F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.02.2019

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

14.02.2019

McLaren zaprezentował bolid MCL34

Pierwsze zdjęcia bolidu Alfy Romeo wyciekły do internetu

Marko: Red Bull z silnikami Hondy może znaleźć się na czele stawki

Alonso nie weźmie udziału w zimowych testach z McLarenem

Raikkonen: Nie czuję się za stary na Formułę 1

Hulkenberg: Moja przyszłość w Renault zależy od pojedynku z Ricciardo

Racing Point nie zdąży z nowym bolidem na pierwszy dzień testów?

13.02.2019

Projekt nowego bolidu Racing Point opiera się na konstrukcji z sezonu 2018

Racing Point zaprezentowało nowe barwy na sezon 2019

Red Bull RB15 wyjechał na tor Silverstone

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Grosjean wygrywa sprint GP2 po błędzie Bianchiego

W klasyfikacji generalnej kierowca DAMS ma już 18 pkt. przewagi nad drugim van der Garde.
Maciej Kotuła, 24 lipca 2011, wyświetlenia: 4848<< | lista | T- | T+ | >>
Romain Grosjean odniósł zwycięstwo w sprincie na Nurburgringu, zyskując pozycję po błędzie Julesa Bianchiego na przedostatnim okrążeniu. Francuscy kierowcy oraz zwycięzca wyścigu głównego, Luca Filippi, walczyli na ostatnich okrążeniach przesychającego toru.

Z powodu nadchodzącego silnego deszczu nie było innej możliwości, jak tylko ustawić samochód na deszczowe warunki. Na starcie świetnie zaprezentował się Giedo van der Garde, rozdzielając przy dojeździe do pierwszego zakrętu startujących z pierwszego rzędu Sama Birda i Daniego Closa, jednak wylądował wraz z Hiszpanem w żwirowej pułapce przy zakręcie nr 3.

Po poślizgu Birda okrążenie później Bianchi wysunął się na prowadzenie, mając za sobą Grosjeana, Charlesa Pica, Estebana Guttiereza i Filippiego. Trzej ostatni toczyli żażarty pojedynek o trzecią lokatę, podczas gdy pozostali zawodnicy walczyli o ostatni punkt, co chwilę zmieniając się pozycjami w walce na torze i w boksach.

Na 11. okrążeniu Filippi i Pic zdecydowali się założyć opony na suchą nawierzchnię i podczas gdy na Francuza nałożono karę przejazdu przez boksy, Włoch zaczął odnotowywać najlepsze czasy okrążeń, co pokazało że była to dobra decyzja – po kilku okrążeniach wszyscy kierowcy zjechali po slicki. Bianchi zjechał do boksów na 14. okrążeniu i wrócił przed Grosjeanem oraz Filippim, od tego momentu zaciekle atakującymi go.

Na 2 okrążenia przed końcem Bianchi popełnił mały błąd, ścinając szykanę, przez co musiał oddać pozycję Grosjeanowi, którą to kierowca rezerwowy LRGP dowiózł do mety. Podium dopełnili Bianchi i Filippi. Na czwartej pozycji dojechał Christian Vietoris, startujący dzisiaj z 23. pola, pozostałe punktowane pozycje zajęli Adam Carroll (mający dość samotny wyścig pod koniec) i Max Chilton, który wytrzymał presję ze strony Sama Birda.

W klasyfikacji generalnej Grosjean powiększył swoją przewagę nad van der Garde do 18 punktów. Trzeci jest Pic z 25 punktami straty, a na kolejnych miejscach Bird i Bianchi, tracący odpowiednio 26 i 27 pkt.

Valsecchi przesunięty na starcie pierwszego wyścigu na Hungaroringu

Tymczasem Davide Valsecchi został ukarany obniżeniem pozycji startowej do wyścigu na Hungaroringu o 10 miejsc z powodu spowodowania kolizji z kierowcą Arden – Jolyonem Palmerem. Kierowca rezerwowy Teamu Lotus doprowadził do niej, wyjeżdżając z alei serwisowej.

GP2 Series > 2011 > Niemcy (sprint), Nürburgring - 5,148 km
P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
1. 11Romain GrosjeanDAMSDallara GP2/11 Renault2345:09,2966
2. 5Jules BianchiLotus ARTDallara GP2/11 Renault23+0:01,5695
3. 19Luca FilippiScuderia ColoniDallara GP2/11 Renault23+0:07,7684
4. 8Christian VietorisRacing EngineeringDallara GP2/11 Renault23+0:14,3883
5. 17Adam CarrollSuper Nova RacingDallara GP2/11 Renault23+0:24,9622
6. 24Max ChiltonCarlinDallara GP2/11 Renault23+0:42,1021
7. 9Sam BirdiSport InternationalDallara GP2/11 Renault23+0:42,428
8. 1Fabio LeimerRapaxDallara GP2/11 Renault23+0:45,561
9. 2Julian Leal (D)RapaxDallara GP2/11 Renault23+0:59,610
10. 18Michael HerckScuderia ColoniDallara GP2/11 Renault23+1:04,044
11. 14Josef KralArden InternationalDallara GP2/11 Renault23+1:05,990
12. 16Fairuz FauzySuper Nova RacingDallara GP2/11 Renault23+1:06,370
13. 22Kevin Mirocha (D)Ocean Racing TechnologyDallara GP2/11 Renault23+1:07,101
14. 26Luiz RaziaTeam AirAsiaDallara GP2/11 Renault23+1:07,957
15. 20Rodolfo GonzalezTrident RacingDallara GP2/11 Renault23+1:15,328
16. 10Marcus EricssoniSport InternationalDallara GP2/11 Renault221 okr.
17. 12Pal Varhaug (D)DAMSDallara GP2/11 Renault221 okr.
Niesklasyfikowani
3Charles PicBarwa AddaxDallara GP2/11 Renault20
27Davide ValsecchiTeam AirAsiaDallara GP2/11 Renault17
15Jolyon Palmer (D)Arden InternationalDallara GP2/11 Renault17
6Esteban Gutierrez (D)Lotus ARTDallara GP2/11 Renault15
25Alvaro ParenteCarlinDallara GP2/11 Renault10
23Johnny Cecotto JrOcean Racing TechnologyDallara GP2/11 Renault6
21Stefano ColettiTrident RacingDallara GP2/11 Renault6
4Giedo van der GardeBarwa AddaxDallara GP2/11 Renault1
7Dani ClosRacing EngineeringDallara GP2/11 Renault0
Najszybsze okrążenie: Christian Vietoris (Racing Engineering) - 1:46,494 na 23 okrążeniu (+1 pkt.)
Objaśnienie skrótów: D - debiutant
Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

Źródło: gp2series.com (1), gp2series.com (2)
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.03.2017  Formuła 2 zastąpi GP2 od sezonu 2017
02.02.2017  Seria GP2 zostanie przekształcona w mistrzostwa Formuły 2?
27.01.2017  Mistrzostwa GP2 oraz GP3 potwierdziły kalendarze na sezon 2017
27.11.2016  Lynn wygrywa wyścig, Gasly zostaje mistrzem GP2
26.11.2016  Gasly wygrywa i wychodzi na prowadzenie w GP2
Tagi:
Grosjean R.
GP2

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
krzysiek_aleks, 25.07.2011 07:08[!]
Jaka masakra. Brawo dla Lotus/ART
Kamikadze2000, 25.07.2011 11:26[!]
Grożek znowu wygrał wyścig, który teoretycznie był trudniejszy do wygrania (start z daleka). Gdyby tylko jeszcze poprawił formę w kwalifikacjach (albo raczej poprawiono bolid), wówczas już nie byłoby mocnych na Francuza. Oczywiście życzę mu zdobycia tytułu! Wierzę, że już w przyszłym roku znajdzie się w F1!!! :))
AleQ, 25.07.2011 11:38[!]
Ja mam wielką nadzieję ,że wywalą i Pietrowa i Quick Nicka z Renault i będą tam jeździć Robert oraz Grożek. :) Postawa Grosjeana w GP2 jest wspaniała , jeśli weźmie się pod uwagę że ma średni bolid ,a nie z czołówki np. ART. Cieszy mnie też postawa "Żula" ,ale na starty w SF w przyszłym roku nie ma co liczyć. W tym roku jeździ słabo i powinien dalej robić postępy , bo potencjał ma , ale nastąpi kiedyś ten dzień , gdzie będzie jeździł jako etatowy u Stefana (Flavio) :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca