F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.02.2019

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

14.02.2019

McLaren zaprezentował bolid MCL34

Pierwsze zdjęcia bolidu Alfy Romeo wyciekły do internetu

Marko: Red Bull z silnikami Hondy może znaleźć się na czele stawki

Alonso nie weźmie udziału w zimowych testach z McLarenem

Raikkonen: Nie czuję się za stary na Formułę 1

Hulkenberg: Moja przyszłość w Renault zależy od pojedynku z Ricciardo

Racing Point nie zdąży z nowym bolidem na pierwszy dzień testów?

13.02.2019

Projekt nowego bolidu Racing Point opiera się na konstrukcji z sezonu 2018

Racing Point zaprezentowało nowe barwy na sezon 2019

Red Bull RB15 wyjechał na tor Silverstone

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Ferrari ogłosiło zmiany organizacyjne w zespole

Chris Dyer stracił posadę szefa inżynierów wyścigowych, a do zespołu dołączył Neil Martin.
Mariusz Karolak, 4 stycznia 2011, wyświetlenia: 3081<< | lista | T- | T+ | >>
Mówiło się o tym już przed świętami, a dziś zostało to oficjalnie potwierdzone. Luca di Montezemolo i Stefano Domenicali, czyli dwie najważniejsze obecnie osoby w zespole Ferrari zdecydowały, że nie nastąpią żadne drastyczne zmiany kadrowe. Skupiono się raczej na zwiększeniu wydajności zespołu, zarówno na torze, jak i w fabryce.

Do zespołu dołączył dziś szanowany powszechnie inżynier Neil Martin, który przejął dowodzenie nad nowo utworzonym departamentem operacyjno-badawczym. Mający 38 lat Anglik wcześniej pracował dla Red Bulla i McLarena. Teraz będzie podległy bezpośrednio dyrektorowi technicznemu Ferrari, którym jest Aldo Costa.

Zastępca Costy – Pat Fry, poza swoimi dotychczasowymi obowiązkami objął teraz również funkcję szefa inżynierów wyścigowych na torze. Jeszcze do wczoraj był nim Chris Dyer, który – jak sugerowano w mediach – może jako pierwszy ponieść konsekwencje złej strategii w finałowym wyścigu sezonu 2010. Tak też się najwyraźniej stało. Na chwilę obecną nie wiadomo, jaką Dyer będzie teraz pełnił rolę w zespole – ma to zostać ustalone w ciągu najbliższych dni.

Źródło: ferrari.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.02.2019  Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów
15.02.2019  Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90
15.02.2019  Ferrari przedstawiło bolid SF90
13.02.2019  Unia Europejska analizuje kampanie Mission Winnow i BAT w Formule 1
08.02.2019  Władze Australii sprawdzają legalność sponsoringu Mission Winnow
Tagi:
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Angulo, 04.01.2011 19:35[!]
Przykre, że w Ferrari ważne stanowiska obejmują byli pracownicy największych konkurentów...
phildoon, 04.01.2011 19:42[!]
Niedługo krwi napluje im ich były pracownik... Może nie bezpośrednio ale jednak. Już widzę tą radość Bahara gdy renówki a raczej lotus-renówki będą przed Ferrarami. Wtedy dopiero będzie dumny jak paw.
Kristofuros, 04.01.2011 21:46[!]
phildoon - oby tak się stało, ech...
biCampeon, 04.01.2011 22:40[!]
Angulo - żeś się obudził. Taka praktyka wśród czołowych ekip była powszechna od zawsze. Ferrari i obecne czasy nie są tutaj żadnym wyjątkiem.
xava, 04.01.2011 23:01[!]
Moim zdaniem Ferka już podpisała kontrakt z Adrianem Newey'em. Razem z Vettelem będą nie do pokonania w przyszłości. Już widzę oczami wyobraźni starcie charakterów - Alonso i Vettela.
SirKamil, 04.01.2011 23:03[!]
Przepływ kadr to w F1 normalna sprawa. McLaren w tym roku zgarnął im Johna Iley'a.

PS. Newey w Ferrari- wolne żarty:)
Kubecks, 04.01.2011 23:05[!]
Angulo - a Newey to może zaczyna od Red Bull'a?
ENDR, 05.01.2011 02:31[!]
No nieee, brzydkie Ferrari - ciągle tylko ludzi innym teamom podbiera, nawet kierowców: Schumachera z Benettona, Raikkonena z McLarena, Alonso z Renault... Skandal!!

Newey w Ferrari- wolne żarty:)
Wg mnie wszystko to kwestia pieniędzy, zwłaszcza że swój "cel" w Red Bullu Newey osiągnął - z takiej sobie stajni zrobił mistrzów świata.
No, chyba że jest dość ambitny (i uzbierał już na emeryturkę), żeby się teraz zabrać za HRT ;]
noofaq, 05.01.2011 10:50[!]
dla Neweya w Ferrari dużym plusem bedzie pewnie możliwośc projektowania aut cywilnych (o czym on kilka razy pisał że chciałby) - w Red Bullu może conajwyżej zaprojektowac puszkę ;)

jedyną stajnia która miałaby przewagę to stocznia jachtowa ale to już inna bajka ;)
NEO86, 21.01.2011 15:48[!]
@Angulo

To się obudziłeś. Przecież w F1 to normalna sprawa i Ferrari nie jest tutaj żadnym wyjątkiem
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca