F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.02.2019

Sezon 2019: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Daniel Ricciardo pokonał pierwsze kilometry za sterami Renault R.S.19

Binotto: Na początku sezonu Vettel może mieć priorytet nad Leclerkiem

Haas przeprowadził shakedown bolidu VF-19

Ferrari zastosowało matowe malowanie, aby zredukować masę bolidu

Rob Smedley został konsultantem technicznym Formula One Group

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

14.02.2019

McLaren zaprezentował bolid MCL34

Pierwsze zdjęcia bolidu Alfy Romeo wyciekły do internetu

Marko: Red Bull z silnikami Hondy może znaleźć się na czele stawki

Alonso nie weźmie udziału w zimowych testach z McLarenem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Heidfeld i Renault rozwiązują kontrakt ze skutkiem natychmiastowym

Bruno Senna będzie kierowcą ekipy do końca sezonu.
Paweł Zając, 2 września 2011, wyświetlenia: 5804<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Lotus Renault GP doszedł do porozumienia z Nickiem Heidfeldem, w wyniku którego zdecydowano się rozwiązać kontrakt ze skutkiem natychmiastowym.

Oznacza to, iż zapowiadana rozprawa przed londyńskim Sądem Najwyższym nie dojdzie do skutku, a spór związany z zastąpieniem niemieckiego kierowcy został zakończony. Dzięki temu obydwie strony będą mogły skupić się na swojej przyszłości.

Szef ekipy z Enstone – Eric Boullier powiedział, iż jest zadowolony z polubownego zakończenia sprawy i podziękował Heidfeldowi za podium w Malezji. „Nasze nieporozumienie było mocno komentowane w mediach, dlatego jestem zadowolony z tego, że udało nam się znaleźć rozwiązanie” – powiedział Francuz. „Nasze rozstanie było wystarczająco bolesne, byśmy nie chcieli przechodzić przez kolejną rozprawę sądową. Jesteśmy bardzo wdzięczni Nickowi za znaczący wkład w zespół. Czas spędzony wspólnie z nim był dobry i szczególnie pamiętne było podium w Malezji. Jest silnym i zdeterminowanym kierowcą, życzymy mu sukcesów w dalszej karierze”.

Zastępca Roberta Kubicy nie krył rozczarowania z powodu opuszczenia zespołu w trakcie sezonu, jednak zapewnił, że wkrótce znów zobaczymy go ścigającego się na najwyższym poziomie. „Jestem rozczarowany tym, że muszę opuścić zespół w trakcie sezonu” – stwierdził Heidfeld. „Myślałem, że mogę wnieść coś jeszcze do zespołu, jednak musiałem spojrzeć prawdzie w oczy i zdecydowałem się skupić na przyszłości. Podjęliśmy właściwą decyzję o natychmiastowym zakończeniu współpracy. Życzę moim przyjaciołom w Enstone dobrego zakończenia sezonu. Jedno jest pewne, już niedługo ponownie będę ścigał się na najwyższym poziomie”.

Zarówno zespół, jak i kierowca uważają sprawę za zakończoną i obie strony zdecydowały się nie wydawać kolejnych publicznych oświadczeń na ten temat.

Zespół ogłosił już również, że Bruno Senna utrzyma swoje miejsce do końca obecnego sezonu. Romain Grosjean pozostanie trzecim kierowcą ekipy.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.02.2019  Daniel Ricciardo pokonał pierwsze kilometry za sterami Renault R.S.19
14.02.2019  Hulkenberg: Moja przyszłość w Renault zależy od pojedynku z Ricciardo
13.02.2019  Renault może zrezygnować z sobotniego shakedowne'u bolidu R.S.19
12.02.2019  Ricciardo: Renault w niczym nie ustępuje Red Bullowi
12.02.2019  Renault: Naszym jedynym celem jest redukowanie strat do czołówki
Tagi:
Heidfeld N.
Boullier E.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Adakar, 02.09.2011 21:42[!]
@marwoj666
pytanie tylko ILE ?

Wg mnie dostał coś w okolicach okrągłego miliona dolców
NEO86, 02.09.2011 21:58[!]
Czyli Nick dostał kasę. Szkoda że zwolnili go w środku sezonu. Ciekawe gdzie teraz będzie jeździł?
Patrykss94, 02.09.2011 22:45[!]
Moim zdaniem zasłużył na to. Po co ma się scigać dalej w zespole , skoro Senna może oferować podobne wyniki
i do tego pieniądze ? NIck po prostu tam nie pasował. W Sauberze może mu szło , ale tu to troche juz inny swiat.
kubakuba1990, 02.09.2011 22:55[!]
OFFTOPIC: jutro Kovalainen odwiedzi Polskę, dokładnie pole golfowe w Pasłęku (warmińsko - mazurskie). Mam 15 min drogi, więc liczę na autograf ;)

http://www.glospa...l/artykul/28700.html
NEO86, 02.09.2011 23:36[!]
@kuba

I do tego ograj Heikkiego w golfa :))
katinka, 02.09.2011 23:40[!]
W sumie troche szkoda Heidfelda, nie wypadl za dobrze, ale wywalili go gdy R31 wydaje sie byc szybszy i ma sporo poprawek, wiec moze moglby cos wiecej pokazac. Ale dobrze chociaz, ze LRGP i Nick jakos sie dogadali, wilk syty i owca cala, moze nie zadowolona, ze pewnie zostalo tylko sciganie w DTM, ale przynajmniej bogatsza. Bruno Senna ma jeszcze sporo wyscigow i moze pokaze na co go stac, a LR zamiast opowiadac bajki przynajmniej skupi sie w koncu na R32 i w przyszlym sezonie sie zobaczy co potrafi rosyjska kasa polaczona z brazylijska.
Przemek_23, 03.09.2011 00:02[!]
Nie wydaje mi się, że Senna będzie osiągał lepsze wyniki od Heidfelda. Chociaż życzę mu jak najlepiej ponieważ gość wydaje się całkiem sympatyczny. Moim zdaniem R31 po prostu nie rozwinął się dobrze w trakcie bieżącego sezonu, chociaż pierwsze wyścigi pokazywały potencjał bolidu i nie zapowiadały kiepskiej drugiej części sezonu. Inne stajnie dobrze i skutecznie rozwijały swoje bolidy, a LRGP po prostu obrał złą drogę rozwoju R 31. Zatrudnienie Senny było oczywiście bardzo dobrym ruchem ze strony LRGP. Wpadnie sporo dodatkowej kasy, a jak wiadomo od pewnego czasu w zespole się nie przelewało. Ponadto cieszy polubowne załatwienie sporu, chociażby ze względu na wizerunek i wiarygodność zespołu LRGP.
cravenciak, 03.09.2011 00:18[!]
Cytat :
LRGP po prostu obrał złą drogę rozwoju


LRGP? Spójrz na tytuł newsa.
General, 03.09.2011 00:32[!]
Cytat Przemek_23 :
Moim zdaniem R31 po prostu nie rozwinął się dobrze w trakcie bieżącego sezonu
Nie bylo dobrego feedbacka. Heidfeld pod tym wzgledem nie stanal na wysokosci zadania, po Petrovie mozna sie bylo tego spodziewac.
mbwrobel, 03.09.2011 00:55[!]
Nie myślę, żeby Renault spłaciło Nicka. Może po prostu ktoś przeczytał mu kontrakt i przedstawił właściwą interpretację jego zapisów.
"[...] będę ścigał się na najwyższym poziomie [...]" - może nawet w Red Bullu - jak zrobi licencję pilota.
Sgt Pepper, 03.09.2011 06:17[!]
Miał pół sezonu by coś udowodnić. I nie było to pół sezonu w którym auto było totalnym szrotem. Bywały momenty że bolid był konkurencyjny, a Heidfeld niestety nie. Miał szansę- nie wykorzystał jej, dostawał bęcki od żółtodzioba w kwalifikacjach, więc o co ten krzyk z jego strony ? Byłem zdania że Heidfeld jest dobrym, solidnym kierowcą, ale jak widać dobry to on był wtedy kiedy całe BMW pracowało "pod niego", a Kubicę mieli w zadku. Gdy przyszedł do Renault i zaczęło się równe traktowanie- gwiazda Nicka trochę przyblakła. Tylko nie piszcie że R31 było robione pod Kubicę i dlatego nie pasuje Nickowi. Senna po długiej przerwie w jeżdżeniu wsiadł i jak gdyby nigdy nic pokazał jak pojechać qual. Wyjaśnił Witalijowi to, czego Nick nie mógł wyjaśnić przez pół sezonu. Bez żalu. Nich idzie i da miejsce komuś młodemu i obiecującemu. On już mistrzem nie będzie.
Qooler, 03.09.2011 08:04[!]
Nick już dawno pokazał, że może być szybki, jeśli mu się ogon pali. Zawsze tak było, od lat. Bez różnicy kto z nim jeździł. Wieszał psy na Schumim, Kimim, Kubicy i innych. To wyjatkowy cwaniak, ale spada zawsze na 4 łapy. Jako kierowca mocno przeciętny, raczej bez kumpli w motosporcie, dupolizus i płaczek.
renegade, 03.09.2011 10:01[!]
Ale jak przychodzi do walki o umowe i kase wie co zrobic. I dobrze, jesli mial umowe kasa za zwolnienie Mu sie nalezala.

I teraz; pytanie czy lepiej jezdzic w Virginie czy nawet Force India czy przyjac propozycje BMW Motorsport i jezdzic w DTM, zapewne za podobne pieniadze, ale jednak z wieksza mozliwoscia odniesienia sukcesu?!
RaceMaster, 03.09.2011 11:51[!]
spojrzcie na to w ten sposob: dosc sporo ostatnio sie mowi o HEI i BMW w DTM. Mozliwe ze BMW chcialo Nicka juz teraz a warunkiem bylo zakonczenie sprawy z Renault. Tak wiec moze sam Nick odpuscil (bez odszkodowan) aby moc sie zwiazac z BMW i zaczac juz testy.
kaka82, 03.09.2011 12:33[!]
No to Nikuś WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO NA NOWEJ DRODZE ŻYCIA
SirKamil, 03.09.2011 12:53[!]
Za co ktokolwiek miałby mu płacić, jeśli w pierwszej instancji sromotnie przegrał?
Kamikadze2000, 03.09.2011 14:45[!]
@dacek, @Simi - myślę, że byłoby to kosztowne dla LRGP, ponieważ już mają kontrakt z Pietrowem na przyszły rok. A na pewno jest jakaś klauzula, tym bardziej, że w tym roku Rosjanin prezentuje dobre osiągi i pewnie zmierza po pozycję w dziesiątce klasyfikacji generalnej (a taki był pewnie warunek). ;)

Nicklaus walczy o kasę, aby byc może zapewnic sobie kontrakt z którymś z zespołów F1. Myślę, że jest zdesperowany, aby zostac w królowej motorsportu. Według mnie z otwartymi ramionami przyjąłby nawet ofertę MVR czy HRT. Pamiętamy przecież rok 2004 - dzięki pozostaniu z Jordan GP, jego kariera się nie zatrzymała. Byc może liczy na podobne rozstrzygnięcie. Ma już jednak prawie 35 lat na karku. Cóż, można tylko spekulowac. Jak jednak będzie, nie dowiemy się pewnie do lutego. Ale kto to wie!? ;)

Według mnie Nick Heidfeld to dobry kierowca i solidny rzemieślnik. Nie ma jednak psychiki "lidera" i kiedy walczy o wiele, zwykle nie wytrzymuje. Coś w stylu Webbera. Wcześniej podobnie myślałem o Buttonie, ale pokazał, że potrafi wziąc się w garśc w walce o najwyższe cele! :) Osobiście jednak nie widzę dalszej kontynuacji kariery dla Niemca, chyba że w stylu Roberta Moreno. Taki "Szybki Zmiennik" na kilka rund. ;)
Przemek_23, 03.09.2011 17:43[!]
@cravenciak
nie wiesz o tym, że pełna nazwa zespołu Renault to Lotus Renault GP?

@General
zgadzam się, ze Heidfeld zawiódł zespół. Natomiast Pietrov jest zbyt mało doświadczonym kierowcą więc nie spodziewałem się po nim wiele. Uważam jednak, że Pietrov to dobry driver, pokroju np. Massy czy Webbera. Nie ma talentu na mistrza F1, ale jest w stanie walczyć o dobre miejsca, potrzeba tylko dobrego bolidu.
sneer, 03.09.2011 22:28[!]
Nareszcie. Życzymy sukcesu w biegach po piwo do sklepu :)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca