F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

FIA opublikowała listę startową F1 na sezon 2012

Składu kierowców w ogóle nie potwierdzili jeszcze Williams, Toro Rosso, HRT i Force India.
Nataniel Piórkowski, 30 listopada 2011, wyświetlenia: 6765<< | lista | T- | T+ | >>
FIA opublikowała oficjalną listę startową do Mistrzostw Świata Formuły 1 w sezonie 2012.

Można na niej zauważyć, że w stosunku do obecnego roku, zmianie ulegnie kolejność numerów kierowców McLarena – Jenson Button, który zakończył ten sezon na lepszej lokacie od swego partnera – Lewisa Hamiltona, będzie jeździł w przyszłym sezonie z nr 3.

Z kolei kilka zespołów nie ma jeszcze potwierdzonych kierowców, choć na liście figuruje już nazwisko Kimiego Raikkonena, który od wtorku jest już oficjalnie kierowcą Lotus Renault. Ciągle nie ma za to informacji na temat obsady foteli w Force India, choć coraz częściej sugeruje się, że wkrótce ma dojść do zakontraktowania Paula di Resty i Nico Hulkenberga.

W podobnej sytuacji są także obecnie teamy Williams, Toro Rosso i HRT, choć jeszcze przed kończącym tegoroczny sezon Grand Prix Brazylii hiszpańska stajnia wydała komunikat, w którym ogłosiła podpisanie umowy z Pedro de la Rosą. Co ciekawe, obok nazwy HRT nie figuruje jak dotąd dostawca jednostek napędowych. W sezonach 2010 i 2011 team korzystał z silników Coswortha.

 Logo Zespół/silnik Nar.  Pierwszy kierowca Drugi kierowca  
 Red Bull
(Renault) 
1. Sebastian Vettel 2. Mark Webber  
 McLaren
(Mercedes) 
3. Jenson Button 4. Lewis Hamilton  
 Ferrari
(Ferrari) 
5. Fernando Alonso 6. Felipe Massa  
 Mercedes GP
(Mercedes) 
7. Michael Schumacher 8. Nico Rosberg  
 Lotus
(Renault) 
9. Kimi Raikkonen 10.  
 Force India
(Mercedes) 
11.  12.  
 Sauber
(Ferrari) 
14. Kamui Kobayashi 15. Sergio Perez  
 Toro Rosso
(Ferrari) 
16.  17.  
 Williams
(Renault) 
18.  19.  
 Caterham
(Renault) 
20. Heikki Kovalainen 21. Jarno Trulli  
 HRT
() 
22.  23.  
 Marussia
(Cosworth) 
24. Timo Glock 25. Charles Pic  

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.01.2019  Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem
11.01.2019  Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA
09.01.2019  Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent
03.01.2019  Steiner: Rozmowy o przepisach na sezon 2021 toczą się zbyt wolno
24.12.2018  FIA zmodyfikowała przepisy o ustalaniu kolejności startowej
Tagi:
FIA

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
TommyYse, 30.11.2011 19:49[!]
Juhu, Button z numerem 3 i czerwonym t-cam'em :D
Il Capitano, 30.11.2011 20:08[!]
Dziwi brak di Resty
adamo342, 30.11.2011 20:09[!]
TommyYse też się cieszę bo żółty T-cam nie pasował do jego kasku
Kamikadze2000, 30.11.2011 20:11[!]
@Il Capitano - bo jeszcze może się okazac, że to Szkot poleci na rzecz Hulka. ;) Po zawarciu umowy LRGP z Raikkonenem teraz nic mnie nie zdziwi. ;)
katinka, 30.11.2011 20:23[!]
Mam nadzieje, ze Malya zostawi Di Reste, szkoda by bylo, to utalentowany chlopak i ja jakbym byla na miejscu Rossa Brawna, to wzielabym Paula do Merca za Rosberga. A mnie dziwi, ze Maldonado i jego kaska sa jeszcze nie potwierdzeni, przeciez Williams Pastora potrzebuje.
Adam2iak, 30.11.2011 20:26[!]
Skoro HRT ma już doświadczonego kierowcę do rozwoju bolidu, to może tak drugi fotel dla kolejnego Hiszpana albo dla Holendra? :-)
rad_, 30.11.2011 20:28[!]
Cytat SilverX :
A gdzie numer 13 ?


Zarezerwowany jakby Kubica wrócił...
vojtas, 30.11.2011 20:35[!]
a jak bym dodał Kubice to wyglądało by to tak Ferrrai 5.Alonso 6.Massa/Kubica Lotus 9.Kimi 10.Kubica lub Williams Kubica Maldonado
eMJ, 30.11.2011 20:53[!]
@katinka
Osobiście wolę aktualny skład Mercedesa, a gdyby miało by się tak stać jak mówisz to lepiej żeby zastąpił Szumiwiatra, Rosberg mimo wszystko sobie lepiej radzi :)
Ale to tylko moje zdanie :P
Nuuskamuikkunen, 30.11.2011 21:20[!]
@katinka @eMJ
Nie będę oceniał czy Rosberg to dobra "partia" dla Mercedesa czy nie. Jednak to co trzeba o nim powiedzieć to to, że równy z niego gość...już trzeci rok z rzędu jest 7 w generalce na koniec sezonu, a co więcej drugi rok z rzędu bije 7-krotnego mistrza świat :) Czyżby Niemiec miał coś wspólnego z głównym bohaterem "Dnia Świta"?? Żeby jeszcze tylko Szumi łaskawie pozwoliłby mu jeździć z 7 numerem na bolidzie ;)
Till21, 30.11.2011 22:35[!]
@Nuuskamuikkunen

Masz rację w sezonie 2010 Rosberg stanowczo pobił Schumachera mając ponad 2 razy punktów więcej w klasyfikacji generalnej . Ale w tym ? Uważam że nie . Co prawda Schumi miał 13 oczek mniej od "Blondyny" ale to On pokazał się z lepszej strony . W GP Belgii z 24 miejsca przeskoczył na 5 , piękny wyścig w Kanadzie chyba nie muszę nikomu przypominać , dobry popis na Monzie z Hamiltonem . Mało było takich wyścigów aby Schumacher nie przeskakiwał w wyścigu o 2 , 3 miejsca . A Nico ? Tzw. "Zbieracz punktów" mało wyprzedzania , żadnego ryzyka . Mogę się założyć że gdyby Schumi nie miał pecha tzn. kolizja z Pietrowem w Korei , z Senną w Brazylii , skrzynia na Węgrzech to byłby grubo ponad 20 pkt przed Rosbergiem ! I nie było by teraz tych dyskusji na temat nr na bolidzie . ;)
AniulaM1991, 30.11.2011 23:10[!]
Nr 13 kierowcy traktują jako pechowy dlatego jest on pomijany. Kiedyś kiedyś jeździli z nr 13 a teraz już nie;]
rocketman03, 01.12.2011 01:42[!]
di Resta za Rosberga? :D Mocne, naprawdę mocne. Rosberga cenię bardzo wysoko - faktycznie mógłby być nieco bardziej agresywny w wyścigach, ale jeżeli dostałby lepszy bolid, to mógłby wygrywać. Wg mnie to jest kierowca na miarę Buttona.

@Till21 - Rosberg też miał swoje przygody, a ze zbieraniem punktów generalnie różnie bywa, gdy jeździsz w środku stawki (tak czy inaczej miał ich jednak więcej niż MSC). Popatrz na wyniki kwalifikacji. Nie licząc awarii w Japonii, Nico w każdym Grand Prix meldował się w Q3. Schumacher aż sześciokrotnie kończył swoje zmagania odpadając w Q2. Zresztą, średnia pozycji końcowych też zdecydowanie na korzyć młodszego. Fakt, Schumacher jeździ może bardziej widowiskowo, ale też nie zawsze można go za to chwalić, często kiepsko się to dla niego kończy. Button przez wiele lat był uważany za "zbieracza punktów" i kierowcę przereklamowanego, a teraz wszyscy go chwalą. Liczę na to, że podobnie potoczy się kariera Nico. Generalnie, di Resta za Schumachera jak najbardziej, ale za Rosberga? Jak dla mnie pomyłka.
katinka, 01.12.2011 08:45[!]
@eMJ
Mi obecny sklad Mercedesa tez nie przeszkadza, nie kibicuje jakos specjalnie temu zespolowi, ale uwazam, ze Di Resta ma talent i powinien dostac szanse poscigania sie w lepszym zespole. A dlaczego za Rosberga, a nie Schumiego? A dlatego, ze nawet taki Schumacher ktory wrocil jest lepszym i bardziej walecznym kierowca niz Nico. Ale to tez tylko moje zdanie :)

@Nuuskamuikkunen
Fajne spostrzezenie, faktycznie Rosberg to rowny i przewidywalny kierowca, ma 3x7 :) No prawie, bo masz racje, gdyby nie male przesady Michaela co do parzystych numerow;) Ale sama przechodze na druga strone ulicy widzac czarnego kota, wiec sie Schumiemu nie dziwie :)

@rocketman03
Moze i pomylka, ale ja bym zaryzykowala ;) Na mojej liscie najlepszych kierowcow nie ma Nico Rosberga, nic do niego nie mama, to dobry i solidny kierowca i tyle. Do Jensa mysle mu daleko, nie ma takiej wyscigowej inteligencji jak Button i brakuje Nico walecznosci na torze, tego pazura za ktorego tak uwielbiam Hamiltona :P To juz wolalam Rosberga w Williamsie, tam przynajmniej na torze robil wszystko, walczyl z innymi kierowcami, z bolidem i pokazywal taka sportowa zlosc, a teraz jest taki jakis nijaki na torze jesli moznaby tak powiedziec. Fakt, ze Nico nigdy nie mial najlepszego bolidu i moze gdyby taki dostal, to pokazalby na co go stac i tego mu zycze, bo jak na razie wypada przecietnie, nawet pomimo tego, ze jest wyzej w klasyfikacji niz Schumi.
Kamikadze2000, 01.12.2011 10:55[!]
@katinka - co ty?? Di Resta wcale się nie popisał w tym roku. Sutil lał go jak chciał, a przecież nie jest bożyszczą. Szkot skończyłby podobnie w Mercu. To MSC powinien ustąpic, jeżeli już mówmy i zmianie składów. Ktoś pisał, że Misiek dorównuje Nico. Moim zdaniem to bzdura i odstaje od niego niewiele mniej, niż w zeszłym roku. Legenda legendą, ale Michael biologii nie oszuka i nigdy nie wróci do dawnej formy. ;]
Busisko, 01.12.2011 16:37[!]
@Kamikadze2000 W tym sporcie biologia nie ma nic do rzeczy. Button miał być już skończony a teraz? MSC dostaje dobre auto i kolejne tytuły MŚ.
Kamikadze2000, 01.12.2011 19:31[!]
@Busisko - ale Button ma zaledwie 30 lat w porównaniu do ponad 40-letniego Schumachera. To ma znaczenie w każdym sporcie. Jeżeli Schumi zdobędzie majstra, ogolę się na łyso! ;)
katinka, 01.12.2011 20:50[!]
@Kamikadze2000
Oj juz przesadzasz, ze Sutil tak lal Di Reste, no moze czasem tak bylo, ale mial tez dobre wyscigi i zdobywal punkty. Poczytalam o Paulu na Wiki i wiesz, zdziwilo mnie, ze po zdobyciu mistrzostwa w F3, nie poszedl dalej np. do GP2, tylko wybral DTM, gdzie zreszta tez sie swietnie spisywal. Nie wiem czemu mowisz, ze nie ma talentu, a taki Maldonado, ktory oprocz GP Monaco nic nie pokazal uwazasz, ze ma jakis wielki? :P
A jesli chodzi o Schumiego, to moze i pod wzgledem osiagow, zwlaszcza w qualu jeszcze na razie nie dorownuje Rosbergowi, ale globalnie to Nico nie ma nawet 1/10 tej iskry i talentu Michaela ;) Co do wieku, to mysle chyba podobnie jak @Busisko, w przypadku Schumiego to nie powinno miec takiego znaczenia, moze dopiero za kilka lat. No to wiec niech Schumacher zdobedzie mistrza, a Ty spelnisz swoja obietnice ;) Pozdrawiam :)
yaper, 02.12.2011 21:28[!]
Bardzo mnie cieszy brak nazwiska Petrova w składzie Lotusa. Jest zatem wielka szansa, że nie zobaczymy w 2012 roku jednej z największych pomyłek ostatnich lat w zespole, który walczy o coś więcej aniżeli pojedyncze oczka.

Willams? Mam nadzieję, że Sutil znajdzie tam miejsce - ten kierowca pasuje do tego zespołu, tak jak ten zespół pasuje do niego. Maldonado już potwierdzony.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca