F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Virgin ma 'plan B' na wypadek, gdyby ich pakiet poprawek nie zadziałał

Przypuszcza się, że zespół będzie chciał odejść od polegania wyłącznie na CFD.
Grzegorz Filiks, 4 kwietnia 2011, wyświetlenia: 2200<< | lista | T- | T+ | >>
Virgin Racing na Grand Prix Turcji przygotowuje szereg poprawek do swojego bolidu, a jeśli okażą się one nieefektywne, to wówczas rozważy wprowadzenie 'planu B'. Informuje o tym niemiecki Auto Motor und Sport podkreślając, że ekipa startująca na rosyjskiej licencji rok po swoim debiucie w F1 uczyniła krok wstecz.

Rezultat Timo Glocka w tegorocznych kwalifikacjach do wyścigu w Australii był o ponad 0,2 sekundy gorszy od wyniku z sezonu 2010, co w połączeniu z przywróceniem tzw. 'zasady 107%' oraz poprawionym tempem rywali omal nie pozbawiło Virgin prawa do udziału w niedzielnych zawodach na ulicach Melbourne. Teraz zarówno kierowcy, jak i szefostwo zespołu nie kryją obaw, iż w Malezji i Chinach wyścig być może będą musieli oglądać tylko z trybun.

Tester Force India – Nico Hulkenberg nie ma wątpliwości, co jest słabością nowej konstrukcji stajni z Sheffield. „Mają za mało docisku, zwłaszcza z tyłu” – powiedział Niemiec. Zdaniem Auto Motor und Sport, problem konkretnie tkwi w pomyśle dyrektora technicznego zespołu – Nicka Wirtha użycia bardzo długiego wydechu zmniejszającego moc silnika, a niedającego spodziewanej rekompensaty w postaci zwiększenia szybkości pokonywania zakrętów przez wydmuchiwanie spalin na dużej odległości pod samochodem. „Nick chyba coś źle obliczył” – cytuje słowa anonimowego członka ekipy niemiecki magazyn.

Na majowe Grand Prix Turcji Virgin planuje wprowadzić nowy wydech, dyfuzor oraz tylne skrzydło, a jeśli te ulepszenia okażą się porażką, to wówczas podobno zostanie zastosowany 'plan B' odnośnie dalszych poprawek auta. Przypuszczalną wielką zmianą miałoby być odejście Wirtha od całkowitego polegania na Centrum Mechaniki Obliczeniowej Płynów (CFD) przy pracy nad bolidem, o co już wcześniej zdawał się lekko zabiegać Glock.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.01.2012  Symonds: Ubiegłoroczny bolid był lepszy niż się wydawało
01.01.2012  Marussia zaprezentowała nowe logo
11.12.2011  Booth: Symonds gorąco wspiera prace Virgin Racing
27.11.2011  Charles Pic kierowcą Marussi w sezonie 2012
17.11.2011  Glock żartuje z Pica
Tagi:
Virgin

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jednooki_cyklop, 04.04.2011 16:22[!]
Ja bym od razu przeszedł do planu C - pozbycia się Wirtha.
akkim, 04.04.2011 16:35[!]
Niech założy się ponownie o swoją poprawę,
może natchnie inżynierów i całą obsadę.
Więc zaproponuję wyjście z "D" literką,
stewardessą Był już - teraz czirliderką.
archibaldi, 04.04.2011 16:45[!]
Nick chciał być drugim Neweyem... cóż, nie wyszło ;]
Kojag, 05.04.2011 19:51[!]
Drugi raz facet zawalił - gdyby to była jakaś mała pomyłka, ale on zawala przy fundamentalnych kwestiach... Jak sobie nie radzi z podstawami, to co dopiero z reszatą?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca