F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Patryk Szczerbiński kierowcą Verva Racing Team

Podczas dzisiejszej konferencji zespół mówił o planach na nadchodzący sezon.
Paweł Zając, 13 marca 2012, wyświetlenia: 10583<< | lista | T- | T+ | >>
Z nowym kierowcą i ambitnymi planami zespół VERVA Racing Team przygotowuje się do nowego sezonu. Partnerem Kuby Giermaziaka w sezonie 2012 będzie Patryk Szczerbiński, wybrany w otwartym naborze. Ekipa rozpocznie sezon już pod koniec kwietnia na torze Sakhir w Bahrajnie.

Po zdobyciu 3. miejsca w klasyfikacji generalnej kierowców i 4. miejsca w rankingu zespołów Porsche Supercup, w nadchodzącym sezonie oczekiwania wobec zawodników są dużo większe. VERVA Racing Team ruszy do walki w nowym składzie. Do Kuby Giermaziaka dołączy kierowca wyłoniony w otwartym naborze. Proces rekrutacyjny miał otwartą formułę i był skierowany do wszystkich kierowców z polskim obywatelstwem w wieku 17-26 lat, posiadających licencję wyścigową, udokumentowane doświadczenie w międzynarodowych seriach wyścigowych.

Spośród wielu zgłoszeń Rada Ekspertów składająca się z zawodowych kierowców wyścigowych i rajdowych, dziennikarzy sportowych oraz przedstawiciela PKN ORLEN wybrała trójkę najlepszych i najbardziej obiecujących zawodników. Mateusz Lisowski, Michał Słomian i Patryk Szczerbiński, zaprezentowali swoje umiejętności w praktyce podczas lutowych testów na niemieckim torze EuroSpeedway Lausitz. Radzie Ekspertów przewodniczył Timo Rumpfkeil – szef Motopark Academy znanej z sukcesów w wyłanianiu i szkoleniu młodych kierowców wyścigowych, współpracujący z marką Lotus.

„Na testy zaprosiliśmy trójkę kierowców, których dotychczasowe doświadczenie i przebieg kariery wskazywały, że potencjalnie są w stanie skutecznie walczyć w serii Porsche Supercup. Każdy z finalistów miał identyczne warunki do jazdy, tyle samo czasu na przygotowania, ten sam samochód. W wyborze zwycięzcy kierowaliśmy się nie tylko czasem, który poszczególni zawodnicy osiągali, ale przede wszystkim postępami, szybkością uczenia się i korygowania błędów, współpracą z zespołem i inżynierami” – wyjaśnił Timo Rumpfkeil.

Na wynik rekrutacji wpływ miała również ilość sezonów spędzonych w międzynarodowych seriach, ranga zawodów, osiągnięcia kierowców i ich progres. Ostatecznie zwycięzcą otwartego naboru został Patryk Szczerbiński, triumfator Autosport Young Guns z 2010 roku i drugi wicemistrz Formuły BMW z 10 miejscami na podium w sezonie 2011.

„To dla mnie wielki zaszczyt móc dołączyć do zespołu VERVA Racing Team. Bardzo dziękuję PKN ORLEN, za zaufanie, jakim zostałem obdarzony i za szansę na starty w profesjonalnym teamie w prestiżowej serii Porsche Supercup. Już nie mogę doczekać się pierwszego wyścigu podczas Grand Prix Formuły 1 w Bahrajnie. Obiecuję, że dam z siebie wszystko i wykorzystam daną mi szansę” – powiedział Patryk.

Nadchodzący sezon będzie trzecim rokiem startów biało-czerwonej ekipy na torach F1 w prestiżowym Porsche Supercup. Zeszłoroczne sukcesy zespołu i Kuby Giermaziaka, który zajął 3. miejsce w klasyfikacji generalnej kierowców zaostrzają apetyty. „W tym roku naszym celem jest zwycięstwo w Porsche Supercup. Ubiegły rok pokazał, że mamy ku temu możliwości. Wierzę, że dzięki Patrykowi w zespół wstąpi "nowy duch", który w połączeniu z wiedzą i umiejętnościami teamu pozwoli na osiągnięcie naszego celu” – dodał Kuba Giermaziak.

VERVA Racing Team rozpocznie kolejny sezon na pustynnym torze Sakhir podczas Grand Prix Bahrajnu 21 kwietnia 2012 roku. Przed kierowcami 10 wyścigów. Koniec sezonu będzie miał miejsce w połowie września podczas Grand Prix Włoch.

Zobacz także:

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.09.2015  Muller wygrywa drugi wyścig na Monzy, Polacy pechowo
05.09.2015  Lukas piąty na Monzy, Muller wygrywa
23.08.2015  Eng wygrywa drugi wyścig na Spa, Polacy pechowo
22.08.2015  Muller wygrywa na Spa, Giermaziak dziewiąty
03.08.2015  Loeb i Dempsey wystartują gościnnie w Porsche Supercup
Tagi:
Giermaziak K.
Supercup
Szczerbiński P.
Polacy

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Ziele, 13.03.2012 20:40[!]
@cyntia2005
-nie miałem racji, oj nie. Dałem się zwieśc, przyznaję. Wpuścili mnie w maliny, a później ze śmiechem wskazali tego który został wybrany, mówiąc, że zapomnieli mi powiedzieć, że Damian R wskaze Patyka. No i tak było.
@phildoon-
co do tych sponsorów i rodzinnych biznesów, to chyba jest inaczej. Jeden i drugi mogą liczyć max na 100 K w EURO. To zbyt mała kwota. Patryk tyle to wydaje w swoich klubowych seriach, a teraz potrzebuje i ma wiecej :).
Kamikadze2000, 13.03.2012 21:41[!]
Odnośnie młodych talentów. Przeglądałem neta i znalazłem informacje na temat młodych polskich kierowców. Aleksander Bosak będzie jeździł w Formule Renault ALPS 2.0 oraz kilku wyścigach Eurocup, w zespole One Racing. Gosia Rdest będzie jeździł w Formule BMW Talent Cup. Jakub Dalewski (rocznik '95!) będzie startował w Formule ADAC Masters, w zespole... Lotus! :))
renegade, 13.03.2012 22:12[!]
Ej Ziele, Szczerbinski wydal znacznie mniej niz te 100k fuli w zeszlym roku. Nie wiem kto byl jego sponsorem, ale bylo to znacznie, znacznie mniej niz 100k. Za 100 mozna miec topowe siedzenie w FFord a nie blakac sie po jakichs malo komu znanych wyscigach klubowych.

Zycze mu powodzenia, "szefa" pokonac raczej nie bedzie mogl, vide casus Rosiny.
Saruto, 13.03.2012 22:14[!]
@phildoon No widzisz, nie masz racji ;) gdyby tak było to Michał spokojnie by skończy sezon Seata ;)
a Lisowski na obecną chwilę też nie ma aż tyle kasy na "zabawę w Porsche"
maciejas512, 13.03.2012 23:10[!]
Najświeższa dawka humoru :D

http://mikemojaf...ym.html#comment-form


Najlepsze jest o tym jak napisał że Kubica testował Ferrari na Suzuce a co dopiero parę dni temu było że w Japonii będzie testował Mika Salo :D
phildoon, 13.03.2012 23:16[!]
@Saruto
Sądzę, że powodem nieukończenia sezonu nie były pieniądze a zdecydowanie bardziej atmosfera w ekipie i nierówne traktowanie Michała.

Patryk do tej pory nie miał za sobą żadnego potężnego sponsora a koszt jednego sezonu w F BMW Int nie powinien przekroczyć progu 100 tys euro czyli tym samym budżetu tożsamego z "majątkiem" Słomy i Lisa a o żadnym nowym, lukratywnym kontrakcie póki co nic mi nie wiadomo.

Z resztą, na temat słuszności (bądź też nie) wyboru Patryka możemy dyskutować godzinami a każdy będzie starał się znaleźć argumenty popierające jego stanowisko. Odłóżmy na bok osobiste preferencje bądź też zażalenia a sezon wszystko zweryfikuje - jak Patryk zaprezentuje się dobrze, wypełni cele Orlenu i swoje to na pewno zarząd PKN nie będzie szczędził środków by rozwijać jego karierę a Timo znajdzie sposób by wkręcić go w F3 bądź inną serię a jeżeli będzie dawał ciała to nawet mając wsparcie pana R czy kogokolwiek innego wyleci bez pożegnania niczym Rosina a jego dalsza kariera stanie pod wielkim znakiem zapytania. Pzdr ;)
asc, 14.03.2012 02:01[!]
Cytat maciejas512 :
Najświeższa dawka humoru :D

Problem w tym, że ten news to akurat prawda. Tylko czekać, aż f1wm się ocknie :)
Adakar, 14.03.2012 07:56[!]
@asc
pokaż mi jakikolwiek serwis, który by nawet nadmienił o "testach" Kubicy na Suzuce w przebraniu Miki Salo.
Łykasz ten *** z bloga tego fantasty ? To nawet śmieszne nie jest ...
asc, 14.03.2012 11:24[!]

Nic nie pisałem o testach na Suzuce. Nawet go nie czytam, bo to jakiś 5-letni troll. A trolli się nie karmi, wtedy zdychają z braku zainteresowania.

Natomiast ten wklejony news to chyba jedyny, który ociera się o prawdę, vide:
http://f1zone.pl/...na_temat_kubicy.html

Więc przeczytaj mój komentarz jeszcze raz. :P
impr, 14.03.2012 13:42[!]
Szczerbiński nie ma bogatych sponsorów? A jednak znalazł pieniążki, bo doświadczenie Lisa z autami tego typu (jazda w Octavii, Leonie, Scirocco, testy Saleena, Lambo, R8) jest nieporównywalnie większe i bardziej znaczące dla zespołu. Kolejna sprawa, że Lis był z trzech kandydatów najszybszy na testach. Przekonamy się ile w tym wyborze VRT pieniędzy, a ile faktycznych umiejętności...

A o decyzji VRT Chłopaki dowiedziały się dopiero w poniedziałek po południu :)
Adakar, 14.03.2012 14:22[!]
@asc
maciejas512 napisał komentarz odnoszący się bezpośrednio do "newsa" na blogu tego dzieciaka i określił ten news jako "najświeższa dawka humoru" i chodziło maciejasowi o Suzukę.
Ty napisałeś "ten news to akurat prawda".

nigdzie tutaj nie kwestionowaliśmy jego jazdy gokartami.

więc sam powinieneś chyba przeczytać swoją odpowiedz na komentarz maciejasa. ;)
gdybyś napisał "ten news o gokartach to akurat prawda", nie było by potrzeby wyjaśniania teraz wszystkiego ;)
asc, 14.03.2012 15:32[!]
@Adakar: Napisał tak, że newsa o RK na gokartach skomentowal jako "Najświeższa dawka humoru", a dodał, że najśmieszniejsze jest to o Suzuce. Ja w quote nie odnosiłem się do Suzuki, tylko do artykułu o gokartach, bo o tym był wklejony link, a o Suzuce było tylko jedno zdanie na końcu.

Anyway, wszyscy mamy taką samą opinię o autorze tego bloga. :>
Saruto, 15.03.2012 08:30[!]
@phildoon akurat u Austa było wszystko ok ;) gorzej z "menadżerem"
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca