F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Vettel poważnie traktuje zagrożenie ze strony Leclerca

Daniił Kwiat z najlepszym czasem 3. dnia testów w Barcelonie

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Grosjean krytykuje nowe przepisy dotyczące koców grzewczych

Nowy bolid Williamsa zadebiutował na torze

Netflix opublikował zwiastun serialu "F1: Jazda o życie"

Sirotkin: Funkcja rezerwowego kierowcy Renault to dobra opcja

Pirelli: Nawierzchnia toru odpowiedzialna za dobre czasy w Barcelonie

Tost: Przewaga Ferrari nad Mercedesem może wynosić 0,5s

Racing Point planuje powiększenie siedziby

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Colin Kolles odchodzi z zespołu HRT

Niemiec pełnił w nim funkcję szefa.
Nataniel Piórkowski, 14 grudnia 2011, wyświetlenia: 3423<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół HRT poinformował, że dotychczasowy szef – Colin Kolles odszedł ze stajni za porozumieniem stron.

W specjalnym oświadczeniu, hiszpańska ekipa stwierdziła, że ruch ten „jest podyktowany nowym kierunkiem obranym przez zespół i decyzją nowego kierownictwa o przeniesieniu siedziby zespołu do Hiszpanii”. Wcześniej zespół rezydował w Niemczech i wykorzystywał fabrykę będącą własnością Kollesa.

„HRT F1 Team pragnie podziękować dr Colinowi Kollesowi za pracę i poświęcenie, jakie płynęły od niego w ciągu ostatnich dwóch lat i życzy mu wszystkiego najlepszego w przyszłych projektach” – możemy przeczytać w dalszej części oświadczenia.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.04.2015  Mercedes odpiera zarzuty dotyczące blokowania zmian w F1
15.04.2015  Kolles skrytykował FIA za obecne problemy Formuły 1
14.04.2015  Kolles: Bianchi miał być kierowcą Saubera w sezonie 2015
07.07.2014  Caterham przejdzie wkrótce wielkie zmiany?
05.07.2014  Kolles: Gdyby nie sprzedaż, Caterhama mogłoby nie być na Silverstone
Tagi:
HRT
Kolles C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Yurek, 14.12.2011 14:18[!]
Dziwne. Gdyby nie Kolles, to HRT byłoby w ciemniej du***.
jpslotus72, 14.12.2011 14:20[!]
HRT na kolejnym zakręcie - wyjdą z niego na prostą, czy na pobocze?...
renegade, 14.12.2011 14:24[!]
@Yurek przeciez nadal sa w ciemnej pupie, tylko Marussia jest dalej.
adnowseb, 14.12.2011 14:30[!]
Zaskoczyła mnie ta wiadomość.Rezygnacja z takiej osoby to '' samobójstwo''.
Ciekawe jak to odbije się na zespole? Zapewne nie pozytywnie.
arahja, 14.12.2011 14:39[!]
widocznie doszli do tego samego wniosku co FI. Collin byłeś spoko ale na więcej Cię nie stac. przez rok nie byłeś wstanie załatwić pożądnego dyrektora technicznego i sponsorów niezwiązanych z kierowcami. miło było ale chcemy się ścigać.
Yurek, 14.12.2011 14:44[!]
@renegade - nie powiedziałbym, HRT powolutku, bo powolutku, ale zdawało się wychodzić na prostą.
@arahja - dobra, wywalili Pana Dentystę, ale kogo wezmą w jego miejsce?
Ranguren, 14.12.2011 14:51[!]
i Kolles robił tam prywatny interes
a oni chcą się przenieść do Hiszpanii
a sponsorów też nie znależli

znaleźli
Gie, 14.12.2011 15:06[!]
Już to dawno napisałem. HRT jest w F1 tylko po to by wykupił ich jakiś producent samochodów i stworzył team fabryczny np. wraz z pojawieniem się nowych silników. To będzie najtańszy sposób na dostanie się do F1.
Ranguren, 14.12.2011 15:17[!]
Gie myślisz tak jak ja że ich ktoś w końcu wykupi
bez walniętych warunków FIA
dla mnie powinno móc startować 26 bolidów
a dopuścić nawet i 32 i niech się kwalifikują
i niema że ktoś nie przejechał kółka jak np rosberg
nie przejechałeś odpadasz nieważne czy awaria czy cokolwiek inego to się zdarza
Pointrox, 14.12.2011 15:47[!]
No cóż, w biznesie nie ma sentymentów. Podziękowali Colinowi za to że udało mu się utrzymać HRT w jednym kawałku przez te dwa lata, ale trzeba się rozwijać dalej.
Ciekawe tylko, kto wejdzie na jego miejsce?
robsonhein, 14.12.2011 17:37[!]
To ładny prezent na wczorajsze urodziny baza w Greding też dla HRT zamknięta.
Simi, 14.12.2011 19:40[!]
Pointrox - ciężko będzie rozwijać się dalej, jeśli wciąż będą żonglować paydriverami, a budżet będzie ledwo się dopinał. Myślę, że zmiana szefa nie zrobi tu większej różnicy... choć mogę się mylić.
lolek99, 14.12.2011 22:02[!]
A za niego F.Briatore!
mkente, 14.12.2011 22:41[!]
@lolek99
Jeśli to miałaby być prawda, to HRT pospieszyło się ze zwolnieniem Kollesa o 12 miesięcy;)

A na poważnie - jestem zdecydowanym przeciwnikiem powrotu Briatore do F1 po "crashgate" (nawet w HRT, gdzie miałby niebywałą okazję, aby pokazać wszystkie swoje umiejętności - niestety także te negatywne)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca