F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Virgin porzuci rozwój MVR-02 po GP Wielkiej Brytanii

Po Grand Prix Kanady ekipa spadła na ostatnie miejsce w klasyfikacji konstruktorów.
Mateusz Szymkiewicz, 13 czerwca 2011, wyświetlenia: 2208<< | lista | T- | T+ | >>
Marussia Virgin Racing – startująca z rosyjską licencją ekipa wyścigowa, która po Grand Prix Kanady spadła na dwunaste miejsce w klasyfikacji konstruktorów – podjęła decyzję o zaprzestaniu rozwoju nieudanej konstrukcji MVR-02 po wyścigu na Silverstone w Wielkiej Brytanii, który odbędzie się 10 lipca tego roku.

Bolid ten jest dziełem niedawno zwolnionego z ekipy Nicka Wirtha, który zaprojektował MVR-02 przy użyciu wyłącznie komputerowej mechaniki płynów (CFD). Obecnie kierowcy Virgin znajdują się na 21 i 23 miejscu w klasyfikacji indywidualnej, zaś sam zespół spadł na ostatnie miejsce w tabeli konstruktorów po tym, jak Vitantonio Liuzzi z HRT zameldował się na mecie w Kanadzie na trzynastym miejscu.

Pakiet usprawnień na Silverstone został opracowany jeszcze przez Wirtha i obecnie znajduje się w fazie produkcji. Decydując się na porzucenie kolejnych znaczących pakietów poprawek do tegorocznego samochodu, zespół będzie mógł poświęcić całe swoje zasoby na stworzenie nowego centrum technicznego i zaprojektowanie MVR-03 na sezon 2012.

„Pojawią się jeszcze małe zmiany do MVR-02, ale nic wielkiego” – powiedział szef zespołu John Booth. „Chcemy się ścigać w tym roku i kwalifikować do każdego wyścigu. Pragniemy spisywać się jak najlepiej możemy, lecz trudno jest ekipie takiej jak nasza prowadzić jednocześnie dwa programy rozwojowe. Nawet wielkie zespoły sobie z tym nie radzą i dochodzą do punktu, od którego już dalej nie można tak funkcjonować. Oczywiście Techniczna Grupa Robocza w przyszłym tygodniu podejmie decyzję w sprawie dmuchanych dyfuzorów i być może przeanalizujemy nasze plany rozwoju, gdy zapadnie ostateczny werdykt”.

Booth zapewnił również, że zespół nie ma zamiaru w najbliższej przyszłości zatrudnić nowego dyrektora technicznego. Brytyjczyk poinformował ponadto, iż nad utworzeniem nowej siedziby technicznej czuwa były szef działu inżynierii w Renault F1 i obecny konsultant zespołu z Dinnington – Pat Symonds. Fabryka ma zostać wybrana w ciągu miesiąca i ma ona znajdować się w Anglii. W grę wchodzi fabryka w Leafield, gdzie urzędowały niegdyś zespoły Arrows i Super Aguri, jak również teren znajdujący się wokół toru Silverstone.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.01.2012  Symonds: Ubiegłoroczny bolid był lepszy niż się wydawało
01.01.2012  Marussia zaprezentowała nowe logo
11.12.2011  Booth: Symonds gorąco wspiera prace Virgin Racing
27.11.2011  Charles Pic kierowcą Marussi w sezonie 2012
17.11.2011  Glock żartuje z Pica
Tagi:
Virgin

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kojag, 13.06.2011 21:26[!]
Taaa... a Symonds jest TYLKO konsultantem...
Nirnroot, 13.06.2011 21:36[!]
Wygląda na to, że Pat podjął lub miał wpływ na tę decyzję. To dobrze, że skupią się na przyszłym roku, ale żal mi bardzo Glocka, który zasługuje na znacznie więcej niż ta krypa. :(
Kojag, 13.06.2011 21:46[!]
@Nirnroot
Miał możliwość jazdy w lepszej stajni - nie chciał, więc nie wiem po co narzekać. Poza tym nie wydaje mi się, aby był to jakiś świetny kierowca. To typowy przeciętniak (w porównaniu z mistrzami), nie wybitny, coś na wzór Massy...
marwoj666, 13.06.2011 22:26[!]
Więc teraz reguła 107% będzie dla nich nie lada wyzwaniem.
bufcik, 14.06.2011 01:37[!]
A tak psioczyli na HRT...
Sycior, 14.06.2011 08:50[!]
HRT sprawia wrażenie zespołu dobrze zarządzanego. Pieniędzy jak na lekarstwo, bolid nie pierwszej młodości (trochę przerobiony F110) a i tak zaczynają kopać tyłek Virgin, który ma znacznie lepszy budżet ale ta kasa jest zarządzana tak jak pieniądze na nasze autostrady. Niby kasa jest ale efektów nie widać :P
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca