F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.12.2018

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

D'Ambrosio przyznał, że musiał sprowadzić sponsorów do Virgin

"Oczywiście liczy się talent, ale chodzi też o aspekty komercyjne".
Mariusz Karolak, 23 grudnia 2010, wyświetlenia: 1782<< | lista | T- | T+ | >>
Jerome d'Ambrosio przyznał, że udało mu się zabezpieczyć posadę w Virgin dzięki komercyjnemu pakietowi, jaki wniesie do brytyjskiego zespołu. Kiedy Virgin poinformował o zatrudnienia 24-letniego Belga, szef stajni John Booth twierdził, że decyzję podjęto „absolutnie merytorycznie”.

Pod koniec października media twierdziły, że kokpit u boku Timo Glocka jest wart 5 milionów euro. Pod koniec października grupa menedżerska Gravity, która opiekuje się d'Ambrosio poinformowała, że skompletowała już „95 procentowy pakiet”, wymaganego do podpisania umowy.

„Oczywiście liczy się talent, ale chodzi też o aspekty komercyjne” – wyjawił d'Ambrosio telewizji RTL Belgium. „Są ludzie, partnerzy, którzy pracowali ze mną w Belgii, jak również i firma Gravity, która zawsze pracuje dla mnie i oczywiście Eric Boullier. Zdecydowaliśmy się wyłożyć pakiet, jaki był potrzebny, by podpisać kontrakt”.

D'Ambrosio jest przekonany, że umowa z Virgin na rok 2011 to zapowiedź jego wieloletniej kariery w Formule 1. „Podskoczyłem, jak kangur!” – zażartował kierowca. „To coś wyjątkowego, niepowtarzalnego, ale nie jest to koniec, ponieważ teraz trzeba wyznaczyć sobie nowe cele, a jednym z nich jest pozostanie w F1 możliwie jak najdłużej”.

„Od kiedy byłem mały zawsze marzyłem o dostaniu się do F1, to był mój cel od 16 roku życia. Teraz najważniejszą rzeczą jest skupienie się na sobie i uczenie się czegoś za każdym razem, jak tylko będę na torze. Mam to szczęście, że Timo Glock będzie przy mnie. On stawał już na podium kilka razy. To będzie dla mnie bardzo wartościowe doświadczenie”.

Źródło: motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.07.2014  D'Ambrosio kolejnym kierowcą Formuły E
28.03.2014  Jerome D'Ambrosio kierowcą Bentleya w BES
07.01.2013  Sonntagsblick: Buemi pozostanie kierowcą testowym Red Bulla i Toro Rosso
06.12.2012  D'Ambrosio zdeterminowany, aby znaleźć posadę w Formule 1
19.09.2012  Boullier: D'Ambrosio raczej nie będzie jeździł podczas treningów
Tagi:
D'Ambrosio J.
Virgin

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Ferrarif1, 23.12.2010 11:30[!]
a tak wogóle oni dalej będą na tych nieudanych X-Trac jezdzic ? bo jakoś nic nie słyszałem żeby coś ogłaszali
maciej, 23.12.2010 11:48[!]
Mógł do Renault śmignąć .
Sycior, 23.12.2010 12:41[!]
Tak, Virgin jako jedyny zostaje przy hydraulice i skrzyniach biegów X-Trac. Nawet HRT zmieniło na Williamsa (ale nie wiadomo czy ich na to stać).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca