F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Williams pokazał FW34 na torze Jerez

Tegoroczny samochód ma pozwolić zapomnieć o fatalnym sezonie 2011.
Nataniel Piórkowski, 7 lutego 2012, wyświetlenia: 8036<< | lista | T- | T+ | >>
Williams zademonstrował we wtorek swój tegoroczny bolid FW34, który ma pozwolić na zakończenie tułaczki w końcu stawki i utorować drogę do większych zdobyczy punktowych oraz rywalizacji w środku stawki.

W ubiegłym sezonie team z Grove nie błyszczał osiągami, kończąc mistrzostwa konstruktorów z najgorszym wynikiem w historii, dlatego już w połowie 2011 roku większa część zasobów została ukierunkowana na rozwój FW34.

Nad projektem nowego samochodu nie czuwał już obecny dyrektor sportowy McLarena – Sam Michael, lecz większą część jego zadań przejął nowy personel techniczny pod kierownictwem Jasona Somerville'a i Marka Gillana. Kolejną ważną zmianą jest zmiana dostawcy jednostek napędowych na firmę Renault, z którą Williams współpracował już w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku, odnosząc niezapomniane sukcesy wraz z kierowcami pokroju Mansella, Villeneuvea czy Hilla.

Zmianie uległ również skład kierowców – swą pozycję utrzymał Pastor Maldonado, dzięki któremu Williams może korzystać z lukratywnego sponsoringu wenezuelskiego koncernu petrochemicznego PDVSA, jednak z zespołem – a co za tym idzie także ze startami w Formule 1 – pożegnał się doświadczony Rubens Barrichello, którego miejsce zajął Bruno Senna, także otoczony wianuszkiem sponsorów takich jak Embratel, Gilette czy OGX.

W styczniu Gillan nakreślił ambitne założenia zespołu na zbliżający się sezon: „Jak na razie wszystkie dane wyglądają dobrze, powinniśmy być w stanie osiągnąć wszystkie założone cele. Wiem, że uczynienie wielkiego kroku naprzód nie jest łatwe, ale z tego co wiemy o samochodzie do tej pory, mamy podstawy by myśleć o regularnych awansach do Q3 w kwalifikacjach, a dzięki temu będziemy mogli zdobywać punkty”.


(via @NobleF1)

(via @Adorimedia)

(via @adamcooperf1)
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.01.2019  Bottas: Kubica i Russell pomogą Williamsowi w dążeniu do poprawy formy
04.01.2019  Kubica: Niełatwo było odrzucić ofertę zostania rozwojowym kierowcą Ferrari
31.12.2018  Lowe: Szkoda, że nie możemy mieć więcej niż dwóch kierowców
27.12.2018  Russell: Chciałem otrzymać takiego partnera jak Robert Kubica
09.12.2018  Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy
Tagi:
Williams

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Wolek, 07.02.2012 15:15[!]
Widać, że niektóre zespoły dbają o włosy i skórę głowy. xD Williams - Head and Shoulders, Lotus - Clear. :D
asc, 07.02.2012 15:50[!]
W tym sezonie wydech tak wysunięty do przodu to samobójstwo. Z przodu pushrod. Całość nie wygląda smukło. Przednie skrzydło zawsze da się zmodyfikować.

Generalnie nie sądzę, żeby coś z tego było, chyba, że wymyślili coś nowatorskiego czego nie widać (lub nie zauważyłem). Szkoda.

@Wolek: Tak, ten Clear na Lotusie wygląda okropnie. Ciekawe kiedy na bolidach pojawią się reklamy środków na hemoroidy...
DamianF, 07.02.2012 16:11[!]
Piękny jest. Podoba mi się najbardziej z wszystkich tegorocznych bolidów.
kampos, 07.02.2012 17:17[!]
Jak można zapomnieć o takim kierowcy jak Prost... :)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca