F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Valtteri Bottas stracił wsparcie wieloletniego sponsora

09.01.2019

Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent

Ocon: Racing Point zniweluje stratę do czołowej trójki

Grosjean: Renault powinno obawiać się Haasa w sezonie 2019

Sirotkin zostanie drugim kierowcą rozwojowym Ferrari?

Sauber zaprezentuje nowy bolid 14 lutego?

08.01.2019

Laurent Mekies faworytem do objęcia posady dyrektora technicznego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Caterham zaprezentował CT01

Nowy bolid zwraca uwagę charakterystycznym "płaskim" nosem.
Nataniel Piórkowski, 25 stycznia 2012, wyświetlenia: 14719<< | lista | T- | T+ | >>
Caterham ujawnił na swym oficjalnym Twitterze pierwsze zdjęcie tegorocznego bolidu CT01.

Początkowo zespół planował opublikować pierwsze rysunki bolidu w F1 Racing, który zgodnie z planem ma ukazać się jutro, jednak pomysł ten szybko spalił na panewce, ponieważ większość magazynów trafiła do punktów sprzedaży już w środę.

Zgodnie z przewidywaniami uwagę przyciąga charakterystyczny płaski nos samochodu – rozwiązanie takie narzucają dyrektywy techniczne FIA wprowadzone w celu podniesienia bezpieczeństwa kierowców F1 – a także umiejscowienie końcówek rur wydechowych. Tak jak w ubiegłym roku, samochód malezyjskiej stajni będzie napędzany silnikami Renault.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
30.04.2015  Kovalainen: Byłem zbyt lojalny wobec Caterhama
27.02.2015  Potwierdzono datę pierwszej licytacji aktywów Caterhama
05.02.2015  Aktywa Caterhama trafią na licytację
23.01.2015  O'Connell nie zamierza porzucić planów sprzedaży Caterhama
05.01.2015  Caterham może nie przystąpić do startów w sezonie 2015
Tagi:
Caterham

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 5 Odśwież T- T+
7777777, 28.01.2012 00:52[!]
Faktycznie pospieszyłem się przy wyszukiwaniu zdjęć, ale pomimo tego ,że jest to model to jednak podobny do oryginału, a chciałem tylko ukazać przepaść między samochodami z tamtych lat a obecnymi
pozdr.
cziken129, 28.01.2012 11:46[!]
ojj... coraz zgrabniejsze te nowe bolidy :)
pamiętam jeszcze jak w 2003 bolidy np. Ferrari przypominały, jakby ktoś ich burty ciosał z cegły :)
Strony  •  < 1 2 3 4 5 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca