F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

12.12.2018

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

HRT nie spieszy się z potwierdzeniem kierowców na GP Japonii (akt.)

Colin Kolles uspokaja jednak: "Zamierzamy wystartować z naszymi regularnymi kierowcami".
Marek Roczniak, 5 października 2010, wyświetlenia: 2958<< | lista | T- | T+ | >>
Po tym, jak podczas ostatniego grand prix w Singapurze w ostatniej chwili ogłoszona została zmiana w składzie kierowców Hispania Racing i zamiast Sakona Yamamoto wystąpił Christian Klien, tym razem zespół z Murcji ostrożniej podszedł do zapowiedzi kolejnego wyścigu.

Znalazła się w niej bowiem jedynie wypowiedź szefa zespołu Colina Kollesa, który w dodatku ani słowem nie wspomniał o swoich kierowcach. Przypomnijmy, że Yamamoto z powodu rzekomego zatrucia pokarmowego nie wystartował w ostatnim wyścigu, a jego miejsce zajął kierowca rezerwowy Klien, wnosząc ze sobą sponsora z Austrii. Kolles przyznał jednak wówczas, że liczy na powrót Yamamoto do rywalizacji w jego domowym Grand Prix Japonii.

Czy to z powodu przeciągających się problemów z układem pokarmowym, czy też nagłego wyczerpania wsparcia finansowego od sponsorów, start Japończyka najwyraźniej nadal nie jest pewny na niespełna trzy dni przed pierwszymi treningami na torze Suzuka, o którym Kolles mówi w samych superlatywach. „Suzuka jest jak dla mnie jednym z najlepszych torów. Jest on bardzo wymagający dla kierowców i oferuje zakręty niemal każdego typu” – powiedział.

„Jest tutaj wiele ekscytujących i bardzo szybkich zakrętów, zwłaszcza 130R. Jeśli kierowcy popełnią błąd w jednym z pierwszych siedmiu zakrętów, to płacą za niego dłużej, niż na innych torach i nie mogą wtedy ustanowić najlepszego czasu okrążenia. Najważniejszą sprawą jest znalezienie dobrego rytmu w samochodzie, ale ważne są także dobre osiągi auta. Po naszym niefortunnym wyścigu w Singapurze patrzymy z nadzieją w przyszłość i chcemy tym razem doprowadzić oba samochody do mety”.

Kolles: Pojadą „regularni kierowcy”

Zaniepokojony brakiem wypowiedzi kierowców w komunikacie prasowym dotyczącym zbliżającego się GP Japonii, niemiecki serwis motorsport-total.com skontaktował się z zespołem HRT dziś po południu. Zapytany o skład kierowców na najbliższy wyścig, Kolles odpowiedział: „Zamierzamy wystartować z naszymi regularnymi kierowcami. Są nimi Senna i Yamamoto. Jednakże nigdy nie można być w stu procentach pewnym, co się stanie. Ktoś może złamać nogę i co wtedy?”

Źródło: HispaniaF1Team.com, Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.05.2013  Bolidy HRT z sezonu 2011 będą startowały w BOSS GP
15.02.2013  Pirelli kupiło bolid HRT z sezonu 2011?
30.01.2013  Ecclestone: Scorpion Racing raczej nie wystartuje w tym roku
29.01.2013  HRT zostanie uratowane?
27.12.2012  De la Rosa rozczarowany zamknięciem HRT
Tagi:
Kolles C.
HRT

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
BARBP, 05.10.2010 12:50[!]
No fakt, nie śpieszy się bo nie wie kto zapłaci więcej, sponsor z Austrii czy sponsor z Japonii... :)
fernandof1, 05.10.2010 12:58[!]
Raczej sponsor z Japonii zapłaci bo chce jechać u siebie chyba że pojadą 2 sponsory z Austrii i Japonii
Tom_Bombadil, 05.10.2010 12:59[!]
Licytacja ciągle trwa...
ExiT, 05.10.2010 13:13[!]
Niech wywalą sennę i wsadzą Kliena i Yamamoto.
MaxKapsel, 05.10.2010 13:21[!]
Ja! Ja! Mnie wybierz! mnie! - jak to pewien pluszak krzyczał głosem Stuhra...;)
noofaq, 05.10.2010 13:26[!]
aukcja ;)

ciekawe ile wywoławcza :]
Lukas, 05.10.2010 13:39[!]
Może w ogóle w Japonii ich nie będzie? :P
archibaldi, 05.10.2010 15:38[!]
bo sponsoring hrt to raczej antyreklama;)
Maraz, 05.10.2010 16:20[!]
News zaktualizowany.

"Ktoś może złamać nogę i co wtedy?" - to zabrzmiało wręcz jak jakaś groźba; może kierowcy w HRT są zakładnikami i muszą płacić okup za starty, bo jak nie, to... zatruta zupka, złamana noga ;-p
Sanki, 05.10.2010 16:25[!]
Podobno HRT założyło konto na pewnym serwisie matrymonialnym i napisali, że szukają kierowcy w celu sponsoringu :D
Sycior, 05.10.2010 16:35[!]
Nie wiecie ile kosztuje kokpit w HRT ? To może się zrzutkę zrobimy i ktoś pojedzie xD
Maly-boy, 05.10.2010 16:45[!]
5mln na kilka wyścigów powinno starczyć :P
BARBP, 05.10.2010 18:00[!]
Sycior
W obecnym numerze F1 Racing jest opisane o kierowcach którzy płacą w F1 za jazdę. Co ważne poruszony jest temat Sakona i podana suma jaką płaci się za starty.
jednooki_cyklop, 05.10.2010 18:04[!]
BARB, byłbyś tak miły i podał tę kwotę? :)
Aros, 05.10.2010 18:12[!]
W ostatnim F1 Racing podane było, że za każdy start płaci 500 000 euro.
Ciekawe skąd on ma tych sponsorów i za co mu sponsorują jazdę...
jenny_s, 05.10.2010 20:37[!]
Sycior i Maly-boy
Jeszcze trzeba dorzucić jakąś sumkę na kupno superlicencji - chyba że ją już ktoś posiada? Skoro już żartujemy...
eTekamote, 05.10.2010 21:04[!]
W tym samym artykule o którym mówi BARBP pisze, że "Yamamoto argumentuje, że płaci, aby jego talent(!) został dostrzeżony przez ekipy z górnej stawki" ;D
BARBP, 05.10.2010 21:40[!]
eTekamote
W sumie to może i dobrze że sam w to wierzy i dlatego ściga się. Jakąś motywacje tam ma. :)
Rubens Barrichello też kiedyś wspomniał że ściga się dlatego że nadal wierzy w tytuł mistrzowski ale to dwie różne bajki.
eTekamote, 05.10.2010 21:54[!]
Teraz doczytałem, że ma nadzieję na jazdę w dobrym bolidzie, wygrywaniu wyścigów i mistrzostwie świata.
Chyba nie chcesz porównywać Rubensa i Sakona? To tak jak by porównywać F1 z wyścigami taczek.
BARBP, 05.10.2010 22:36[!]
Nie, nie chce ich porównywać. Uważam tylko że dobrze że ma jakąś motywację bo inaczej skończyłoby się tak jak w przypadku Yuji Ide który obecnie dzielnie stara się w japońskiej Formule Nippon o punkt... :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca