F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Lotus nie wyjedzie już w tym tygodniu na tor

Zespół chce w pełni poprawić problematyczne podwozie przed następną turą jazd.
Nataniel Piórkowski, 21 lutego 2012, wyświetlenia: 4820<< | lista | T- | T+ | >>
Lotus wycofał się ze skutkiem natychmiastowym z dalszego udziału w testach w Barcelonie wskutek problemów z podwoziem, jakie pojawiły się dzisiejszego poranka.

Zespół postanowił powrócić do fabryki, aby w pełni zrozumieć usterkę podwozia nr 2, które zostało przywiezione na tor Catalunya. Pierwotnie Lotus miał pojawić się jutro na torze korzystając z podwozia używanego w Jerez, jednak stajnia potwierdziła, że problem wymaga modyfikacji obu wersji.

„Przed wysłaniem podwozia E20-01 do Barcelony, aby wymienić go z naszym E20-02, uszkodzonym dziś rano, wykonaliśmy w naszej fabryce szereg symulacji na podstawie danych, jakie dostarczył nasz krótki, poranny przejazd. W rezultacie udało się nam zidentyfikować obszar, który wymaga dodatkowych pokładów pracy. Bardziej owocne będzie dla nas zmodyfikowanie obu podwozi, niż wysłanie do Barcelony E20-01. Zastosujemy odpowiednie środki i dzięki temu będziemy w stanie rozwiązać problem przed nadchodzącym tygodniem” – powiedział dyrektor techniczny zespołu, James Allison.

Szef zespołu, Eric Boullier dodał: „Decyzja o rezygnacji z jazdy w tym tygodniu była bardzo trudna do podjęcia, jednak czujemy, że wybór ten jest najwłaściwszy. Pozytywne jest to, że szybko zidentyfikowaliśmy problem związany z podwoziem, a nasze biuro projektowe ma już opracowane odpowiednie rozwiązanie. Będziemy obecni na przyszłotygodniowych testach w Barcelonie. Wychodzimy z założenia, ze E20 był szybki już od Jerez, gdzie pokazał także swoją niezawodność. Przed nami dużo pracy w przyszłym tygodniu, ale wszyscy w Enstone jesteśmy gotowi sprostać temu wyzwaniu”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.01.2017  Lopez: Przygoda z Lotusem nie była porażką
01.03.2016  Renault udało się zachować wszystkie mocne strony konstrukcji E23
22.02.2016  Chester: Bolid RS16 jest ewolucją Lotusa E23
13.01.2016  Renault: Na tę chwilę naszymi kierowcami są Maldoando i Palmer
13.01.2016  Kevin Magnussen prowadzi rozmowy z teamem Renault?
Tagi:
Lotus
Testy

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
IceOne, 21.02.2012 20:58[!]
Ciekawy artykul sie ukazal na autosporcie na temat problemow Lotusa . Nie jest wesolo .
akkim, 21.02.2012 21:01[!]
Znaczy jak na budzie - CLEAR, tłumacząc czysto,
testowanie w Barcelonie wybitnie nie wyszło,
siedem kółek w dni testowe to zero praktycznie,
stracili kupę danych - może to ich zwichnie.

@IceOne
Faktycznie, to problem dla obu podwozi,
przy dużych prędkościach bolid chłopcom wozi,
to znaczy, że praca przed nimi wciąż wielka,
znowu rok do tyłu? Wręcz opada szczęka.

Coś się gada o silniku, jego mocowaniu,
ale to się pewnie okaże już w praniu,
zatem to nie pierdoła a problem poważny,
a to już cieniutko, na kalendarz zważmy.
mmaciej_h, 22.02.2012 09:03[!]
a ja Wam mówię, Lotus będzie bardzo wysoko w tym sezonie
adamo342, 22.02.2012 09:36[!]
Mi najbardziej szkoda Kimiego bo jemu testy są najbardziej potrzebne bo mu zależy na dobrym sezonie by myśleć o angażu w lepszym zespole
Jarek, 23.02.2012 00:21[!]
Właśnie wróciłem z Barcelony. Jako wierny kibic Renault F1 Team, czyli teraz Lotusa jestem okrutnie rozczarowany, ale jako ogólnie fan całej F1 więcej, niż zadowolony. Szukałem Was chłopaki z wm, ale nie spotkałem ;) Niesamowite uczucie poczuć smaczek F1 na żywo tuż przed rozpoczęciem sezonu, ale teraz jeszcze bardziej się nie mogę doczekać. @ mmaciej h, trzymam Cię za słowo...
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca