F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2018

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

D'Ambrosio dopuszczony do startu w Kanadzie

Kierowca Virgin w Q1 wykręcił 1:19,414, podczas gdy bariera 107% wynosiła 1:18,989.
Marek Roczniak, 11 czerwca 2011, wyświetlenia: 2646<< | lista | T- | T+ | >>
Jerome d'Ambrosio otrzymał zgodę na udział w jutrzejszym wyścigu o Grand Prix Kanady pomimo nie zmieszczenia się w 107% czasu najszybszego kierowcy w pierwszej części kwalifikacji w Montrealu.

Najlepszy czas kierowcy Virgin Racing w Q1 wyniósł 1:19,414, podczas gdy bariera 107% została ustanowiona przez Fernando Alonso na 1:18,989. Mimo to sędziowie zdecydowali się na dopuszczenie Belga do wyścigu, jako czynnik łagodzący uznając to, że po wczorajszym wypadku podczas treningu zespół musiał zmienić jego podwozie na zapasowe.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.07.2014  D'Ambrosio kolejnym kierowcą Formuły E
28.03.2014  Jerome D'Ambrosio kierowcą Bentleya w BES
07.01.2013  Sonntagsblick: Buemi pozostanie kierowcą testowym Red Bulla i Toro Rosso
06.12.2012  D'Ambrosio zdeterminowany, aby znaleźć posadę w Formule 1
19.09.2012  Boullier: D'Ambrosio raczej nie będzie jeździł podczas treningów
Tagi:
FIA
D'Ambrosio J.
Virgin

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
FelipeF1., 11.06.2011 21:41[!]
To niech się w końcu nauczy jeździć
Kamikadze2000, 11.06.2011 21:43[!]
Miał ustawiony bolid pod deszcz oraz nowe podwozie. Nie dziwię się więc, że poszło mu gorzej. No cóż, gdyby miał stratę sekundy, na pewno nie dostałby dopuszczony, ale tak to sędziowie łaskawie traktują "ofriary 107%". ;)
Maly-boy, 11.06.2011 21:49[!]
to po co jest w końcu ta zasada 107% skoro się do niej nikt nie stosuje ?
jpslotus72, 11.06.2011 21:49[!]
Eddie Jordan, spytany przez Humphrey'a (BBC), czy jego zdaniem d'Ambrosio powinien być dopuszczony, odparł, że przykro mu, ale nie widzi powodu, żeby robić wyjątek - "Inaczej po co byłby ten przepis?" W tej kwestii zgadzam się z Jordanem - przepis, który nie jest egzekwowany to kpina.
Kamikadze2000, 11.06.2011 21:51[!]
Racja. Tak na prawdę jedynie Heidfeld zasłużył na dopuszczenie do wyścigu, gdyż był wystarczająco szybki! No ale trzeba zrozumiec - nowe zespoły potrzebują startów w wyścigach, walczą o kasę. Stąd też taki krok. Cóż, miejmy nadzieje, że Belg wykorzysta tę szansę. :)
Lolkoski, 11.06.2011 21:55[!]
Nie rozumiem, naprawdę po co ta zasada - chyba dla statystyki

Edit zresztą dla TYCH najsłabszych stanowiłaby dodatkowy czynnik motywujący do pracy nad poprawą osiągów a tak moze np. wyjść sytuacja w której takie HRT albo Virgin w jakimś wyścigu - w którym nie powinni jechać - dojedą na miejscu zapewniającm im 10 miejsce na koniec sezonu i większą kasę. Dziwne, że nikt o tym nie pomyśli
Masio, 11.06.2011 21:55[!]
Jeżeli ci sędziowie ciągle będą łaskawi, to niech lepiej nie wprowadzają tego przepisu.
Simi, 11.06.2011 22:02[!]
Kpina. Po co wprowadzać nowe przepisy, od których wciąż robi się ustępstwa???
Anderis, 11.06.2011 22:28[!]
W Australii dla HRT nie zrobiono odstępstwa. W każdym innym przypadku albo najlepszy czas danego kierowcy z treningu mieścił się w 107% najlepszego czasu Q1, albo tak, jak tutaj, zmiana podwozia, ustawienia na deszcz i drugi bolid tego samego zespołu mieści się w 107%, więc wszystkie przypadki odstąpienia od reguły były w miarę uzasadnione. O ile ten d'Ambrosio jeszcze najmniej, o tyle co do wszystkich poprzednich nie mam wątpliwości.

Tu nie chodzi o to, żeby nie dopuszczać do wyścigu tych, którym z jakichś przyczyn nie udało się uzyskać konkurencyjnego czasu w Q1, tylko żeby nie dopuszczać do wyścigu permanentnie zbyt wolnych bolidów. Taka potrzeba zaszła w tym sezonie tylko raz, w Australii w przypadku HRT i nikt wtedy ostępstwa nie zrobił.
mateuszj90, 11.06.2011 22:36[!]
Przestrzegenia tego przepisu przez FIA to kpina. A próba uzasadnienia dopuszczenia kierowcy MVR strasznie naciągana.
MairJ23, 11.06.2011 22:49[!]
Ludzie co wy sie tak bulwersujecie ? taki to niby kraj ta
Polska gdzie sie wszystkei zasady przestrzega i wszystkie prawa egzekwuje ?
Ta zasada ma tylko dac narzedzie sedziom aby mogli niedopuscic kogos do wyscigu. Ale to chyba dotyczy zbyt wolnych samochodow przez caly weekend bez jakiejs szansy na poprawe osiagow.
Jak narazie dziala
Kajt, 11.06.2011 23:44[!]
Jedyny bezzasadny wyjątek to było HRT w Monaco, ale to raczej ze względu na prestiż tego wyścigu ich dopuszczono.
Aeromis, 12.06.2011 01:37[!]
Jeśli przepis jest wart tyle co zużyty papier toaletowy, a najwyraźniej tak jest, to dobrze że go dopuścili do wyścigu. Wolę zlewać z głupich przepisów niż głupich decyzji, jednakże mieszanka i jednego i drugiego powinna podwyższyć samoocenę u każdego! ;)
fernandof1, 12.06.2011 10:47[!]
Właśnie po co ten głupi przepis 107%
Mogli by skonczyć z tą łaskawością
THC-303, 12.06.2011 16:09[!]
No to za przeproszeniem: po **** ten przepis? Nie widzę najmniejszego powodu do odstępstw, zgadzam się z Brundle.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca