F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Liuzzi i Rosberg dopuszczeni do wyścigu w Japonii

W przypadku Włocha FIA po raz kolejny mocno przymknęła oko na zasadę 107%.
Paweł Zając, 8 października 2011, wyświetlenia: 2180<< | lista | T- | T+ | >>
Nico Rosberg i Vitantonio Liuzzi zostali dopuszczeni do wyścigu pomimo nieustanowienia czasu podczas pierwszej części kwalifikacji.

Kierowca Mercedesa nie mógł przejechać pomiarowego okrążenia z powodu problemów z hydrauliką. Niemiec wystartuje z 23 pozycji. „Na moim pierwszym okrążeniu w Q1 zespół kazał mi zjechać, ponieważ pojawił się problem. Próbowaliśmy go naprawić i przejechać okrążenie, jednak się nie udało” – powiedział Rosberg.

Również Liuzzi miał problemy techniczne, które przeszkodziły mu w walce o czas w Q1. FIA zdecydowała się jednak dopuścić włoskiego kierowcę do wyścigu pomimo tego, że ani razu w trakcie weekendu nie przejechał on jednego okrążenia z czasem mieszczącym się w regule 107%.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.01.2019  Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem
11.01.2019  Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA
09.01.2019  Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent
03.01.2019  Steiner: Rozmowy o przepisach na sezon 2021 toczą się zbyt wolno
24.12.2018  FIA zmodyfikowała przepisy o ustalaniu kolejności startowej
Tagi:
Suzuka
Rosberg N.
Liuzzi V.
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
krzysiek_aleks, 08.10.2011 11:03[!]
Ciekawe po cholerę robili tą zasadę, jak i tak wszyscy jeżdżą, nawet jak nie mają 107%
Simi, 08.10.2011 11:10[!]
Moim zdaniem są dwa wyjścia:
1. Od 2012 likwidują zasadę 107%
2. Zaczynają faktycznie przestrzegać 107% i tylko w przypadku dziwnych wydarzeń czołowych kierowców robią odstępstwa. Jak na przykład kraksa Alonso w Monako 2010, czy awaria Rosberga dziś.
flyz1, 08.10.2011 11:12[!]
"Nico Rosberg i Vitantonio Liuzzi zostali dopuszczeni do kwalifikacji pomimo nieustanowienia czasu podczas pierwszej części kwalifikacji." - chyba dopuszczeni do wyścigu.
benethor, 08.10.2011 11:58[!]
ech... o ile Rosberga jeszcze rozumiem, to w przypadku HRT się ośmieszają
Adakar, 08.10.2011 12:30[!]
@benethor
sam się ośmieszasz. HRT miało tempo GRUBO powyżej 107 % i pokazał to Daniel !
1:39,110 - 107%
1:37,846 - czas Daniela ...
Liuzzi jest zazwyczaj +/- jakieś 0.3 sekundy obok Daniela, więc darujcie sobie.
1,26 sekundy powyżej limitu. Facet it
Sycior, 08.10.2011 12:41[!]
Adakar ale tu chodzi o kierowcę nie o zespół. To Rosseta albo Yoonga powinni douszczać do wyścigów bo ich partnerzy mieścili się w 107%?? Powinno być twardo, nie zmieścił się w limicie a na treningach nie pokazał że jest w stanie to dziękujemy
Simi, 08.10.2011 12:58[!]
Zgadzam się z poprzednim wpisem. To, że partner z zespołu spokojnie zmieścił się w 107% jeszcze nic nie oznacza. Owszem, to pokazuje, że HRT ogólnie nie ma tutaj problemu, ale skoro kierowca nie zmieścił się, to powinien się nie zakwalifikować. Bo w takim razie - na czym ma polegać ta reguła?
benethor, 08.10.2011 13:07[!]
@Adakar: ponoć zasada 107 dotyczy kwalifikacji _kierowcy_, nie zespołu. Zresztą to nie HRT zostało dopuszczone, a Vitantonio Liuzzi, rzekomo doświadczony kierowca, który przez cały weekend nie zrobił czasu poniżej DWÓCH SEKUND straty do Ricciardo jadącego w takim samym samochodzie.
lerloare, 08.10.2011 14:25[!]
Pisałem przy ostatnim takim przypadku właśnie, że reguła nie jest egzekwowana - ktoś się ze mną kłócił, dając przypadek z Australii. Powiedziałbym "wyjątek potwierdzający regułę ale akurat mamy na odwrót - zdecydowanie przeważają wyjątki nawet gdy nie mieszczą się w kryteriach... Przepis tylko po to by był - nie ma sensu ...
DJ Malina, 08.10.2011 15:21[!]
Nie wiadomo po co przywrócili 107%. Martwy przepis
Adakar, 08.10.2011 16:21[!]
@Sycior @Simi @benethor
Tyle, że wystarczy spojrzeć na tempo i "karierę" Liuzziego. Nie jest to DEBIUTANT !!!
Gdyby to był jakiś nowicjusz to tak, można by się powaznie obawiać jego zachowania na torze.
Aeromis, 08.10.2011 19:26[!]
Przecież wiadomo, że i Rosberg i Liuzzi by się zmieścili w 107% więc nie kumam ocb z tym gniewaniem się na nieegzekwowanie zasady 107% na tym torze.
aronek, 08.10.2011 21:13[!]
Adakar, no wlasnie, popatrz na tempo. Wykrecil czas ponizej 107%w treningach? Nie-dlatego FIA powinna mu podziekowac. Aha, chcialem dodac ze własnie we Włoszech widac bylo czy Liuzzi jest zagrozeniem dla siebie i innych czy nie jest...
Mimo ze ludzie probuja Cie przekonac, to znajac Twoje zwyczaje, czekam juz z ciekawoscia na kolejny, lepszy argument.
yaper, 08.10.2011 21:15[!]
Liuzzi już przed GP się zabezpieczył przygotowując specjalne malowanie kasku, co by przekupić lokalny lud. Jak widać pomogło :)
Kamikadze2000, 08.10.2011 23:08[!]
Pomysł jest poroniony, więc lepiej wycofac tę zasadę, aby nie było takich jaj, jak teraz. ;) Oczywiście patrzą na formę MSC i RIC, i biorą to pod uwagę. Ale pamiętamy, że kilkakrotnie kierowcy HRT nie zakwalifikowali się do wyścigu, a jednak zostali dopuszczeniu (jedynie w AUS było według zasady, ale wtedy stratę mieli koszmarnie dużą). ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca