie limitu prędkości, wynoszącego 60 km/h w pit-lane.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.07.2013  Klien zadebiutuje w Auto GP podczas rundy na Mugello
19.05.2011  Klien nie liczy na dalsze starty w Formule 1
25.03.2011  Wyścigi długodystansowe: Klien w Aston Martinie, Herbert w Audi
09.03.2011  Klien: Musimy iść naprzód
06.03.2011  Klien ciągle walczy o posadę w HRT
Tagi:
HRT
Klien C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Yurek, 26.09.2010 10:39[!]
Absynt jest okropny. Coś mi się zdaje, że zatrucie Sakona może wydłużyć się w czasie ;) Chyba, że wywalą Sennę.
archibaldi, 26.09.2010 11:04[!]
HRT jest w takiej desperacji, że ten producent halucynogennego trunku dał pewnie z 200- 300 tys. $ i wystarczyło. Wieść się rozniesie i każdy kierowca z plikiem banknotów będzie się pchał na GP. Do końca roku będzie panowała epidemia zatruć i karuzela zmian w drugim fotelu.. a może i w tym od Senny.
Nie pozostaje nic innego jak zrobić superlicencję, skołować troche kasy i ustawić się w kolejce do ścigania :P
Pointrox, 26.09.2010 11:06[!]
Normalnie jak za czasów Minardi - sami paydriverzy i bolid z końca stawki.
Stare dobre czasy :D
cwiek-f1, 26.09.2010 11:08[!]
Całkiem możliwe, że Senna pójdzie w odstawkę. Możliwe, że sponsorzy trochę zastopują, po tym co zobaczyli wczoraj.
Semai, 26.09.2010 11:12[!]
To już wiemy czym zatruł się Sakon :D
Adakar, 26.09.2010 11:43[!]
Sakon na GP Japonii wróci, wiadomo, lokalny "bohater", zawsze jakiegoś lokalnego sponsora albo dwóch uda się zbałamucić i wyłożą troche kasy. Ale reszta sezonu ? Wątpię.
Klien wróci po GP Japonii, albo podziękują Sennie, jeśli Sakon albo ktoś PIĄTY wyłoży na start z 0,5 mln dularów.

Pożyjemy zobaczymy. Ogolnie HRT będzie za rok na starcie, o to się raczej nie martwię, bo nawet jak coś, to sprzedadzą zespół, a chętnych mimo wszystko nie brakuje. Tyle że taka sprzedaż na kilka miesięcy przed startem nowego sezonu, będzie kolejnym ZMARNOWANYM sezonem na rozwój.

Trzeba mieć wizję, plan i duuuuuuuzo kasy, jak VJ Mallya. Wiesz że jak kupisz zespół to przez min. rok będziesz kulał się z nędznym nierozwijanym bolidem. Trzeba się skoncentrować i podpatrywać najlepszych i budować bolid na nastepny rok, tak jak to zrobiła Force India. I wtedy jest nadzieja, że można poderwać się z ogona stawki do mocnego midfildu.
Wrzatek, 26.09.2010 12:40[!]
A ja zawsze myślałem, że w Europie Absynt można kupić tylko w Czechach ;D.
Semai, 26.09.2010 13:04[!]
@ Adakar: w jednym zespole może wystąpić max 4 kierowców w trakcie jednego sezonu więc nikogo piątego nie będzie w HRT.
Sycior, 26.09.2010 13:13[!]
@ Wrzatek to zależy od kraju, bo np. u nas Absyntu oficjalnie nie kupisz bo jest zakazany.

Chyba dla Sakona mocny ten Absynt był xD Ja uważam że na GP Japonii Sakon zastąpi Sennę. Klien wsiadł do bolidu, którym jechał raz i to dawno, a objechał go o sekundę. Wracają stare dobre czasy szrotów pokroju Forti itp.
dmaot malach, 26.09.2010 13:18[!]
@Semai
w 2001 roku Prost wystawił 5 kierowców, zmieniły się przepisy od tamtego czasu? Może zasugerowałeś się artykułem o zespole Andrea Moda, w którym jest taka sytuacja - tyle że to był '92 rok :)
drajwer, 26.09.2010 13:41[!]
@Sycior
Nie do końca z tym absyntem ;p Jest kilka (ja znam 2) marek polskich robiących absynt, ale jest podobno słaby. Imożna je kupić w niektórych sieciówkach. Te czeskie tanie są zwykłymi pomyjami. Dobry absynt to Francja, Szwajcaria i tamte rejony
Wrzatek, 26.09.2010 17:14[!]
Tak czy inaczej Klien pokazał Yamamoto, Chandchokowi i Sennie jak się jeździ xD. Ale wątpie żeby pojechał za tydzień.

A taka refleksja mnie naszła, że na Koreę i Japonię wezmą Kevina Nai Chai Chena :D:D:D:D.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca