F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Chandhok nastawia się na rolę trzeciego kierowcy w 2011

Karun przyznał, że Team Lotus byłby dla niego dobrym rozwiązaniem.
Mariusz Karolak, 8 stycznia 2011, wyświetlenia: 1576<< | lista | T- | T+ | >>
Karun Chandhok uważa, że lepiej byłoby dla niego teraz, gdyby został trzecim kierowcą w którymś zespole Formuły 1 – nawet nie mając za wiele okazji do jazdy bolidem – jeśli przyczyniłoby się to do zapewnienia mu posady kierowcy wyścigowego na dłuższą przyszłość.

W ostatnich tygodniach kierowcę z Indii łączono z zespołami Hispania i Team Lotus, choć z tym drugim jedynie w roli rezerwowego kierowcy. Po wydarzeniach z ostatnich dni wiadomo już, że nie będzie on kontynuował jazdy w HRT, gdzie angaż otrzymał jego rodak Narain Karthikeyan.

„Chcę coś na średni i dłuższy czas, nie tylko na rok 2011” – powiedział Chandhok w piątek serwisowi AUTOSPORT. „Ważnym dla mnie jest, co będę robił w 2012 i 2013 roku. Jeśli to oznacza, że będę tylko na zapleczu, jako rezerwowy kierowca w nadchodzącym sezonie, to niech tak będzie – podobnie było z Paulem di Restą w 2010 roku. Dopóki będzie to zespół gdzieś trochę wyżej w stawce, taka opcja będzie najlepsza”.

Kierowca wyznał, że tak naprawdę nigdy nie doszło do rozmów o detalach z HRT w sprawie posady w sezonie 2011. Twierdzi, że koncentrował się na dołączeniu do innego zespołu. „Nie starałem się o posadę w HRT na rok 2011. Zespół nie poczynił zbyt dużego postępu w minionym sezonie i w czasie, kiedy po raz ostatni rozmawiałem z szefostwem, nie wyglądało to tak, jakby było jakieś większe zainteresowanie mną na ten rok. Spędziłem z nimi jeden rok i jestem wdzięczny HRT za to – zawsze będę wdzięczny, bo otworzyli mi drzwi do F1, ale teraz rozglądam się za czymś innym”.

Karun przyznał, że Team Lotus byłby dla niego dobrym rozwiązaniem. „Podoba mi się podejście Tony'ego, który chce zbudować azjatycki zespół. Mówił już o tym wcześniej, że chciałby zbudować zespół w oparciu o kierowców i personel wywodzący się z Azji. Dla mnie dostanie się do tego zespołu również byłoby dużą korzyścią, szczególnie teraz, kiedy AirAsia ma połączenia już do Indii. Lotus wykonał w minionym roku spory postęp. Pracuje tam wielu dobrych ludzi, dobrze zainwestowali w przyszłość. Wygląda to na dobre miejsce do pracy, choć może nie natychmiast, ale z perspektywą jazdy w przyszłości. W tym momencie nic nie zostało jednak jeszcze zdecydowane”.

Chandhok uważa, że Karthikeyan będzie stanowił mocne wsparcie dla tegorocznego Grand Prix Indii. Twierdzi, że obecność jego rodaka, który jest pierwszym kierowcą F1 z Indii pomoże organizatorom wyścigu. „Więcej obywateli z Indii może teraz zainteresować się F1, to dobry prognostyk dla tego sportu”. Zapytany, czy to zła wiadomość dla niego, że jest kolejny Hindus w stawce, Karun odpowiedział: „Dla mnie to bez różnicy. Już dziś miałem w tej sprawie sporo telefonów, ale dla mnie to nie ma znaczenia. On zajął miejsce, którym nie byłem zainteresowany i ma długoterminowe wsparcie sponsora”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.01.2018  Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości
26.05.2014  Chandhok i Senna dołączają do Formuły E
28.12.2013  Karun Chandhok dla Wyprzedź Mnie! - Tęsknie za bolidami F1
16.10.2013  Chandhok, Karthikeyan i Whincup wystartują w RoC
19.06.2013  Chandhok: Le Mans jest trudniejsze niż Monako
Tagi:
Chandhok K.
Karthikeyan N.
Team Lotus

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jpslotus72, 08.01.2011 12:50[!]
Szkoda, że dla Karuna nie znalazło się miejsce w Force India - gdzie byłby bardziej na miejscu? Nie wierzyli w jego umiejętności, czy liczyli na większy "posag"? Ja chciałbym go jeszcze zobaczyć na torze - nawet w HRT wydawał mi się obiecującym, "dobrze ułożonym" kierowcą. Z początku sceptycznie podchodziłem do jego obecności w F1 - żaden z jego rodaków nie przetarł mu szlaku (o dotychczasowych "dokonaniach" Karthikeyana nie warto wspominać) - ale i nasz Robert był i prawdopodobnie długo jeszcze będzie jedynym "rodzynkiem" z "egzotycznego" dla F1 kraju... Chandhok dosyć szybko zdobył moją sympatię. Byłem bardzo rozczarowany, kiedy jego miejsce w stawce wykupił Sakon... Jeśli Karun miałby być trzecim kierowcą - co jest chyba w tej chwili faktycznie najlepszym rozwiązaniem - to chciałbym go zobaczyć w jeszcze lepszym zespole niż w Teamie Lotus alias 1Malaysia Team... Dlaczego by na przykład nie dać mu szansy w Lotusie Renault?
Na razie to raczej moje przeczucia, ale mam wrażenie, że Karun w lepszym zespole mógłby zabłysnąć tak jak Kobayashi w Toyocie, a później w Sauberze. Chandhok nie ma tak agresywnego stylu jak Kamui "Kamikaze", ale moim zdaniem - jako kierowca! - "coś" w sobie ma...
AleQ, 08.01.2011 13:11[!]
Kasa się skończyła to HRT się wypięło na niego. Praktycznie jeśli nie znajdzie forsy to w F1 nie ma czego szukać ... Szczerze płakać za nim nie będę .
NEO86, 25.01.2011 16:51[!]
Szkoda że nie znalazł posady w F1 ale jeżeli byłbym na jego miejscu i miałbym płacić grube miliony za jazdę szrotem to wolałbym być 3 kierowcą w lepszej ekipie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca