F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Brawn: Jeśli nie spełnię oczekiwań, moje dni są policzone

Brytyjczyk przyznał, że w pewnym sensie to jego najgorszy sezon w F1 na wyższym stanowisku.
Grzegorz Filiks, 23 października 2010, wyświetlenia: 3094<< | lista | T- | T+ | >>
Ross Brawn przyznał, że jego dni w roli szefa zespołu Mercedes GP są policzone, jeśli niemieckiego koncernu nie uda się wynieść na wyżyny w Formule 1.

Ekipa z Brackley, która jest panującym mistrzem świata konstruktorów, w tym roku nie przypomina ani trochę stajni z sezonu 2009, a pretendent do roli głównej w zespole – Michael Schumacher, powracający do F1 po trzech latach przerwy, jest cieniem samego siebie.

W związku z tym coraz częściej pojawiają się głosy, jakoby harmonia w Mercedesie ulegała rozpadowi. Mimo tego Brawn cały czas utrzymuje, że 7-krotny mistrz świata pozostanie w Brackley, a on sam nie ma żadnego konfliktu z Norbertem Haugiem (szefem ds. sportu w Mercedesie). Brytyjczyk przyznał jednak, iż w roku 2011 musi dostarczyć dużo lepszą „Srebrną Strzałę”.

„Czwarte miejsce w mistrzostwach – i zapomnijcie sezon 2008, ponieważ wtedy przyszedłem do Hondy i nie mogłem nic z tym zrobić – jest przypuszczalnie moim najgorszym wynikiem, odkąd pełnię wyższe stanowiska kierownicze. Jeśli zespół będzie nadal prezentował przeciętny poziom, to prawdopodobnie ja w nim nie pozostanę.” – stwierdził 55-latek w wywiadzie dla Telegraph.

Brawn tłumaczy tegoroczne słabe tempo MGP W01 zeszłoroczną walką zespołu (wtedy jeszcze pod nazwą Brawn GP) o przetrwanie i jednoczesnym pomaganiem Jensonowi Buttonowi w zdobyciu tytułu. „Ten biznes polega na kręceniu talerzami przy pomocy końcówek kijów. Jeżeli przestaniesz nim wirować – to spadną. W zeszłym sezonie parę talerzy nam spadło. Teraz je odzyskaliśmy i kręcimy nimi” – powiedział Brytyjczyk.

Członkowie stajni nie kryją faktu, że w Brackley szykują się poważne roszady dotyczące stanowisk. Jedną z nich ma być przyjście do ekipy inżyniera wyścigowego Nico Rosberga, gdy ten jeszcze jeździł w Williamsie – Tony'ego Rossa. „Moje usta są zamknięte” – cytuje fiński Turun Sanomat słowa Niemca, którego obecnym inżynierem jest Jock Clear. „W każdym razie podążamy we właściwym kierunku i nikt nie zostanie wyrzucony” – podkreślił Rosberg.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.01.2019  Brawn: Red Bull musi pomagać Hondzie w zrozumieniu realiów F1
03.01.2019  F1 proponuje zakaz testów wyścigowych opon podczas piątkowych treningów
20.12.2018  Władze Londynu gotowe rozważyć pomysł organizacji wyścigu F1
20.12.2018  Brawn: Leclerc nie będzie tak uprzejmy wobec Vettela jak Raikkonen
18.12.2018  Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent
Tagi:
Mercedes
Brawn R.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
cesc123, 23.10.2010 18:40[!]
Przydał by sie on w Renault . Na 99 % renówka by jeździła przynajmniej o mistrzostwo w rankingu konstruktorów
flow, 23.10.2010 18:45[!]
Taa. A Kubica po 3 wyscigach mialby pewny tytul i milion pkt przewagi
FelipeF1., 23.10.2010 20:13[!]
@flow nie zapomnij ze Ross z z niczego zrobił coś
boby, 23.10.2010 20:15[!]
flow
Z tym milionem to przesadziłeś, ale tak ze 100 000 to kto wie.
Yaneiro, 23.10.2010 20:16[!]
@cesc123 A czy chciałbyś sezonu na to, czyli bolidu beznadziejnego a świetnego (nie wiadomo i tak na 100%) dopiero za rok?
Sgt Pepper, 23.10.2010 20:22[!]
@ Felipe F1 "Ross z niczego zrobił coś"... no weź nie żartuj.
Czemu w tym roku nie zrobił z "czegoś" coś ? Powinno być jeszcze łatwiej .
Adakar, 23.10.2010 20:28[!]
Ciekawe czy Haug zdecydowałby się na podjęcie rękawicy jako numero uno na pit wall ...

a Jock Clear ... ciekawe, może skok do Mclarena za Jensonem ... ?
Zomo, 23.10.2010 20:30[!]
bylby niezly numer jakby Ross znowu odkupil ten team za przyslowiowe 100euro i w nastepnym sezonie, z zastosowaniem dobrego patentu (jak podwojny dyfuzor) znowu zgarnal mistrza :)
A potem znowu odsprzedal team z paroma mln zysku (podobno Porsche chce wejsc do F1) :)))
rafaello85, 23.10.2010 20:38[!]
Ross Brawn - WIELKA ( przez wielkie "W" ) postać w F1. Wyniki jakie osiągał w kilku różnych ekipach mówią same za siebie. Pozbycie się go z zespołu byłoby skrajną głupotą. Aczkolwiek nie miałbym nic przeciwko temu, żeby Ross odszedł z Merca i ... powrócił do Ferki:) Ten gość wart jest każdych pieniędzy. Marzy mi się, żeby Ross powrócił do SF w roli dyrektora sportowego:)
Bambek, 23.10.2010 20:58[!]
Co on sie źali czy chwali? Raz sie jest na gorze raz na dole.
Jędruś, 23.10.2010 21:46[!]
Brawn na tej całej operacji z Mercedesem zarobił mnóstwo kasy.W dodatku cały czas posiada kilka procent udziałów.

To nie jego wina, że Mercedes w tym roku jeździ słabo.Weszli do F1 w ostatniej chwili pod wpływem impulsu.Na razie nic nie wyłożyli a chcą kosić.W zeszłym roku Brawn dysponował samochodem projektowanym przez 1,5 roku nakładem rekordowym nakładem kasy jeśli chodzi o bolid F1.Dziś? Dziś dysponuje jedynie rozwinięciem poprzedniego modelu którego główną siłą był innowacyjny podwójny dyfuzor(dzis każdy dostosował bolid by ten funkcjonował jak najlepiej), a więc samo z siebie stracił największego asa. W dodatku w roku ubiegłym dysponowali marnym budżetem i z pewnością wiekszość pieniędzy pompowali w rozwój poprzedniego bolidu by Button mógł zdobyć mistrzostwo i razem z Barichello sięgnąć po mistrzostwo świata konstruktorów.Dziś to się odbiło.Skutek - przyczyna.

W dodatku mają Rosberga, który jeździ dobrze, ale nie wzniósł się na poziomy jakie wielu po nim oczekiwalo.
Schumacher, jak Schumacher.To nie jest ten kierowca który dominował w złotej erze Ferrari. Tyle w temacie.
AdJ, 23.10.2010 21:53[!]
Bambek: Nie on tylko prowokuje realizację scenariusza opisanego przez Zomo
buran, 23.10.2010 23:38[!]
@Adakar
Jock Clear był inżynierem Rubensa Barrichello i dobrze im się współpracowało, więc raczej możliwy jest jego skok do Williamsa.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca