F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Williams-Cosworth celuje w czołową czwórkę w sezonie 2011

Mark Gallagher: "Na przyszły sezon nasze oczy zwrócone są już na walkę o czołową czwórkę".
Marek Roczniak, 30 grudnia 2010, wyświetlenia: 5399<< | lista | T- | T+ | >>
Niezależny brytyjski producent silników Cosworth chce się pozbyć wizerunku „słabeusza” w Formule 1 i zacząć ponownie wygrywać wyścigi po w miarę udanym powrocie do królowej sportów motorowych w roku 2010.

Menedżer ds. biznesowych związanych z F1 w firmie Cosworth – Mark Gallagher stwierdził w wywiadzie dla blogu f1fanatic.co.uk, że ich celem na przyszły rok jest walka wraz z zespołem Williams o miejsce w czołowej czwórce mistrzostw konstruktorów.

„Współpraca z Williamsem to świetna okazja” – powiedział Gallagher. „Są grupą niezwykle konkurencyjnych ludzi. Mam szczęście, że znam Sama Michaela (dyrektor techniczny Williamsa – przyp. red.), pracowaliśmy razem w Jordanie pod koniec lat 90. ubiegłego wieku”.

„Adam Parr, Patrick Head i Frank Williams mają wielką determinację, aby powrócić do czołówki. Wiele się nauczyliśmy dzięki temu i o ile szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów nie jest satysfakcjonującym wynikiem dla pary Williams-Cosworth, o tyle przynajmniej jest to górna połowa stawki. Na przyszły sezon nasze oczy zwrócone są już na ponowną walkę o czwórkę”.

Źródło: f1fanatic.co.uk
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.01.2018  Aston Martin zainteresowany współpracą z Cosworthem przy projekcie F1
19.07.2017  Cosworth rozważa powrót do F1
30.03.2017  Stefano Domenicali będzie reprezentował VW na spotkaniu w Paryżu
20.11.2015  Cosworth nie stanie do przetargu na dostawy alternatywnego silnika F1
20.11.2015  AER i Ilmor powalczą o kontrakt na dostawy alternatywnego silnika F1
Tagi:
Williams
Cosworth

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
SirKamil, 30.12.2010 23:42[!]
Zaczyna się grupowy bełkot.

Lotus Renault to Lotus Renault. Producent samochodów Lotus Cars Ltd. wchodzi do F1 ze sponsoringiem aby promować markę producenta samochodów. To ich święte prawo. Podobnie jak ma je Vodafone, AT&T, Petronas i wszystkie inne podmioty gospodarcze o bardziej niż jasnym statusie prawnym. Dla marki szykuje się złoty okres inwestycyjno promocyjny. Chapmanowska marka najprawdopodobniej nigdy nie miała przed sobą lepszych perspektyw technologicznych i większych szans na zdobycie zasłużonej pozycji rynkowej.

Zanim jakiś geniusz zechce napisać że powinno się zakazać Lotus Cars komercyjnej promocji własnej marki niech lepiej solidnie się rozpędzie i zrobi sobie baranka ze ścianą- byle twardą.
phildoon, 30.12.2010 23:52[!]
Pytanie tylko czy Lotus Cars Ltd. stać na ten złoty okres inwestycyjno promocyjny.
Z różnych stron chodzą różne słuchy ale o ważnej tematyce - finansach tej firmy.
Jedni wróżą rychły upadek i bankructwo, inni wieszczą o kiepskich ale nie tragicznych finansach, jeszcze inni, że kredyty "zjedzą" tę markę a jeszcze inni, tak jak np. ja nie mają o tym zielonego pojęcia i nie wiedzą na czym można by się oprzeć i czym zasugerować. Dysponujesz może SirKamil jakimiś bardziej szczegółowymi informacjami nt kondycji Group Lotus?
Yurek, 30.12.2010 23:59[!]
@cwiek - jak sponsor zespołu może być kontynuatorem jakiegoś teamu?
@SirKamil - tak, to ich święte prawo, tylko po pierwsze dlaczego przypomniała im się Formuła 1 akurat teraz, w chwili gdy rzekomo Fernandes złamał jakąś tam umowę, po drugie są dla mnie śmieszni próbując oczernić Fernandesa (któremu przecież sami udzielali licencji na używanie nazwy Lotus Racing w 2010) czy Hunta (g... prawda że nie ma prawa do sprzedaży nazwy, kto chociaż trochę zna historię i szczegóły, ten wie). Poza tym Lotus Cars tak przekłamuje fakty, że jest mi niedobrze.
"Chapmanowska marka najprawdopodobniej nigdy nie miała przed sobą lepszych perspektyw technologicznych i większych szans na zdobycie zasłużonej pozycji rynkowej."
Hahahahaha, powiedz, że żartujesz, bardzo proszę, powiedz że żartujesz...
Jeszcze a propos Lotusa, ja kibicuję Fernandesowi, bo facet ma jaja, pomysł i chce przywrócić legendzie należne jej miejsce. A przy tym bardzo sympatycznie traktuje swoich fanów. Natomiast nie sądzę, że Lotus Cars zbyt długo będzie tym sponsorem.
SirKamil, 31.12.2010 00:27 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
phildoon- Lotus Cars nie będzie tego finansować z odłożonych w skarpetkę i pod materacem zaskórniaczków. To długi i skomplikowany plan oparty na gigantycznych inwestycjach i kredytach gwarantowanych przez rząd Malezji, mających doprowadzić do zwiększenie sprzedaży o jakieś 600%. Innymi słowy Lotus Cars musi zmienić się w rentowną firmę bo póki co przynosi straty i jeśli nic nie zmieni (tłumaczenie dla [ciach] yureczka "dlaczego akurat teraz"...) firma upadnie a marka zniknie- i tyle będzie z Champanowskiego dziedzictwa której jest tak "szargane" (sic! jakim trzeba być krety...m żeby takie coś pisać!). O ich finansach zaczniemy rozmawiać, gdy prognozy inwestycyjne zaczną wskazywać, że "już coś powinno drgnąć". Na tym etapie Lotus Cars nie jest podmiotem a przedmiotem z finansowego punktu widzenia.

Gdyby ktoś pytał o moje zdanie na temat Fernandesa to ten facet robiący ze swojego malezyjskiego teamu 1Malaysia "prawdziwy" Team Lotus nie nadaje się nawet do sądu dla ludożerców. Sprytny biznesmen opluwający historię Lotusa i nic więcej. Z finansowego punktu widzenia (jedynego istotne dla Fernandesa) należą się pochwały- zdołał nawet wielu biedaków zmanipulować i nabrać (vide choćby komentarze) ale jego bezkompromisowy sposób na trzepanie zielonej szeleszczącej kapuchy mi się nie podoba. Oszustwo w białych rękawiczkach.
Yurek, 31.12.2010 01:22[!]
Oczywiście że im sprzedaż cudownie skoczy o 600% (chyba, że zaczną robić konkurencję dla Tata Nano, co mnie wcale nie zdziwi), będzie cacy i skończą jak Pontiac. I proszę o niewyzywanie mnie od "dzieciaczka yureczka" bo nie pozjadałeś wszystkich rozumów i sobie tego nie życzę.
SirKamil, 31.12.2010 01:39[!]
Nie ma w tym nic cudownego- nikt nie liczy na cuda inwestując w markę ponad miliard dolarów chłopie. Get mózg. To jak skończą się zobaczy a głowa o to boli ludzi którzy posiadają wypełnienie czaszki i są wysokiej klasy specjalistami w branży, ciebie nie musi.
xdomino996, 31.12.2010 10:28[!]
Ja mam nadzieje ze Team Lotus nie bedzie w sezonie 2011 poniewaz 1 nie dostali pozwolenia na kozystanie z tej nazwy od protona. 2 Proton ktory jako jedyny mogł cos z ta nazwa miec wspolnego polaczyl sei z Renault weic on automatycznie decyduje o tym ze powstał Lotus Renault GP a po za tym Fernandes naprawde chce przywrocic Lotusa no dobra ok ale z takimi wynikami to moze neich najpierw da spokoj i na prawde jak wypowiadal sie ze nei rozumie dlaczego Proton nie jest zadowolony ze wspolpracy to myslalem ze umre ze smiechu. 3 rzecz to jego ostatnia wypowidz ze jezeli mu zabiora to nazwe to beda czuc bol i chec rywalizacji (cos takiego) no sory ale przez takie teksty szybsi oni nie beda a patrzac logicznie to R31 musial by byc totalnym nei wypalem ( cos jak F1.09) zeby "Team Lotus" mogl z nimi walczyc jak rowny z rownym. Ogolnie 1Malaysia ma szanse zaistniec w przyszlosci ale na to jeszcze potrzeba czasu eni wystarczy wybudowac tunelu aero i miec doswiadczonych kierowcow potrzeba jeszcze $$$ dlatego mam nadzieje ze tego skladnika nie braknie LRGP.

Co do Williamsa to w 2 polowie sezonu byli dosc mocni zobaczymy czy beda potrafic wykorystac cos jeszcze i zawalczyc z LRGP o walke z tymi najlepszymi jeszcze jest duzo czasu zycze im tego aby tam walczyli ale czy jest to realne narazie?
jpslotus72, 31.12.2010 11:02[!]
W ostatnim czasie kłótnie między malezyjskimi Lotusami jakby trochę ucichły - więc przeniosły się do naszego serwisu... Już samo to jest dowodem, że "powrót" Lotusa - wszystko jedno w jakiej postaci - jest wysoce kontrowersyjny - emocje nie biorą się znikąd.
Ale ja już się mieszam w te Lotusowe przepychanki - szkoda nerwów...
Yurek, 31.12.2010 11:06[!]
@xdomino996 - Proton nie ma nic wspólnego z nazwą Team Lotus, do której nie ma praw, ponieważ Chapman wydzielił w 1954 Team Lotus z wtedy jeszcze Lotus Engineering jako niezależną od niej spółkę, dlatego też poza 1994 (sponsoring) i 2010 (licencja) Team Lotus nigdy nie miał nic wspólnego z Lotus Cars. Natomiast jeśli bankrutująca spółka Lotus Cars sponsoruje Renault, to możecie się podniecać, ale po pierwsze sam taki fakt jest dla mnie dziwny, po drugie dlaczego zostaje Pietrow, po trzecie wcale bym nie wykluczał, że R31 będzie niewypałem. Chciałbym znowu posłuchać tych komentarzy "och, Robuś miał być pierwszy, a jest 15, och och tragedia", miałem niezły ubaw w 2009.
marcan2, 31.12.2010 13:05[!]
Jeśli Proton nie ma nic wspólnego z nazwą Lotus, to zespół Fernandesa tym bardziej. Mierzi mnie już stękanie fanów tego największego cwaniaczka w f1. Powiedział kilka górnolotnych rzeczy, pomalował bolid na zielono i owieczki poszły za nim w tango. Oczywiście rodzina Chapmanów, ich zdanie i opinia się nie liczy, bo zostali przekupieni przez bankrutującego Protona. Jakie to wszystko proste i nieskomplikowane. Jeden Tony sprawiedliwy wśród narodów świata...
Yurek, 31.12.2010 13:11[!]
@marcan2 - rodzina Chapmanów początkowo okazywała pełne wsparcie dla Fernandesa, przepraszam, ale za takie marionetki to ja dziękuję.
marcan2, 31.12.2010 13:18[!]
No tak, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Prawda? Bo skoro nie są z nami, są żli, niewiarygodni i niedobrzy...
Okazywali wsparcie Fernandesowi kiedy miał licencję na używanie nazwy Lotusa. Kiedy do F1 wszedł Proton, a licencja dla teamu Fernandesa wygasła, oczywistym było kogo wesprą, czyż nie? Czy tylko ślepi fani Fernandesa myśleli inaczej?
Ale spoko, chcesz to wspieraj team Fernandesa i łudż się dalej że to spadkobierca legendarnego Lotusa. dodatkowo fajny, uczciwy facet, pokrzywdzony przez Protona i rodzinę Chapmana.
Nikt wam nie wmówi, że czarne jest czarne, a białe jest białe, prawda?
michal5, 31.12.2010 15:57[!]
Williams niema kierowców dobrych
corey_taylor, 01.01.2011 09:05[!]
za dużo chetnych do pierwsej czwórki
ale życze tego williamsowi
NEO86, 18.01.2011 23:55[!]
Coś za dużo zespołów jest do pierwszej czwórki :) Sądzę że Williams sezon 2011 skończy na tym samym miejscu co ten czyli na 6. To już nie ten sam Williams który odnosił wielkie sukcesy.

@dragon92
4 zespoły które zasługują na wygrywanie za historię to Ferrari, McLaren, Williams i Lotus
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca