F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Pietrow negocjuje z Toro Rosso, Williamsem, Virgin Racing i HRT

Tymczasem Giedo van der Garde jest najpewniejszym kandydatem do zespołu HRT.
Mateusz Szymkiewicz, 14 grudnia 2011, wyświetlenia: 3027<< | lista | T- | T+ | >>
Witalij Pietrow i Giedo van der Garde są obecnie kluczowymi postaciami na wciąż otwartym rynku transferowym Formuły 1 – twierdzi Turun Sanomat.

Fiński dziennik napisał, że Pietrow negocjuje posadę kierowcy wyścigowego w zespołach Toro Rosso, Williams, Virgin Racing i HRT. Rosjanin ma do zaoferowania swoje dwuletnie doświadczenie w Formule 1 i wsparcie finansowe, w wysokości około 10 milionów euro. Menadżerka kierowcy powiedziała, że jego przyszłość stanie się jaśniejsza w ciągu najbliższych 10 dni.

Holenderski kierowca serii GP2 – Giedo van der Garde, wydawałoby się, że ma najmniejsze szanse na znalezienie posady w Formule 1, jednakże ma do zaoferowania sporo pieniędzy od sponsorów. Za van der Garde stoi firma odzieżowa McGregor i jego teść milioner – Marcel Boekhoorn. Według fińskiej gazety, 26-latek jest najpewniejszym kandydatem do zespołu HRT, gdzie miałby się ścigać u boku bardzo doświadczonego Pedro de la Rosy.

Źródło: onestopstrategy.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.08.2017  Pietrow: Kwiat nie może czuć się pewny posady w Toro Rosso
28.02.2014  Witalij Pietrow kierowcą Mercedesa w mistrzostwach DTM
23.01.2014  Pietrow testuje Mercedesa DTM
22.11.2013  Pietrow zdeterminowany, by powrócić w przyszłym roku do wyścigów
25.10.2013  Kaltenborn potwierdza spotkanie z Pietrowem
Tagi:
Van der Garde G.
Pietrow W.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
cravenciak, 14.12.2011 11:01[!]
Williams lub Virgin, raczej to drugie.
SirKamil, 14.12.2011 11:04[!]
Wzmianka o Toro Rosso rzutuje na wiarygodność całej reszty.
jpslotus72, 14.12.2011 11:07[!]
Toro Rosso?!... To chyba żart. Williams? - chyba, że zamiast Maldonado (w związku z zamieszaniem wokół PDVSA) - bo dwóch pay-driverów to byłby "sabotaż" dla tej ekipy. Kłania się Marussia (względnie HRT).

@SirKamil
Nie widziałem Twojego wpisu, zatwierdzając swój - ale wyczucie absurdu mamy w tym przypadku podobne. :)
Pointrox, 14.12.2011 11:09[!]
@SirKamil:
Wiesz - negocjować to sobie może, nikt mu nie zabroni.
Inna sprawa że STR więcej kierowców nie potrzebuje.
jpslotus72, 14.12.2011 11:11[!]
@Pointrox
STR ma w tej chwili ból głowy z tym, jak rozmieścić 4 kierowców z własnego programu - po co by im było "piąte koło u wozu"?...
SirKamil, 14.12.2011 11:19[!]
Cytat Pointrox :

Wiesz - negocjować to sobie może, nikt mu nie zabroni. Inna sprawa czy STR (tj. Franz Tost) też jest do nich chętny.


No tak- może wysłali maila do Faenzy. Nawet bym się nie zdziwił gdyby tak zrobili uznając to za perspektywiczne, po morderczych wyczynach szukania sponsorów przez panią Kosaczenko w postaci "wysłania faksów do 500 największych firm w Rosji"..
No ale to nie są negocjacje.
Smola, 14.12.2011 12:33[!]
STR jest nie do pomyślenia dla Witalija. Ciekawi mnie jednak możliwość negocjacji Rosjanina z Williamsem, który potrzebuje kierowcy solidnego, zdecydowanego lidera zespołu, ale tak jak wcześniej wspomnieliście, może potrzebować pieniędzy ze względu niejasnych okoliczności zawarcia umowy z PDVSA. Mimo to obstawiam Marusię jako najbardziej prawdopodobny, ze względu na podobieństwo priorytetów zawodnika i zespołu, wspólne korzenie i jednolitość stadną słowian :)
Adakar, 14.12.2011 12:39[!]
@jpslotus72
Raczej Red Bull ma problem jak sześciu kierowców zmieścić w czterech kokpitach ;-)

Z 10 banieczkami gdzieś powinien Wicia się zawinąć. Marussia ... z Glockiem stanowiliby, całkiem dobrą (jak na warunki końca stawki) ekipę.
Ranguren, 14.12.2011 14:27[!]
Przy Maldonado nie było zamieszania jakiś nie znaczący Kongresmen chciał zabłysnąć
I tyle było tam tylko gdyby Hugo chawez tak zaczął wymyślać to był by znak
Ale ich Firma naftowa i tak chce się reklamować mają tam jakiś program inwestycyjny w Ameryce południowej i środkowej

A Pietrow wysłał pewnie zapytania wszędzie gdzie się da
I Pick daje większy wkład powyżej 12 jak nie jeszcze więcej
Prędzej usuną Glocka
chyba że będą chcieli Rosjanina za Francuza
dziwnie im by to wyszło zakontraktowali i zrezygnowali
i musieli by pewnie płacić odszkodowanie
adnowseb, 14.12.2011 15:10[!]
A może się nie załapie do żadnego teamu? Ale to chyba mało prawdopodobne.
Karol26, 14.12.2011 16:53[!]
Glock może odejdzie do Williamsa ;D a za niego pietrek :)
janko30, 14.12.2011 20:01[!]
Pietrek może tylko do Marusi.
yaper, 14.12.2011 23:22[!]
Williams nie może sobie pozwolić na drugiego pay-drivera, zatem ich wykluczam już na starcie. W tak doświadczonym zespole nie decydują ćwierćinteligenci i wiedzą, że potrzebny im jeden lider z prawdziwego zdarzenia. Toro Rosso odpada z wiadomych względów. Pozostaje Marussia i HRT. Obie opcje jak najbardziej możliwe, bo tak kuszącą kasą nie pogardzą. W Marussi miejsca może ustąpić każdy z dwójki kierowców. HRT pewnie opłaci się spłacić zobowiązania wobec Liuzziego i jeszcze sporo im zostanie. Mimo wszystko nie życzę tak źle hiszpańskiej ekipie, więc niech idzie do swoich rodaków kręcić lody w ogonie stawki, czyli tam gdzie jego miejsce.
Kamikadze2000, 16.12.2011 08:40[!]
VDG do HRT!? Osobiście mnie to cieszy. Skoro ma chłopak kasę, to niech spełni swoje marzenia! Ostatnio stwierdził, że albo trafi do F1, albo zakończy działalność kierowcy. To głupie, bowiem nie na F1 kończy się sport motorowy, ale chłopak ma ambicje. ;) Tak więc niech się chłopak wystara o swoje dobro! :))

@yaper - niestety zabrakło lidera w osobie Rubensa. Nie jest to do końca wina Rubinho, lecz po prostu problemów finansowych. Nie ma kasy = nie ma rozwoju! Pastor to młody zawodnik z potencjałem. Potrafi pojechać szybko i nieraz był lepszy od doświadczonego Brazylijczyka. Jest płacącym kierowcą, ale jest też jednocześnie dobrym kierowcą. Podobnie Sergio Perez. Drugim zawodnikiem będzie Adrian Sutil. Dla mnie to nie ulega wątpliwości, choć już nieraz mnie zaskoczyli szefowie ekip (Raikkonen, skład STR). Tym razem jednak nie widzę możliwości, aby Rubens został. Jeżeli tak się jednak stanie, napiszę koment, że "Jestem Frajerem!" ;]
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca