F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

04.12.2018

TAG Heuer pozostanie sponsorem Red Bull Racing do 2021 roku

Perez: Przejście Strolla do Force India nie zmienia mojej pozycji

Sirotkin: Drugi sezon w Formule 1 wydawał się dosyć oczywisty

Lawrence Stroll: Nie zaangażowałem się w F1 by stracić pieniądze

Montezemolo: Ferrari wygrałoby tytuł mając Hamiltona w bolidzie

03.12.2018

Ricciardo prowadził rozmowy z Ferrari w sprawie posady na sezon 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Bortolotti wygrywa w niedzielę w F2 i odzyskuje prowadzenie w generalce

Na pozostałych stopniach podium stanęli dzisiaj w Belgii Zanella i Bratt.
26 czerwca 2011, wyświetlenia: 3895<< | lista | T- | T+ | >>
Mirko Bortolotti powrócił na prowadzenie w mistrzostwach Formuły 2 po zaprezentowaniu dominujących osiągów w drugim wyścigu na torze Spa-Francorchamps. Startujący z trzeciej pozycji Włoch był częścią trzyosobowej walki o prowadzenie podczas pierwszego dojazdu do La Source. Utrzymał wewnętrzną linię jazdy i po dojechaniu do Eau Rouge był już liderem.

To już ustawiło wyścig Bortolottiemu, który mając przed sobą pustą drogę zaczął powoli odjeżdżać rywalom, mając na mecie blisko pięć sekund przewagi nad Christopherem Zanellą. Zdobycz 25 punktów oznacza, że Włoch wyprzedza Zanellę w klasyfikacji generalnej kierowców o pięć oczek po sześciu rozegranych wyścigach. Szwajcar także nie ma specjalnych powodów do narzekań – od pięciu wyścigów za każdym razem staje na podium.

Ruszający z pierwszego rzędu Will Bratt i Ramon Pineiro po nie najlepszym początku wyścigu znaleźli się odpowiednio na piątym miejscu i końcu stawki (Pineiro zaliczył obrót z własnej winy). Bortolottiego próbował wówczas gonić Tobias Hegewald, ale jemu również przytrafił się poślizg – na siódmym okrążeniu w Les Combes. W tym momencie na miejsca 2 i 3 awansowali Zanella i Bratt – ten ostatni utrzymał najniższy stopień podium do mety, mimo dużej presji, jaką długo wywierał na niego Miki Monras.

Piąte miejsce zajął Mihai Marinescu, wyprzedzając na 12 okrążeniu Jacka Clarke'a w Les Combes. Z kolei Alex Brundle zapewnił sobie siódme miejsce po wyprzedzeniu w Rivage Jordana Kinga dwa okrążenia przed metą. Punktowaną dziesiątkę zamknęli Kelvin Snoeks i Thiemo Storz,

Formula 2 > 2011 > Belgia 2, Spa-Francorchamps - 7,004 km
P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
1. 4Mirko BortolottiF2 #4Williams JPH1B Audi1737:32,49425
2. 19Christopher Zanella (D)F2 #19Williams JPH1B Audi17+0:04,80618
3. 17Will BrattF2 #17Williams JPH1B Audi17+0:06,76015
4. 6Miki Monras (D)F2 #6Williams JPH1B Audi17+0:07,90712
5. 9Mihai MarinescuF2 #9Williams JPH1B Audi17+0:16,65010
6. 11Jack ClarkeF2 #11Williams JPH1B Audi17+0:20,1518
7. 5Alex BrundleF2 #5Williams JPH1B Audi17+0:31,2576
8. 42Jordan King (D)F2 #42Williams JPH1B Audi17+0:34,9594
9. 12Kelvin SnoeksF2 #12Williams JPH1B Audi17+0:44,1982
10. 21Thiemo Storz (D)F2 #21Williams JPH1B Audi17+0:47,5161
11. 13Jose Luis Abadin (D)F2 #13Williams JPH1B Audi17+0:49,632
12. 15Ramon PineiroF2 #15Williams JPH1B Audi17+0:56,670
13. 10Maksim Sniegirow (D)F2 #10Williams JPH1B Audi17+1:02,199
14. 16Mikkel Mac (D)F2 #16Williams JPH1B Audi17+1:10,475
15. 20Julian TheobaldF2 #20Williams JPH1B Audi17+1:11,429
16. 2James Cole (D)F2 #2Williams JPH1B Audi17+1:21,459
17. 30Sung-Hak Mun (D)F2 #30Williams JPH1B Audi17+1:24,192
18. 8Płamen KralewF2 #8Williams JPH1B Audi17+1:32,777
19. 33Parthiva SureshwarenF2 #33Williams JPH1B Audi17+1:38,517
20. 3Armaan EbrahimF2 #3Williams JPH1B Audi152 okr.
Niesklasyfikowani
22Johannes TheobaldF2 #22Williams JPH1B Audi11
18Tobias HegewaldF2 #18Williams JPH1B Audi6
28Benjamin LaricheF2 #28Williams JPH1B Audi3
Pole position: Will Bratt (F2 #17) - 2:07,495
Najszybsze okrążenie: Tobias Hegewald (F2 #18) - 2:10,998 na 2 okrążeniu
Objaśnienie skrótów: D - debiutant
Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.11.2018  Mick Schumacher będzie ścigał się w Formule 2
25.11.2018  Fuoco wygrywa na zakończenie sezonu F2
24.11.2018  Russell wygrywa i zostaje mistrzem F2 w Abu Zabi
30.09.2018  Russell wygrywa sprint F2, Norris traci szanse na mistrzostwo
30.09.2018  Alexander Albon wygrywa sobotni wyścig F2 w Soczi
Tagi:
F2

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
yaper, 26.06.2011 17:54[!]
Pierwsza czwórka, potem przepaść i tasowanie się kierowców zależnie od weekendu, jak komu dobry wiatr powieje. Żenująco słaba jest ta seria pomimo atrakcyjnych kosztów wejścia i nagrody za zwycięstwo w sezonie. Jeśli to tak ma wyglądać w następnych latach to niech lepiej Palmer zwinie interes.
renegade, 26.06.2011 17:57[!]
Bo co...?!
k2., 26.06.2011 18:19[!]
Hmmm.....ciekawi mnie czy mają ambicję żeby poziomem zrównać się gp2 bo jeśli nie to powinni nazywać się f8 a nie f2.
THC-303, 26.06.2011 18:25[!]
Palmer nie musi zwijać interesu, bo robi na tym pieniądze :P Inna sprawa, że poziom serii żałosny
renegade, 26.06.2011 19:24[!]
Oni nie rownaja sie do GP2, to praktycznie jedna z serii F3, moga sie spokojnie rownac z BF3, F3ES i GP3...
dragon92, 26.06.2011 19:30[!]
A co jest z X?
THC-303, 26.06.2011 19:52[!]
renegade
proszę... zawodnik tutaj liderujący w klasyfikacji, jest w 2 dziesiątce GP3. Brundle jest tu w czołówce a w BF3 okupował tyły. Hegewald w GP3 tylko kilka punktów zdobył.
Adakar, 26.06.2011 20:53[!]
a kto obstawia, że w sezonie 2012 znowu w tej serii zobaczymy Brundl'a ? :-D
Yaneiro, 26.06.2011 23:57[!]
@dragon92 Uznała, że tu jest za dobra i szuka czegoś lepszego.
Kamikadze2000, 27.06.2011 00:04[!]
Przede wszystkim bolid tutaj nie dorównuje nawet FR3.5, a więc gdzie tam jej do GP2! Dobrze napisał @renagade - może ona konkurowac z GP3 i F3 - to jej poziom! ;]

Taaa, ale zobaczcie ile ten Alex Brundle traci do Mirko, który przecież ma ten sam wozik. Czołówka jest dobra, tylko całośc łączna jest kiszką! ;]
Qooler, 27.06.2011 07:24[!]
Wszedłem i widzę duży ruch. Wszyscy opowiadają co tam się dzieje. Myślę, że Renegade ma rację. Palmer to robi dobry biznes, nie interesują go kierowcy. To seria w kosztach bardzo nisko umieszczona. Powiedzmy uczciwie, dzisiaj nie ma możliwości pojechania jakiejkolwiek serii / dobrej/ na świecie, za takie pieniądze. Niestety, jak zawsze, gdzie małe koszty, to i możliwości niewielkie. To nie te same auta, robią różnicę. Przecież we wszystkich seriach są te same auta, oprócz F1. Problem jest w tym, że wszystko robią ci sami ludzie. To tak, jak w wypożyczalniach kartów. Wszystkie karty są takie same, ale jak działa tam twój kolega, albo kuzyn, albo dasz obsłudze jakiś fant/ flaszkę, piwko, fajkę/, możesz liczyć na szybszy wózek i o dziwo, wśród równych, twój jest najszybszy. W F2 właśnie działa to w taki sposób. Wydaje się wam, że Palmer i Stoneman byli najszybsi ? Zobaczcie dzisiaj, Mac to zwycięzca NEC, Cole FFord, a wielu innych to zwycięzcy wielu wyścigów. Jednak w F2 i w podobnych seriach/ nie ma ich na świecie zbyt wiele/ to najczęściej nie kierowca jest najważniejszy, chociaż niewątpliwie robi różnicę.
Co do Natalii Kowalskiej przekonany jestem, że ja, po trzech kolejnych weekendach nieprzejechanych z powodu defektów, zastanawiałbym się co dalej. Przeciez kolo niej takze sa ludzie ktorzy znajaj sie na wyscigach.
Obserwuję tą serię, również z tego powodu, że startuje tam ludzie ktorych znam i widzę, że dzieja się różne rzeczy. Raz ktoś jedzie na początku, by później spaść dużo niżej. Nie rozumiem tego, ale mam swoje przemzslenia. W ubieglym sezonie Palmer przestal wygrywac jak zagrozono zgloszeniem sprawy aut do FIA. Slyszy sie to i owo w swiatku
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca