F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Costa stracił posadę dyrektora technicznego w Ferrari

Pat Fry, który dołączył do stajni z Maranello w 2010 r. będzie szefem technicznym ds. podwozia.
Nataniel Piórkowski, 24 maja 2011, wyświetlenia: 4026<< | lista | T- | T+ | >>
Dyrektor techniczny Ferrari – Aldo Costa stracił posadę po rozczarowującym początku sezonu, poinformował dziś zespół z Maranello.

W komunikacie możemy przeczytać, że Costa, który pełnił funkcję dyrektora technicznego w Ferrari od roku 2007 „podejmie się nowych obowiązków w firmie”.

Oprócz tego doszło również do kilku innych zmian w składzie legendarnej stajni. Pat Fry będzie szefem technicznym odpowiedzialnym za podwozie, działem produkcji będzie opiekować się Corrado Lanzone, a odpowiedzialnym za silniki i elektronikę pozostanie Luca Marmorini. Zespołowi w dalszym ciągu szefował będzie Stefano Domenicali.

Początek sezonu był dla Ferrari bardzo trudny: Fernando Alonso typowany na głównego konkurenta Sebastiana Vettela w walce o tytuł tylko raz wskoczył na podium, zajmując trzecie miejsce w GP Turcji, ale już w Hiszpanii został zdublowany przez walczących o tryumf Vettela i Hamiltona. Włoska stajnia zajmuje obecnie trzecie miejsce w klasyfikacji konstruktorów, jednakże strata do zespołu Red Bull Racing wynosi już 110 pkt.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.12.2018  Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa
12.07.2018  Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego
08.12.2017  Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari
21.03.2017  Po GP Chin FIA oceni potrzebę wprowadzenia zmian w strefach DRS
23.02.2017  Mercedes nie wie, czy skorzysta w tym sezonie z "płetwy rekina"
Tagi:
Costa A.
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Hellsbells, 24.05.2011 15:53[!]
Zmiany kadrowe są w Ferrari konieczne. Tyle, że zaczyna się robić takie od góry. Stefano Domenicali miał ponad trzy lata, aby udowodnić swoją wartość i nie zrobił tego, dlatego to on powinien opuścić zespół jako pierwszy, aby mógł odpowiednio ustawić resztę kadry. Trzeba poprawić aerodynamikę, pit stopy oraz strategię wyścigową, wszystkie te rzeczy kuleją. Interesująca rzecz: Aldo Costa opuścił juz Ferrari: http://twitter.co...us/73010504079114241 .
archibaldi, 24.05.2011 15:53[!]
Domenicali powinien złożyć rezygnację..
+AS+, 24.05.2011 16:16[!]
A wg mnie Ferrari sie przygotowywuje na przyjecie Briatore...
Zapewne dopiero wtedy Domenicali opusci zespol.
k2., 24.05.2011 16:17[!]
@up ale chyba nie w środku sezonu...
artimek, 24.05.2011 16:26[!]
@+AS+
A Briatore nie ma przypadkiem zakazu angażowania się w F1 do końca 2012?
vojtas, 24.05.2011 16:35[!]
powiem jedno przyjdzie Flavio i sciagnie do Ferrari RK jak wiemy Briatore lubi Roberta jak i Fernando...:)
distinto, 24.05.2011 17:45[!]
@vojtas
Zejdź na ziemię
Nirnroot, 24.05.2011 19:18[!]
Domenicali nie może się zrzeknć, bo nikogo lepszego tam obecnie nie ma. Flav może chyba być konsultantem, a Ferrari dało 'pupy', że nie ściągnęło Pata Symondsa
Adakar, 24.05.2011 19:21[!]
@+AS+
najpierw zostanie zdegradowany do roli "pomocnika" albo kierownika jakiegoś działu.
robsonhein, 24.05.2011 19:43[!]
Czyżby od 2012 na tym stanowisku zawita Sam Michael?A Briatore ma zakaz do 31 grudnia 2012.
Witekb, 24.05.2011 19:55[!]
Juz nie ma na co czekac ,powinni zatrudnic Flavio
Simi, 24.05.2011 21:09[!]
vojtas - ... a potem przyjedzie książę z bajki na białym rumaku...
Kto wymyśli dalszą część historii?
saub, 24.05.2011 22:49[!]
Ja wymyślę dalszą część historii.
A potem Robert wyleczoną nogą da porządnego kopa w zadek głupim niedowiarkom.
Może być Simi?
kusza, 24.05.2011 23:16[!]
Dosc gwaltowne. Ciekawe kto bedzie trzymal ta zgraje na dobrym torze rozwoju. Wlochom bardzo dobrze idzie jak kieruje nimi nie-Wloch. Briatore jako dyr. techniczny?? Haha!
Hellsbells, 25.05.2011 07:48[!]
Jak to kto? Pat Fry tymczasowo przejmie jego obowiązki, a potem pewnie podkupią kogoś z innego zespołu.
Arya, 25.05.2011 08:35[!]
@saub
Nie wiem, co mieli na myśli distinto i Simi, ale ja wątpię nie tyle w powrót Roberta do sprawności i tak samo dobrej jazdy (choć o to też się trochę obawiam), ale w piękny dream team z kochającymi się Flavio, Robertem i Fernando. Przecież Briatore dawna stosuje filozofię polegającą na kompletnym skoncentrowaniu się na kierowcy nr 1, drugi ma nie robić problemów, że nie ma równego statusu, może ściągnąć paru sponsorów, a i w razie czego rozbić się na polecenie. Alonso też lubi team ustawiony wokół siebie, i gdyby doszło do ostrej rywalizacji, to obawiam się, że żadne sentymenty nie miałyby znaczenia i mieliśmy koniec pięknej przyjaźni. Więc po co Ferrari miałoby bać Roberta i po co on miałby tam iść.
robsonhein, 25.05.2011 10:16[!]
Tak naprawdę to o tym moglibyśmy się przekonać się w sezonie 2010.Gdyby Kimi zdecydował się wypełnić swój kontrakt.Alonso miał kontrakt z Renault do 2010.Zasadnicze pytanie brzmi czy gdyby Alonso pozostał w Renault to czy Kubica by tam trafił?
+AS+, 25.05.2011 18:16[!]
Mi z Briatore chodzilo o to ze przystapi na sezon 2013.
Sam Michael dyrektor techniczny? Brzmi nieciekawie.
Simi, 25.05.2011 20:38[!]
Arya - chodziło mi o to, że śmieszą mnie komentarze typu:
"powiem jedno przyjdzie Flavio i sciagnie do Ferrari RK jak wiemy Briatore lubi Roberta jak i Fernando...:)"
Wydaje mi się to po prostu zbyt mało realne, żeby RK znalazł się w Ferrari, tym bardziej po tym co przeszedł w lutym.
Skoro przyjazd księcia na białym rumaku jest mało prawdopodobny, tak samo impossible jest wejście RK do Ferrari już w 2012, czy 2013. Może się mylę, ale uważam, że to raczej zbyt różowe... No ale cóż... Fani zawsze mogą pomarzyć... Fani Kubicy rzecz jasna.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca