F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Grosjean powiększa przewagę w GP2 po wygranej na Hungaroringu

Na pozostałych stopniach podium stanęli w sobtę Pic i Razia.
Michal2_F1, 30 lipca 2011, wyświetlenia: 6445<< | lista | T- | T+ | >>
Romain Grosjean odniósł swoje piąte zwycięstwo w tym sezonie w serii GP2 na torze Hungaroring dzięki karze przejazdu przez boksy dla Marcusa Ericssona w końcowej fazie dzisiejszych zawodów.

Ericsson prowadził w wyścigu od pierwszego okrążenia po przeskoczeniu startujących z pierwszego rzędu Luiza Razię i Lucę Filippiego na dojeździe do zakrętu numer 1. Od tego momentu kierowca iSport kontrolował sytuację, natomiast Razia, reprezentujący zespół AirAsia, utrzymywał za sobą trzeciego Grosjeana w pierwszym przejeździe.

Ericsson utrzymał prowadzenie podczas rundy postojów, ale kiedy opuszczał swoje stanowisko serwisowe został wypuszczony tuż przed Razię i sędziowie zajęli się tym incydentem. Minęło osiem okrążeń, zanim Szwed otrzymał karę przejazdu przez boksy i po jej odbyciu spadł na P6. Jeszcze przed zjazdem na odbycie kary, Grosjean zbliżył się na 1,5s, ale Ericsson w żadnym momencie nie był zagrożony utratą prowadzenia.

Tak więc Francuz przejechał ostatnie okrążenie na bezpiecznym pierwszym miejscu, natomiast za jego plecami kierowca Coloni – Filippi przeżywał ciężkie chwile z powodu mocno zużytych opon. Włoch zjechał na obowiązkowy postój wcześniej niż większość czołówki i teraz zaczął przez to tracić. Filippi tuż po zakończeniu rundy pit-stopów zaczął nawet zbliżać się do Grosjeana, ale kiedy jego opony zużyły się został wyprzedzony przez Charlesa Pica (Addax), Razię, Giedo van der Garde (Addax) i na koniec także przez Ericssona.

Pic minął Razię, kiedy jechali za wolniejszymi samochodami, wykonującymi dłuższy pierwszy przejazd i kiedy znalazł się przed Włochem, jechał bardzo dobrym tempem, próbując nieskutecznie dopaść Grosjeana przed metą. Ostatnie pozycje punktowane i równocześnie miejsca w pierwszym rzędzie do jutrzejszego sprintu powędrowały do starych rywali z F3 Euro Series – Julesa Bianchiego (ART) i Christiana Vietorisa (Racing Engineering).

Jechali oni na 10 i 11 miejscu po postojach, ale poradzili sobie z wyprzedzeniem Sama Birda (iSport), Daniego Closa (Racing Engineering) i Fabio Leimera (Rapax) w zaciętej walce o premiowane punktami lokaty. Bird, który wykonał wczesny postój na 10 okrążeniu zyskał kilka miejsc, jednak w końcówce znalazł się w kłopotach z powodu degradacji tylnych opon, co zmusiło go do wykonania drugiego pit-stopu, po którym spadł na dalsze pozycje.

GP2 Series > 2011 > Węgry (główny), Hungaroring - 4,381 km
P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
1. 11Romain GrosjeanDAMSDallara GP2/11 Renault381h00m36,33410
2. 3Charles PicBarwa AddaxDallara GP2/11 Renault38+0:02,6418
3. 26Luiz RaziaTeam AirAsiaDallara GP2/11 Renault38+0:08,1076
4. 4Giedo van der GardeBarwa AddaxDallara GP2/11 Renault38+0:15,1615
5. 10Marcus EricssoniSport InternationalDallara GP2/11 Renault38+0:18,8644
6. 19Luca FilippiScuderia ColoniDallara GP2/11 Renault38+0:21,6363
7. 5Jules BianchiLotus ARTDallara GP2/11 Renault38+0:24,8912
8. 8Christian VietorisRacing EngineeringDallara GP2/11 Renault38+0:35,0591
9. 14Josef KralArden InternationalDallara GP2/11 Renault38+0:43,516
10. 7Dani ClosRacing EngineeringDallara GP2/11 Renault38+0:46,289
11. 1Fabio LeimerRapaxDallara GP2/11 Renault38+0:46,685
12. 18Michael HerckScuderia ColoniDallara GP2/11 Renault38+0:51,910
13. 12Pal Varhaug (D)DAMSDallara GP2/11 Renault38+0:52,107
14. 22Kevin Mirocha (D)Ocean Racing TechnologyDallara GP2/11 Renault38+0:52,826
15. 25Michaił AloszynCarlinDallara GP2/11 Renault38+0:53,120
16. 27Davide ValsecchiTeam AirAsiaDallara GP2/11 Renault38+0:53,335
17. 9Sam BirdiSport InternationalDallara GP2/11 Renault38+0:56,655
18. 24Max ChiltonCarlinDallara GP2/11 Renault38+0:56,776
19. 17Adam CarrollSuper Nova RacingDallara GP2/11 Renault38+0:57,839
20. 2Julian Leal (D)RapaxDallara GP2/11 Renault38+0:58,286
21. 21Stefano ColettiTrident RacingDallara GP2/11 Renault38+1:10,982
22. 15Jolyon Palmer (D)Arden InternationalDallara GP2/11 Renault371 okr.
Niesklasyfikowani
20Rodolfo GonzalezTrident RacingDallara GP2/11 Renault21
6Esteban Gutierrez (D)Lotus ARTDallara GP2/11 Renault4
16Fairuz FauzySuper Nova RacingDallara GP2/11 Renault0
23Johnny Cecotto JrOcean Racing TechnologyDallara GP2/11 Renault0
Pole position: Luiz Razia (Team AirAsia) - 1:30,411 (+2 pkt.)
Najszybsze okrążenie: Sam Bird (iSport International) - 1:32,950 na 32 okrążeniu
Premia za najszybsze okrążenie w Top 10: Luca Filippi (Scuderia Coloni) +1 pkt.
Objaśnienie skrótów: D - debiutant
Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.03.2017  Formuła 2 zastąpi GP2 od sezonu 2017
02.02.2017  Seria GP2 zostanie przekształcona w mistrzostwa Formuły 2?
27.01.2017  Mistrzostwa GP2 oraz GP3 potwierdziły kalendarze na sezon 2017
27.11.2016  Lynn wygrywa wyścig, Gasly zostaje mistrzem GP2
26.11.2016  Gasly wygrywa i wychodzi na prowadzenie w GP2
Tagi:
GP2

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
nij0, 30.07.2011 19:38[!]
Ale Filippi zepsuł start :/ Wątpie żeby Groszek nie zdobył tytułu w tym roku...
yaper, 30.07.2011 19:39[!]
Grosjean: Yes, that's what I'm talkin' about!
Ja: I know bro, I know. :)
marrcus, 30.07.2011 19:54[!]
toking about łot
Ericsson pif-paf
Masio, 30.07.2011 20:40[!]
Romek swoją jazdą pokazuje, że w tym roku tytuł należy się dla niego. ;)
Szkoda Ericssona. Gdyby nie ta kara, to wygrałby ten wyścig. :(
ger@, 30.07.2011 20:58[!]
Dlaczego premia za najszybsze okrążenie TOP10 = +0 pkt?
kapi777, 30.07.2011 21:36[!]
Świetny wyścig :) Świetna jazda Ericssona i Fillipiego, szkoda tej kary dla Marcusa ale cóż.
Czekam na jutrzejszy sprint ;]
Kamikadze2000, 31.07.2011 01:04[!]
Romain po profesorsku - zwyciężył po raz piąty w sezonie! Absolutny number one tego roku, ale to według mnie żadne zaskoczenie! Bałem się jedynie o formę bolidu, ale jak widac, Francuz daje radę tym pojazdem! Rewelacją wyścigu moim zdaniem Ericsson! Genialny start i świetny pierwszy stint. Kara niestety zasłużona, ale dla mechaników. Kierowca nie ponosi absolutnie za to winy. No ale cóż - takie są przepisy... ;/ Gdyby nie to, mielibyśmy wspaniałą walkę o zwycięstwo! Bird i Filippi - ogromne problemy z oponami. Na szczęście dla tego drugiego, ma solidne punkty. ;) O ile Charles to wielki talent i po nim oczekuje świetnych rezultatów, o tyle obawiałem się o Razię. Na szczęście nie zawiódł moich oczekiwań. :) @ger@ - aby dostac punkty za NO, trzeba byc w czołowej dzisiatce. Takie są przepisy. I w sumie jest to słuszna decyzja. Równie dobrze Gonzalez mógłby powalczyc o NO, gdyby póżno zjechał i założył świeże oponki na praktycznie pustym baku. Stąd też taka zasada. pzdr ;)
Shaitan, 31.07.2011 09:59[!]
Filippi miał problemy, bo w pierwszej fazie drugiego stintu próbował mocno naciskać Romka, co zupełnie było bez sensu. Gdyby nie łakomił się na wyprzedzenie Francuza kiedy opony miał świeże, tylko myślał o utrzymaniu opon, to dojechałby pewnie na P2.
Szkoda kary dla Ericssona, bo byłaby świetna walka, a tak Romek dostał nagrodę za solidną jazdę i bez wysiłku zyskał pozycję nad Szwedem.

Mocno wierzyłem przed sezonem w tytuł dla Romaina i wygląda na to, że się nie zawiodę. Jeździ świetnie i co najważniejsze jest regularnie szybki i świetnie dba o opony. Tylko jakiś kataklizm, albo fotel w R31 mogą odebrać mu tytuł, choć myślę, że to drugie mu nie grozi, bo poczekają z wymianą Heidfelda aż Romek sobie Mistrza zapewni.
Kamikadze2000, 31.07.2011 11:29[!]
@Shaitan - możesz byc pewny tego, że Romain nie opuści Belgii i Włoch. Jeżeli już Francuz miałby zastąpic Heidfelda, to w azjatyckiej części sezonu. pzdr :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca