F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Ferrari: Musieliśmy zwolnić Arrivabene, aby w zespole pozostał Binotto

10.01.2019

Ocon zdeterminowany, by powrócić do Formuły 1 w sezonie 2020

Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena

Valtteri Bottas stracił wsparcie wieloletniego sponsora

09.01.2019

Tost: Władze F1 powinny zredukować docisk bolidów o 40-50 procent

Ocon: Racing Point zniweluje stratę do czołowej trójki

Grosjean: Renault powinno obawiać się Haasa w sezonie 2019

Sirotkin zostanie drugim kierowcą rozwojowym Ferrari?

Sauber zaprezentuje nowy bolid 14 lutego?

08.01.2019

Laurent Mekies faworytem do objęcia posady dyrektora technicznego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Valsecchi zdobywa pole position na inaugurację sezonu GP2

Włoch wyprzedził Luiza Razię o zaledwie 0,06 sekundy.
Łukasz Godula, 23 marca 2012, wyświetlenia: 4503<< | lista | T- | T+ | >>
Davide Valsecchi zdobył pole position w pierwszej sesji kwalifikacyjnej tegorocznego sezonu GP2. Włoch, który przejał miejsce w zespole DAMS po awansie Romaina Grosjeana do Formuły 1, objął prowadzenie na początku czasówki i już nikt nie był w stanie go pobić.

Jego pozycja na czele została zagrożona przez Luiza Razię w ostatnich minutach, jednak Brazylijczyk przybył na metę ze stratą 0,06 sekundy, po tym jak został spowolniony przez Fabrizio Crestaniego w ostatnim zakręcie.

Max Chiltion zyskał na pozostaniu na torze gdy ten opustoszał w połowie sesji oraz wykręcił trzeci czas, co ustawiło go razem z Stafano Colettim w drugim rzędzie. Razia nie był jedynym zawodnikiem, który stracił szansę na pole position w ostatnim zakręcie. Fabio Leimer prowadził po drugim sektorze i wszystko wskazywało na to, że pobije Valsecchiego, ale w ostatnim zakręcie Szwajcar mocno zablokował koła, co zniszczyło jego okrążenie.

Leimer w związku z tym musiał zadowolić się piątą pozycją, przed debiutantem Jamesem Calado. Najszybszy w treningu Jolyon Palmer wskoczył na siódmą lotkatę, podczas gdy Giedo van der Garde zajął ósme miejsce.

Debiutanci Fabio Onidi oraz Felipe Nasr wywarli wrażenie na obserwatorach kwalifikując się do czołowej dziesiątki, aczkolwiek Onidi po kwalifikacjach otrzymał karę za blokowanie Rodolfo Gonzaleza przesunięcia o trzy pozycje na starcie do jutrzejszego wyścigu i zepchnęło go to na dwunastą lokatę.

Esteban Gutierrez zapłacił srogą cenę za stratę 0,6 sekundy do lidera i wystartuje z 15 pozycji, podczas gdy Marcus Ericsson wykręcił czas pozwalający mu na start zaledwie z 20 miejsca.

Wyniki kwalifikacji do sobotniego wyścigu
P.Kierowca Zespół Czas okr. Strata 
1.Davide Valsecchi DAMS 1m45,494   
2.Luiz Razia Arden 1:45,554 +0,060 
3.Max Chilton Carlin 1:45,558 +0,064 
4.Stefano Coletti Coloni 1:45,577 +0,083 
5.Fabio Leimer Racing Engineering 1:45,588 +0,094 
6.James Calado Lotus 1:45,638 +0,144 
7.Jolyon Palmer  iSport 1:45,758 +0,264 
8.Giedo van der Garde Caterham 1:45,773 +0,279 
9.Fabio Onidi* Coloni 1:45,810 +0,316 
10.Felipe Nasr DAMS 1:45,942 +0,448 
11.Johnny Cecotto Jr Addax 1:46,012 +0,518 
12.Fabrizio Crestani Lazarus 1:46,138 +0,644 
13.Stephane Richelmi Trident 1:46,150 +0,656 
14.Josef Kral Addax 1:46,160 +0,666 
15.Esteban Gutierrez Lotus 1:46,186 +0,692 
16.Tom Dillmann Rapax 1:46,264 +0,770 
17.Rio Haryanto Carlin 1:46,392 +0,898 
18.Nathanael Berthon Racing Engineering 1:46,428 +0,934 
19.Nigel Melker Ocean 1:46,489 +0,995 
20.Marcus Ericsson iSport 1:46,557 +1,063 
21.Jon Lancaster Ocean 1:46,662 +1,168 
22.Julian Leal Trident 1:46,868 +1,374 
23.Rodolfo Gonzalez Caterham 1:46,962 +1,468 
24.Simon Trummer Arden 1:47,004 +1,510 
25.Ricardo Teixeira Rapax 1:48,113 +2,619 
26.Giancarlo Serenelli Lazarus 1:49,620 +4,126 
*Kara przesunięcia o 3 pozycje na starcie

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.03.2017  Formuła 2 zastąpi GP2 od sezonu 2017
02.02.2017  Seria GP2 zostanie przekształcona w mistrzostwa Formuły 2?
27.01.2017  Mistrzostwa GP2 oraz GP3 potwierdziły kalendarze na sezon 2017
27.11.2016  Lynn wygrywa wyścig, Gasly zostaje mistrzem GP2
26.11.2016  Gasly wygrywa i wychodzi na prowadzenie w GP2
Tagi:
GP2

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rentonB, 23.03.2012 14:46[!]
Calado super, Esteban ostro rozczarowal. Ericsson tez koszmarnie. Bedzie ciekawie :)
THC-303, 23.03.2012 14:47[!]
1. Jak Onidi mógł spowolnić Gonzaleza? (żeby nie było, nie chodzi mi o ich wyniki tylko o 'całoksztalt twórczości' Gonzaleza w GP2, który każe powątpiewać, że można go spowolnić)
2. Słabiutki rok dla GP2. Jeśli Chilton ma P3, Palmer P7, a Crestani P12 to jest naprawdę cienko.
3. Emocjonująca bedzie walka na miejscach 21-26 :D

Ogólnie widac doświadczenie Valsechciego ale niestety (a raczej stety) nawet ewentualny tytuł (w co nie wierzę) wiele mu nie da. To samo tyczy się Razii. Esteban dal pupy, ale to dopiero pierwszy kwal. Addax, zwłaszcza Kral, a także Ericsson poniżej oczekiwań, za to b. dobrze Calado i Nasr. Coloni to mocarze jako ekipa jednak.

TEIXEIRA NIE JEST OSTATNI !
adnowseb, 23.03.2012 14:58[!]
Szok.Moi faworyci nisko.Mam nadzieję ze wyścig ''wyjdzie im lepiej''
Pozycja Marcusa największą niespodzianką:))
@THC-303
Poczekaj do wyścigu-ma wielkie szanse na to ''zaszczytne miejsce'':))
Walka z Serenellim moze byc ciekawa.
THC-303, 23.03.2012 15:03[!]
@adnowseb
Ericsson miał chyba jakieś problemy podczas kwalifikacji. Live timing bardzo często 'zapalał' jego numer startowy na czerwono. 2-3 razy była taka sytuacja, że po rekordzie (własnym, nie ogólnie) w 1 i 2 sektorze kisił trzeci, albo zjeżdżał, także coś mogło się dziać.
PS: a co Teixeiry to jednak zyskał 1,5 sec nad Serenellim, a wiec widzę szansę bycia przed nim w wyścigu :) Swoją drogą ten Serenelli to zastanwiająca postać jest...
konradosf1, 23.03.2012 17:22[!]
Cytat THC-303 :
TEIXEIRA NIE JEST OSTATNI !

hmmm... jest przedostatni... a ile stracił do Trummera... Sporo się działo podczas kwalifikacji, a wyścig moze byc ciekawy
witek2403, 23.03.2012 19:57[!]
Dwie ogromne sensacje!
- Teixeira nie jest ostatni!
- ktoś był w stanie blokować Gonzaleza ;P
yaper, 23.03.2012 23:37[!]
Ładny ścisk w TOP6. Tym bardziej wielkie gratulacje należą się Calado jako debiutantowi. Dobrze spisał się i Nasr, chociaż oczekiwałem 0,1s więcej. Na minus zdecydowanie Dillmann. Melker daleko, ale to prędzej ze względu na Oceana, a nie samego kierowcę.

Generalnie bez podniety, bo czołowe miejsca zajmują średniacy z dużym stażem.
Kamikadze2000, 24.03.2012 19:45[!]
@witek2303 - nawet Teixeira to "większy agent" od Serenelliego. Dwaj podstarzali "juniorzy", którzy myślą, że jeszcze są coś warci. ;]
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca