F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Ricciardo wciąż najszybszy na testach w Abu Zabi

Australijczyk zbliżył się dziś na zaledwie 0,154 sekundy do pole position Sebastiana Vettela.
Marek Roczniak, 17 listopada 2010, wyświetlenia: 3340<< | lista | T- | T+ | >>
Daniel Ricciardo kontynuuje dominację w tabeli czasowej nad innymi młodymi kierowcami uczestniczącymi w testach dla debiutantów na torze Yas Marina. W porannej sesji drugiego dnia kierowca reprezentujący barwy mistrzowskiej ekipy Red Bull zbliżył się na zaledwie 0,154 sekundy do pole position Sebastiana Vettela.

Jules Bianchi po skupieniu się wczoraj na pracach rozwojowych Ferrari i zajęciu odległej pozycji w klasyfikacji, tym razem mógł skoncentrować się na poprawie własnych osiągów i do południa (wg czasu lokalnego) plasował się na drugiej pozycji – ze stratą niewiele ponad sekundy do Ricciardo.

Tuż za Francuzem znalazł się Jerome d'Ambrosio, który przesiadł się dzisiaj do bolidu Renault po wtorkowych testach z Virgin. Belg był na dobrej drodze, by znaleźć się tuż za Ricciardo po uzyskaniu w połowie porannej sesji bardzo dobrych czasów w dwóch pierwszych sektorach, jednak w ostatnim wpadł w poślizg i spowodował wywieszenie czerwonej flagi na kilka minut.

Czwarty czas uzyskał kierowca testowy McLarena – Gary Paffett, który przejął dzisiaj MP4-25 od Olivera Turveya. Na kolejnej pozycji znalazł się kierowca rezerwowy Force India – Paul di Resta, znów przygotowując ustawienia samochodu i ustanawiając wyznacznikowy czas dla młodego kierowcy. Tym razem był to Yelmer Buurman, który pod koniec porannej sesji przejął VJM03, plasując się po przejechaniu 14 okrążeń na przedostatniej pozycji.

Jean-Eric Vergne, kontynuujący testy z Toro Rosso stracił trochę czasu ze względu na usterkę mechaniczną w STR5, która zmusiła go do zatrzymania się na torze. Francuz uplasował się na szóstej pozycji, tuż przed jeżdżącym także drugi dzień z rzędu Samem Birdem (Mercedes). Najszybszym z kierowców debiutujących dzisiaj za kierownicą bolidu F1 okazał się tymczasem Sergio Perez, mający już zapewnione starty w Sauberze w sezonie 2011. Meksykanin w połowie dnia zajmował ósme miejsce (+2,3s).

Pierwszą dziesiątkę zamknęli Pastor Maldonado, testujący już dzisiaj z Williamsem i Luiz Razia, debiutujący za kierownicą bolidu Virgin. Rodolfo Gonzalez na koniec swojego 1,5-dniowego testu z Lotusem uzyskał jedenasty czas, a najwolniejszy był Josef Kral w bolidzie HRT – jego strata do Ricciardo wyniosła ponad sześć sekund. Testy potrwają do godziny 14 czasu polskiego.

POZ. KIEROWCA           ZESPÓŁ       CZAS OKR. OKR.
 1.  Daniel Ricciardo   Red Bull     1m39,548  45
 2.  Jules Bianchi      Ferrari      1m40,635  62
 3.  Jerome d'Ambrosio  Renault      1m40,863  27
 4.  Gary Paffett       McLaren      1m40,879  46
 5.  Paul di Resta      Force India  1m40,901  27
 6.  Jean-Eric Vergne   Toro Rosso   1m40,974  43
 7.  Sam Bird           Mercedes     1m41,084  47
 8.  Sergio Perez       Sauber       1m41,894  38
 9.  Pastor Maldonado   Williams     1m42,850  46
10.  Luiz Razia         Virgin       1m43,950  42
11.  Rodolfo Gonzalez   Lotus        1m44,312  41
12.  Josef Kral         Hispania     1m44,752  54
13.  Yelmer Buurman     Force India  1m45,120  14

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.11.2018  Leclerc najszybszy drugiego dnia testów Pirelli w Abu Zabi
28.11.2018  Leclerc na czele po czterech godzinach drugiego dnia testów
27.11.2018  Vettel na czele tabeli pierwszego dnia testów w Abu Zabi
27.11.2018  Bottas najszybszy w porannej wtorkowej sesji testów ogumienia
23.11.2018  Raikkonen weźmie udział w testach opon wspólnie z Sauberem
Tagi:
Yas Marina
Testy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
modlicha, 17.11.2010 10:37[!]
ot taki kolejny argument przeciwko tym co sie strasznie oburzali jak ktos pisal ze Hamilton, Kubica czy Alonso to kierowcy ktorzy w bolidzie RBR zdobyliby mistrza w polowie sezonu i zaprezentowaliby sie o niebo lepiej niz Vettel...skoro debiutant potrafi zblizyc sie do najlepszego czasu mistrza F1...
speed-crashday, 17.11.2010 10:44[!]
To są testy, bolid nie koniecznie musi spełniać wszystkie wymagania, plus dzisiaj jest bardziej nagumowany tor niż wczoraj. Pod koniec jazd powinniśmy mieć czas lepszy od PP.
nugal, 17.11.2010 10:49[!]
może to kwestia części które są planowane na kolejny sezon a w 2010 nie koniecznie regulaminowych
IceMan11, 17.11.2010 11:00[!]
Przy takim nagumowanym torze zawodnicy w F1 schodziliby na pewno poniżej 1.39. Przecież od czasu kwalifikacji na tym torze został rozegrany wyścig, a wczoraj testy, w których każdy kierowca przejechał więcej niż dystans wyścigu. Tam teraz na zakrętach jest pewnie sama GUMA :D
speed-crashday, 17.11.2010 11:00[!]
Czasy o 10:51:
1     Ricciardo      1:39.548     
2     Bianchi     1:40.635     
3     D'Ambrosio 1:40.795     
4     Paffett      1:40.879     
5     Di Resta 1:40.901     
6     Vergne     1:40.974     
7     Bird      1:41.084
8     Perez 1:41.894
9     Maldonado 1:42.850
10     Razia     1:43.950     
11     Gonzalez     1:44.312
12     Kral          1:44.752     
13     Buurman 1:45.090
jpslotus72, 17.11.2010 11:01[!]
Nie szukajmy dziury w całym - fakt jest taki, że RBR ma obecnie najszybszy bolid i kropka.
Można debatować o ustawieniach czy częściach na testach, ale wystarczy jeszcze raz spojrzeć na listę PP w tym sezonie - mimo że wiele głosów tutaj uważało Webbera i Vettela za średnio utalentowanych kierowców.
Jakieś porównanie testerów mielibyśmy wtedy, kiedy jeździliby takimi samymi bolidami - bo jak można teraz na podstawie czasów porównać Ricciardo i Krala?
IceMan11, 17.11.2010 11:03[!]
na testach zawsze jest inaczej. Kimi w 2008 podczas testów w Bahrajnie wykręcił czas 1.30.015, a podczas weekendu chyba nikt nie zszedł poniżej 1.32.000, więc o co chodzi? Mimo, że tor był bardziej nagumowany. Brawn GP na koniec testów w Barcelonie schodzili poniżej 1.20 czy nawet 1.19, a podczas weekendu GP nie zeszli poniżej 1.21. Jakie wnioski? :)
Czechoslowak, 17.11.2010 11:04[!]
modlicha-> D'Ambrosio właściwie wyrównał czas Kubicy z Q2 (1:40,863 vs 1:40.780). Czyli co - debiutant jest równie szybki jak Kubica?
quickmick, 17.11.2010 11:08[!]
Mnie się nie chce po raz n-ty tłumaczyć, że teraz testy nie polegają na tym, że się gna po torze bez sensu, tylko każdy sprawdza to, co może (wykorzystana jest nadarzająca się okazja)...
Więc Ci, którzy chcą pisać, że RB jest najszybszy, a Kubica w bolidzie HRT też by nic nie zrobił - niech piszą...
Jeśli kogoś interesuje, co jest sprawdzane, to:
- MCL prowadzi dzisiaj testy aero na bocznych sekcjach: http://photos.gpu...net/large/167584.jpg
- RF1 sprawdza przepływ strugi na tylnym skrzydle (czujniki przepływu mocowane od wewnątrz + farba fluoresencyjna od zewnątrz): http://photos.gpu...net/large/167579.jpg
- Virgin sprawdza przepływ strugi na przednim skrzydle (wczoraj testowali tył i skrzydełka boczne): http://photos.gpu...net/large/167608.jpg
IceMan11, 17.11.2010 11:09[!]
@Czechoslowak - ale żeś mu pocisnął :)
Alonso w Q2 miał też czas chyba 1.40.3XX, a Bianchi ma 1.40.6XX i na pewno się poprawi. Czy to oznacza, że bianchi jest lepszy od Massy i mógłby zagrozić Alonso?
zoolwik, 17.11.2010 11:40[!]
No pewnie iceman, nie od dzis wiadomo, ze pierwszy z brzegu forumowicz pojechal by szybciej niz ci nieudacznicy z F1 ;)
quickmick, 17.11.2010 11:49[!]
W chwili Sam Bird wykręcił czas 1m39.543secs... o matko, to znaczy, że jest szybszy od Red Bulla... o matko, to znaczy, że Red Bull wygrał mistrzostwo niezasłużenie, bo nie mają najszybszego bolidu...

A poważnie - to jest najlepszy dowód i odpowiedź na dywagacje o tym, kto jest szybszy, a kto wolniejszy...
Petron@s F1, 17.11.2010 14:38[!]
Coureur    Team    Wagen    Tijd    Verschil    #        

1.        
        Ricciardo    Red Bull Racing    RB6    1:38.102        77    pit    
2.        
        D'Ambrosio    Renault    R30    1:38.802    + 0.700    83    pit    
3.        
        Bird    Mercedes GP    W01    1:39.220    + 1.118    82    pit    
4.        
        Paffett    McLaren    MP4-25    1:39.760    + 1.658    84    pit    
5.        
        Bianchi    Ferrari    F10    1:39.916    + 1.814    93    pit    
6.        
        Perez    Sauber    C29    1:40.543    + 2.441    91    pit    
7.        
        di Resta    Force India    VJM-03    1:40.901    + 2.799    27    pit    
8.        
        Maldonado    Williams    FW28    1:40.944    + 2.842    81    pit    
9.        
        Vergne    Toro Rosso    STR5    1:40.974    + 2.872    61    pit    
10.        
        Buurman    Force India    VJM-03    1:41.178    + 3.076    67    pit    
11.        
        Valsecchi    HRT F1 Team    F110    1:43.013    + 4.911    32    pit    
12.        
        Razia    Virgin Racing    VR-01    1:43.525    + 5.423    70    pit    
13.        
        Kral    HRT F1 Team    F110    1:44.143    + 6.041    61    pit    
14.        
        Gonzalez    Lotus F1    T127    1:44.312    + 6.210    41    pit    
15.        
        Arabadzhiev    Lotus F1    T127    1:45.723    + 7.621    49    pit    

... ;))
modlicha, 17.11.2010 16:29[!]
@czechoslowak, @iceman

A w którym ja miejscu napisałem że Ricciardo jest lepszy od Vettela?? Jakieś problemy w czytaniu ze zrozumieniem?

Ja zdaje sobie sprawę że nagumowany tor ułatwia sprawę co widać po ostatecznych czasach ale ja miałem na mysli to że skoro debiutant jest w stanie wycisnąć z RBR tak wiele i odstawić stawke na 1 sekundę to daje nam obraz tego jak łatwym w powadzeniu i z jakimi osiągami jest bolid RBR. I że ani Webber ani Vettel nie wycisnęli z tego bolidu 110%. Pewnie nawet nie wycisnęli 100%. To pewne! I że w stawce są kierowcy którzy by to zrobili. Tyle chciałem przekazać, ale cóż trafiłem w jakieś czułe miejsce czy co?

Wiec czytać ze zrozumieniem!

Co do debiutantów... nie możemy wykluczyć że D'ambrosio byłby lepszy od obecnych kierowców Renault...skąd wiesz?
Przypominam debiut choćby nawet Kubka..zakwalifikowanie się do Q3 lepiej niż Heidfeld i dojechanie na pkt pozycji. (tak wiem szkoda - gaśnica). Za 3 wyścigi podium. A mistrz Villeneuve nie dawał rady.
A może bliżej...Kamui Kobayashi debiutant pokazał obu kierowcom Toyoty co można wycisnąć z ich bolidu i jak pięknie jeździć więc czemu od razu uważacie ze debiutant ma być gorszy? Nie każdy jest jak Pietrov ;-)
NEO86, 23.11.2010 13:28[!]
@modlicha

Zrozum że na testach nie jest najważniejsze uzyskanie super czasu tylko testowanie różnych rozwiązań do bolidu
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca