F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ferrari ogłosiło zmiany organizacyjne w zespole

Chris Dyer stracił posadę szefa inżynierów wyścigowych, a do zespołu dołączył Neil Martin.
Mariusz Karolak, 4 stycznia 2011, wyświetlenia: 3064<< | lista | T- | T+ | >>
Mówiło się o tym już przed świętami, a dziś zostało to oficjalnie potwierdzone. Luca di Montezemolo i Stefano Domenicali, czyli dwie najważniejsze obecnie osoby w zespole Ferrari zdecydowały, że nie nastąpią żadne drastyczne zmiany kadrowe. Skupiono się raczej na zwiększeniu wydajności zespołu, zarówno na torze, jak i w fabryce.

Do zespołu dołączył dziś szanowany powszechnie inżynier Neil Martin, który przejął dowodzenie nad nowo utworzonym departamentem operacyjno-badawczym. Mający 38 lat Anglik wcześniej pracował dla Red Bulla i McLarena. Teraz będzie podległy bezpośrednio dyrektorowi technicznemu Ferrari, którym jest Aldo Costa.

Zastępca Costy – Pat Fry, poza swoimi dotychczasowymi obowiązkami objął teraz również funkcję szefa inżynierów wyścigowych na torze. Jeszcze do wczoraj był nim Chris Dyer, który – jak sugerowano w mediach – może jako pierwszy ponieść konsekwencje złej strategii w finałowym wyścigu sezonu 2010. Tak też się najwyraźniej stało. Na chwilę obecną nie wiadomo, jaką Dyer będzie teraz pełnił rolę w zespole – ma to zostać ustalone w ciągu najbliższych dni.

Źródło: ferrari.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.12.2018  Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari
11.12.2018  Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni
10.12.2018  Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł
10.12.2018  Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari
04.12.2018  Montezemolo: Ferrari wygrałoby tytuł mając Hamiltona w bolidzie
Tagi:
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Angulo, 04.01.2011 19:35[!]
Przykre, że w Ferrari ważne stanowiska obejmują byli pracownicy największych konkurentów...
phildoon, 04.01.2011 19:42[!]
Niedługo krwi napluje im ich były pracownik... Może nie bezpośrednio ale jednak. Już widzę tą radość Bahara gdy renówki a raczej lotus-renówki będą przed Ferrarami. Wtedy dopiero będzie dumny jak paw.
Kristofuros, 04.01.2011 21:46[!]
phildoon - oby tak się stało, ech...
biCampeon, 04.01.2011 22:40[!]
Angulo - żeś się obudził. Taka praktyka wśród czołowych ekip była powszechna od zawsze. Ferrari i obecne czasy nie są tutaj żadnym wyjątkiem.
xava, 04.01.2011 23:01[!]
Moim zdaniem Ferka już podpisała kontrakt z Adrianem Newey'em. Razem z Vettelem będą nie do pokonania w przyszłości. Już widzę oczami wyobraźni starcie charakterów - Alonso i Vettela.
SirKamil, 04.01.2011 23:03[!]
Przepływ kadr to w F1 normalna sprawa. McLaren w tym roku zgarnął im Johna Iley'a.

PS. Newey w Ferrari- wolne żarty:)
Kubecks, 04.01.2011 23:05[!]
Angulo - a Newey to może zaczyna od Red Bull'a?
ENDR, 05.01.2011 02:31[!]
No nieee, brzydkie Ferrari - ciągle tylko ludzi innym teamom podbiera, nawet kierowców: Schumachera z Benettona, Raikkonena z McLarena, Alonso z Renault... Skandal!!

Newey w Ferrari- wolne żarty:)
Wg mnie wszystko to kwestia pieniędzy, zwłaszcza że swój "cel" w Red Bullu Newey osiągnął - z takiej sobie stajni zrobił mistrzów świata.
No, chyba że jest dość ambitny (i uzbierał już na emeryturkę), żeby się teraz zabrać za HRT ;]
noofaq, 05.01.2011 10:50[!]
dla Neweya w Ferrari dużym plusem bedzie pewnie możliwośc projektowania aut cywilnych (o czym on kilka razy pisał że chciałby) - w Red Bullu może conajwyżej zaprojektowac puszkę ;)

jedyną stajnia która miałaby przewagę to stocznia jachtowa ale to już inna bajka ;)
NEO86, 21.01.2011 15:48[!]
@Angulo

To się obudziłeś. Przecież w F1 to normalna sprawa i Ferrari nie jest tutaj żadnym wyjątkiem
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca