F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Virgin ujawnia, dlaczego w tym sezonie nie będzie korzystał z KERS

Zespół ponadto sprawdzał innowacyjny wydech Renault, ale nie zdecydował się na jego użycie.
Grzegorz Filiks, 8 lutego 2011, wyświetlenia: 2164<< | lista | T- | T+ | >>
Virgin Racing potwierdził, że ich nowy bolid na sezon 2011 nie jest przystosowany do wyposażenia go w system odzyskiwania energii kinetycznej.

Wspomniany zespół, oraz HRT i Team Lotus to trzy jedyne ekipy, które w tym roku nie będą korzystać z KERS. Główny projektant samochodu Virgin – Nick Wirth argumentował decyzję pominięcia tego systemu skupieniem się nad innymi obszarami.

„To urządzenie jest ekstremalnie drogie i ciężkie, a daje około trzy dziesiąte sekundy na jednym okrążeniu – my jesteśmy trzy sekundy z tyłu” – wyjaśnił Brytyjczyk podczas wczorajszej prezentacji MVR-02 w Londynie.

Również kierowca stajni Virgin – Timo Glock przyznał, że jego ekipa nie nastawia się w tym sezonie na walkę z czołówką. „Realistycznie patrząc nie da się nadrobić trzech czy czterech sekund w ciągu jednej zimy, ale mamy nadzieję być bliżej zespołów ze środka stawki” – stwierdził Niemiec.

Zdaniem Wirtha ekipa projektantów tym razem skupiła się na uczynieniu bolidu niezawodnym, ponieważ hydraulika była w zeszłym roku piętą achillesową ich konstrukcji. Wyznał on także, że Virgin sprawdzał umiejscowienie końcówek wydechu z przodu na komputerowych symulacjach, lecz ostatecznie zdecydował się na bezpieczniejsze standardowe rozwiązanie.

„Rozumiemy, dlaczego Renault zamontowało go w tym miejscu, ale jeśli chcesz postąpić podobnie, to musisz być stajnią równą im pod względem finansowym oraz mieć podobne zasoby ludzkie i techniczne. Tak więc jesteśmy zadowoleni z naszego rozwiązania”. – cytują Wirtha niemieckie gazety.

Glock w rozmowie z Auto Motor und Sport potwierdził słowa swojego przedmówcy: „W przeciwieństwie do naszych rywali nie możemy sobie pozwolić na tak radykalne rozwiązania”. Niemiec z uśmiechem dodał, że tym razem zbiornik paliwa w jego aucie będzie wystarczająco pojemny. „To już się nam drugi raz nie przydarzy” – powiedział 28-latek. „Tym razem nasz zbiornik jest zbyt duży!”

Źródło: motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.01.2012  Symonds: Ubiegłoroczny bolid był lepszy niż się wydawało
01.01.2012  Marussia zaprezentowała nowe logo
11.12.2011  Booth: Symonds gorąco wspiera prace Virgin Racing
27.11.2011  Charles Pic kierowcą Marussi w sezonie 2012
17.11.2011  Glock żartuje z Pica
Tagi:
Virgin

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sanki, 08.02.2011 11:49[!]
Do tego zbyt dużego zbiornika, to tak mi się przypomniało jak Coulthard jechał w SPA :D Wszyscy się śmiali, że jeszcze kanister miał na kolanach ;d
Adakar, 08.02.2011 11:59[!]
tak, teraz zbiornik jest ok ale może o czymś innym zapomnieli co wyjdzie na pierwszych 3 wyścigach ... ;-)
jpslotus72, 08.02.2011 15:14[!]
"Chcemy zdobyć punkty w pierwszych wyścigach i potem opierać na tym naszą dalszą pracę" - jeszcze wczoraj zapowiadał Timo. Dzisiejsze jego słowa - "Realistycznie patrząc nie da się nadrobić trzech czy czterech sekund w ciągu jednej zimy" - prezentują chyba rzeczywiście bardziej realistyczne spojrzenie...
A tak w ogóle - Timo, co ty robisz drugi rok w takim zespole?!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca