F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.12.2018

Sirotkin bliski startów w WEC w 2019 roku

Alexander Albon wybrał numer startowy

Kubica: Raikkonen wciąż jest jednym z najlepszych kierowców w F1

Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów

Sainz: Okres spędzony w Renault pozwolił mi lepiej poznać samego siebie

Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Yamamoto kierowcą rezerwowym Virgin

Umowa dotyczy pierwszych trzech rund sezonu 2011.
Igor Szmidt, 23 marca 2011, wyświetlenia: 2061<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Virgin Racing poinformował dzisiaj, że Sakon Yamamoto został jego kierowcą rezerwowym na pierwsze trzy rundy sezonu 2011.

Nie oczekuje się, aby 28-letni Japończyk, który ostatnio ścigał się w Formule 1 w zeszłym roku z zespołem Hispania, poprowadził bolid MVR-02, jeżeli nie będzie musiał zastąpić jednego z podstawowych kierowców Virgin w Australii, Malezji lub Chinach.

„Cieszę się ze współpracy z Marussia Virgin Racing w Australii” – powiedział Yamamoto. „Naprawdę doceniam to, że dali mi szansę znalezienia się tutaj. W tym roku zespół poczynił znaczny krok naprzód i wierzę, że mogę wnieść swoje doświadczenie do rozwoju ich bolidu. Jak wszyscy wiedzą, są to bardzo trudne czasy dla Japonii i każda dobra wiadomość jest mile widziana. Mam nadzieję, że wszyscy będą mieli pozytywne odczucia na temat mojej najnowszej roli w Formule 1, jako że chciałbym zrobić wszystko co w mojej mocy, aby im pomóc”.

Szef zespołu John Booth dodał: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z pojawienia się Sakona Yamamoto w Virgin Racing w roli kierowcy rezerwowego na pierwsze trzy weekendy wyścigowe. Sakon spędzi ten czas obserwując kierowców wyścigowych i biorąc udział w spotkaniach inżynierskich aby upewnić się, że będzie gotowy na wskoczenie do bolidu w razie takiej potrzeby”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.11.2010  W Abu Zabi ma być sucho przez cały weekend
24.09.2010  Klien zastąpi Yamamoto w HRT w GP Singapuru
12.09.2010  Hispania ukarana grzywną za incydent w boksach
02.09.2010  Yamamoto twierdzi, że dokończy sezon z HRT (aktualizacja)
20.08.2010  Yamamoto nadal w bolidzie HRT podczas GP Belgii
Tagi:
Virgin
Yamamoto S.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sanki, 23.03.2011 10:52[!]
Doświadczenie Sakona jest niezbędnym czynnikiem w rozwoju Virgin.
jpslotus72, 23.03.2011 11:31[!]
Teraz Glock i d'Ambrosio nerwowo sprawdzają stan konta bankowego Sakona - może zaciągnął nowy kredyt? Cała nadzieja w tym, że Marussia Virgin nie sprzedaje wyścigów na raty 0% i postawi Sakonowi wyższy próg finansowy.
Ralph1537, 23.03.2011 11:51[!]
yammamoto skacze z kwiatka na kwiatek raz tu raz tam, a to pojeździ gdy zapłaci, albo pogrzeje ławe
mfm, 23.03.2011 12:12[!]
W tym roku odpadnie HRT, a za rok Virgin Marussia, smutne to, ale prawdziwe...
raffus, 23.03.2011 12:43[!]
Przy okazji Sakona, poniżej lista "bytów", których wg mnie nie powinno być w F1 (inne propozycje mile widziane):
- Sakon ;)
- HRT (w całości)
- Helmut Marko
- Hermann Tilke i jego beznadziejnie nudnych torów
- Pastor Maldonado i jego PDVSA
- Team Lotus (w sensie nazwy)
Kamikadze2000, 23.03.2011 14:36[!]
@raffus - akurat do Maldonado pretensji mieć nie możesz. On przynajmniej się w czymś wykazał (tytuł w GP2, przez całą karierę juniorską wyróżniał się w każdej serii, w której startował). Cóż, Sakon talentu może za dużego nie posiada, ale za to budżet ma niemały. Na trzy weekendy wyścigowe?? To wiele wyjaśnia, no ale po co im kierowca testowy, skoro nie ma testów w trakcie sezonu?? Każda łatwa kasa się przyda.... ;]
raffus, 23.03.2011 17:18[!]
@Kamikadze2000 - ok, może z Pastorem trochę przesadziłem, ale głownie chodziło mi zastąpienie nim Hulka...
arahja, 23.03.2011 18:07[!]
nie wydaje mi się żeby coś musiał płacić, zespół musi mieć kierowce zapasowego więc zgłosił jedynego dostępnego który nie wybrzydza.
Kamikadze2000, 23.03.2011 20:07[!]
@raffus - cóż, jeżeli mieli wybierać żółtodzioba z kasą i doświadczonego żółtodzioba bez kasy, postąpili właściwie. Stracili po prostu wielu znaczących sponsorów i stąd musieli podjąć tak w sumie kontrowersyjne kroki.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca