F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Villeneuve: Vettel znajduje się pod presją ze względu na Leclerca

Tegoroczny bolid Racing Point - RP19 wyjechał na tor w Barcelonie

Hembery: Wszyscy plotkują o chęci sprzedania przez Liberty praw do F1

Alfa Romeo przedstawiła bolid C38

Haas oficjalnie pokazał konstrukcję VF-19

Red Bull zaprezentował wyścigowe malowanie RB15

17.02.2019

Ferrari SF90 zadebiutowało na torze

Kwiat: O tym, czy dojrzałem powiedzą moje występy na torze

Gasly: Verstappen jest prawdopodobnie największym talentem w F1

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

Williams nie wyjedzie w poniedziałek na tor w Barcelonie

16.02.2019

Sezon 2019: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Daniel Ricciardo pokonał pierwsze kilometry za sterami Renault R.S.19

Binotto: Na początku sezonu Vettel może mieć priorytet nad Leclerkiem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Glock pozostanie w Virgin Racing do sezonu 2014

Zespół poinformował dziś o tym podczas specjalnej konferencji prasowej.
Nataniel Piórkowski, 24 lipca 2011, zmieniony 24.07.2011 10:49, wyświetlenia: 2268<< | lista | T- | T+ | >>
Podczas specjalnej konferencji prasowej zwołanej dziś na torze Nurburgring, Marussia Virgin Racing poinformował o podpisaniu długoterminowego kontraktu z Timo Glockiem, który będzie obowiązywał do końca sezonu 2014.

Glock dołączył do zespołu wraz z momentem jego wyjścia do Formuły 1 w ubiegłym sezonie i jeździ w nim już drugi sezon pomimo niekonkurencyjnego bolidu.

Jednakże Niemiec jest dobrej myśli: „Jako kierowca wiedziałem, że będę musiał postawić kilka kroków w tył, aby móc iść naprzód. Teraz, gdy zasmakowaliśmy razem trudnych czasów, już nie mogę się doczekać dalszej współpracy z zespołem, w którym będę się cieszyć się i miewać dobre dni. Wiem, że one już nadchodzą”.

„Widzę ogromną wiarę płynącą z Marussi i ciężką pracę połączoną z zaangażowaniem całego zespołu. Wraz z dodatkowymi krokami, jakie zrobiliśmy – czyli podjęcie partnerstwa technicznego z McLarenem i zjednoczenie całego zespołu – wierzę, że razem możemy osiągnąć nasz cel. W tym roku pokazaliśmy już, że wiemy, jak skonstruować niezawodny samochód, a także, iż mamy środki, dzięki którym powinniśmy być w stanie nadać samochodom wysoką wydajność. Zaraz po tym, wszystko sprowadza się do stopniowych, ale znaczących kroków naprzód” – dodał Niemiec.

Jako potwierdzenie, na oficjalnym Twitterze Glocka pojawił się wymowny obrazek:


Źródło: f1fanatic.co.uk
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.08.2017  DTM: Glock wygrał sobotni wyścig na torze Zandvoort
24.06.2017  Vettel nie widzi przeszkód ku podpisaniu nowej umowy z Ferrari
12.09.2015  Timo Glock zwycięzcą pierwszego wyścigu DTM na Oschersleben
04.08.2014  Glock nie myśli o powrocie do Formuły 1
10.07.2013  Timo Glock dla Wyprzedź Mnie! - historia krótkiego wywiadu
Tagi:
Virgin
Glock T.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
grzegorzfiliks, 24.07.2011 10:21[!]
Chyba nie miał innego wyjścia teraz, popełnił błąd w ogóle angażując się w ten zespół... Przynajmniej jest nadzieja, że będą coraz lepsi dzięki porozumieniu z McLarenem za rosyjskie pieniądze. Szkoda, że Branson nie chce się bardziej zająć losem swojej ekipy.
FelipeF1., 24.07.2011 10:21[!]
No to Timo nie pokarze swojego talentu chyba że Virgin zbuduje jakiś dobry bolid
krzysiek_aleks, 24.07.2011 10:21[!]
No to można powiedzieć że już z tego gów*a nie wyjedzie
feralo, 24.07.2011 10:27[!]
Tak timo to bardzo dobry kierowca no ale niestety osiągi bolidu mu nie pozwalaja na konkurencyjnosc
Luca, 24.07.2011 10:29[!]
Timo, nie marnuj talentu i umiejętności.
maciej, 24.07.2011 10:40[!]
Cóż , Timo marnuje się w tak słabym zespole , aż dziw bierze że dla takiego zawodnika nie ma miejsca w lepszym teamie....
jpslotus72, 24.07.2011 10:42[!]
Wyrazy szczerego współczucia... Chociaż nie - sam się w to wpakował, więc dlaczego miałbym mu współczuć? Zatem: wyrazy szczerego współczucia - ale nie dla niego, tylko dla jego (może nie nadzwyczajnego, ale co najmniej przyzwoitego) talentu. Dla kierowcy w jego wieku i z jego dorobkiem (5-ty sezon w F1) ugrzęźnięcie w tej stajni na tak długo to katastrofa.

(Ciągle pamiętam słowa Eddie Jordana z początku 2010 - przechodząc z ekipą BBC obok garażu Virgina, wspomniał o Glocku z mocną intonacją: "Co on tutaj robi?! Nie mogę zrozumieć, dlaczego nie jest np. w Renault?!" Minął rok, miną kolejne - i nawet Eddie, przechodząc obok garażu zapomni o takim kierowcy i już nie będzie pytał...)

PS do "obrazka" - to się właśnie nazywa "robić dobrą minę do złej gry".
(Górna fotka bardziej pasuje do tej sytuacji.)
fletcher, 24.07.2011 10:54[!]
Gdy kontrakt wygaśnie będzie miał 32 lata. Wątpliwe aby któryś z topowych zespołów był nim zainteresowany. Jeśli Virgin nie wykona gigantycznego skoku w osiągach to Glock zmarnuje karierę w ogonie stawki.
marwoj666, 24.07.2011 10:57[!]
Błędem było nie dołączenie do Renault.
cobra, 24.07.2011 11:03[!]
No cóż, tak już jest, że najlepsze zespoły albo są dobrze obłożone albo szukają pay driverów. Zresztą to samo można powiedzieć o Kubicy, że marnował do tej pory swój talent w Sauberze i Renault, zamiast za wszelką cenę powalczyć o fotel w jednym z trzech czołowych zespołów. A tak Kubica może zakończyć swoją karierę bez tytułu mistrza świata i co najwyżej z kilkoma zwycięstwami. ;)
NEO86, 24.07.2011 11:09[!]
No i tą decyzją strzelił sobie w oba kolana. Przecież on powinien jak najszybciej uciekać z tego zespołu a nie podpisywać długoterminowy kontrakt. Timo w Virgin nie pokaże pełni swoich umiejętności a przecież jest dobrym kierowcą. Podpis do obrazka powinien brzmieć: Unfortunately I stay.
atb, 24.07.2011 11:18[!]
Skoro nie może jeździć w żadnym przyzwoitym teamie, to chociaż zarobi "parę euro".
Nie widzę dla Glocka realnej szansy na jazdę w lepszym zespole, a MVR chcąc mieć przyzwoitego kierowcę musi trochę wyłożyć.
Adakar, 24.07.2011 12:24[!]
No to już wiemy, kto do Lotus Renault GP NIE przejdzie

@adnowseb
synku to nie ten temat
General, 24.07.2011 12:30[!]
Nie zapominajcie o fakcie, ze Glock mogl wpisac sobie jakas ciekawa klauzule w kontrakt. Oto przyklady:

- kontrakt do 2014 roku, ale realnie moze jest do 2012 czy 2013, gdzie po kazdym sezonie kierowca decyduje, czy korzysta z opcji przedluzenia kontraktu. Cos takiego funkcjonuje np. w NBA, gdzie sa kontrakty np. 2+2 z tzw. player option, czyli formalnie 4-letnie, ale przed startem kazdego z dwoch ostatnich sezonow to gracz decyduje, czy zostaje w zespole, czy jednak rezygnuje i staje sie wolnym agentem.

- jezeli pomiedzy sezonami zglosi sie po niego jakis lepszy zespol, to aktualny nie bedzie robil mu problemow i go pusci.
adnowseb, 24.07.2011 12:31[!]
Radość wielka więc się nią podzieliłem .@Adakar nie bądz taki służbista. To wielki sukces naszego kierowcy
Sir Wolf, 24.07.2011 13:14[!]
Timo chłopie, to żeś teraz umoczył.
Amalio, 24.07.2011 13:17[!]
Timo chyba inteligencją nie grzeszy.
Sycior, 24.07.2011 13:24[!]
Do 2014??? Przecież on sobie w tym zespole zmarnuje karierę. Rozumiem rok przebiedować w czymś takim bo został na lodzie po odejściu toyki i szukać czegoś lepszego. Już ten sezon to jest za dużo w Virgin a co dopiero dodatkowe lata :O
Simi, 24.07.2011 13:27[!]
No niestety, Glock najprawdopodobniej zmarnował swój całkiem niezły talent. Być może kiedyś coś z Virgina będzie, ale jeszcze długo nie powalczą o czołowe lokaty.
Niektórzy tutaj zarzucają mu głupotę, ale trzeba się zastanowić, czy to była jedyna jego opcja. Być może wbrew plotkom wcale nie miał innych ofert?
renegade, 24.07.2011 21:44[!]
Nie zmarnowal. Nie zaplaci Mu wiecej ani Lotus, ten twor Fernandeza, ani bankrut Lotus Renault od Kubicy, a wlasciwie Pietrowa (sic!). Nie ma trzecich aut w zespolach z czolowki, male szanse na miejsce w zespolach z top 4, Williams woli Rubensa, a Sauber potrzebuje kasy... Marussia Virgin Racing ze wspolpraca techniczna McLarena, kto wie, czy wiekszosc bolidu Virgina nie bedzie kopia McLarena (wszystko zalezy od kasy). Potrzebuja kasy, i tu pojawia sie Branson. Ja rozumiem,z e On ten zespol traktuje jako reklame i nie chce doplacac, ale ma koneksje. Jest najbogatsza osoba, ktora dziala w Formule 1, jest bogatszy od Berniego Ecclestone'a. Dlaczego ten zespol ma takie problemy ze sponsorami?! Nie wiem. Ale mysle, ze we wspolpracy z McLarenem ida dobre lata. Timo Glock - to zwyciestwo Virgina, czy top bedzie dobra decyzja dla Timo, czas pokaze! Mysle, ze bedzie dobrze.

Chcialbym, aby pierwsza czworka, albo te zesplly, ktore chca mogly wystawiac trzecie auto, wtedy zrobilo by sie luzniej dla takich graczy jako Glock w czolowych zespolach.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca