F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2019

McLaren i Toro Rosso osiągnęły porozumienie w sprawie Jamesa Keya

Russell: Przykład Force India z sezonu 2015 daje nadzieję Williamsowi

Pirelli zaprezentowało program testów ogumienia w trakcie sezonu 2019

Osaka zainteresowana organizacją ulicznego wyścigu F1

Williams zorganizuje w piątek dzień filmowy z bolidem FW42

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

D'Ambrosio przyznał, że musiał sprowadzić sponsorów do Virgin

"Oczywiście liczy się talent, ale chodzi też o aspekty komercyjne".
Mariusz Karolak, 23 grudnia 2010, wyświetlenia: 1804<< | lista | T- | T+ | >>
Jerome d'Ambrosio przyznał, że udało mu się zabezpieczyć posadę w Virgin dzięki komercyjnemu pakietowi, jaki wniesie do brytyjskiego zespołu. Kiedy Virgin poinformował o zatrudnienia 24-letniego Belga, szef stajni John Booth twierdził, że decyzję podjęto „absolutnie merytorycznie”.

Pod koniec października media twierdziły, że kokpit u boku Timo Glocka jest wart 5 milionów euro. Pod koniec października grupa menedżerska Gravity, która opiekuje się d'Ambrosio poinformowała, że skompletowała już „95 procentowy pakiet”, wymaganego do podpisania umowy.

„Oczywiście liczy się talent, ale chodzi też o aspekty komercyjne” – wyjawił d'Ambrosio telewizji RTL Belgium. „Są ludzie, partnerzy, którzy pracowali ze mną w Belgii, jak również i firma Gravity, która zawsze pracuje dla mnie i oczywiście Eric Boullier. Zdecydowaliśmy się wyłożyć pakiet, jaki był potrzebny, by podpisać kontrakt”.

D'Ambrosio jest przekonany, że umowa z Virgin na rok 2011 to zapowiedź jego wieloletniej kariery w Formule 1. „Podskoczyłem, jak kangur!” – zażartował kierowca. „To coś wyjątkowego, niepowtarzalnego, ale nie jest to koniec, ponieważ teraz trzeba wyznaczyć sobie nowe cele, a jednym z nich jest pozostanie w F1 możliwie jak najdłużej”.

„Od kiedy byłem mały zawsze marzyłem o dostaniu się do F1, to był mój cel od 16 roku życia. Teraz najważniejszą rzeczą jest skupienie się na sobie i uczenie się czegoś za każdym razem, jak tylko będę na torze. Mam to szczęście, że Timo Glock będzie przy mnie. On stawał już na podium kilka razy. To będzie dla mnie bardzo wartościowe doświadczenie”.

Źródło: motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.07.2014  D'Ambrosio kolejnym kierowcą Formuły E
28.03.2014  Jerome D'Ambrosio kierowcą Bentleya w BES
07.01.2013  Sonntagsblick: Buemi pozostanie kierowcą testowym Red Bulla i Toro Rosso
06.12.2012  D'Ambrosio zdeterminowany, aby znaleźć posadę w Formule 1
19.09.2012  Boullier: D'Ambrosio raczej nie będzie jeździł podczas treningów
Tagi:
D'Ambrosio J.
Virgin

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Ferrarif1, 23.12.2010 11:30[!]
a tak wogóle oni dalej będą na tych nieudanych X-Trac jezdzic ? bo jakoś nic nie słyszałem żeby coś ogłaszali
maciej, 23.12.2010 11:48[!]
Mógł do Renault śmignąć .
Sycior, 23.12.2010 12:41[!]
Tak, Virgin jako jedyny zostaje przy hydraulice i skrzyniach biegów X-Trac. Nawet HRT zmieniło na Williamsa (ale nie wiadomo czy ich na to stać).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca