F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2019

McLaren i Toro Rosso osiągnęły porozumienie w sprawie Jamesa Keya

Russell: Przykład Force India z sezonu 2015 daje nadzieję Williamsowi

Pirelli zaprezentowało program testów ogumienia w trakcie sezonu 2019

Osaka zainteresowana organizacją ulicznego wyścigu F1

Williams zorganizuje w piątek dzień filmowy z bolidem FW42

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Horner broni zachowania Vettela po Grand Prix Malezji

Brytyjczyk zdradził również kulisy ostatnich okrążeń wyścigu na torze Sepang.
Nataniel Piórkowski, 31 marca 2012, wyświetlenia: 3753<< | lista | T- | T+ | >>
Christian Horner bronił zachowania Sebastiana Vettela po Grand Prix Malezji mówiąc, że każdy kierowca byłby całkowicie zły z tak niepomyślnego obrotu spraw.

W wyniku kolizji z dublowanym bolidem Naraina Karthikeyana, dwukrotny mistrz świata nie zdobył ani jednego punktu, przez co nie krył swego poirytowania, nazywając go ogórkiem i idiotą. Temat momentalnie podchwyciły niemieckie media sugerując, że Vettelowi grozi nawet odebranie superlicencji.

Niedawno FIA zapowiedziała jednak, że wobec kierowcy Red Bulla nie zostaną powzięte żadne kroki karne, a szef stajni z Milton Keynes bronił wczoraj swego zawodnika przed nadmierną krytyką niektórych fanów. „Seb podszedł do mikrofonów zaraz po tym, jak w rzeczywistości stracił porządną, czwartą pozycję i oczywiście był poirytowany, dając upust swojej frustracji. Ale takie rzeczy się zdarzają. Sądzę że każdy kierowca byłby w takiej sytuacji ekstremalnie zdenerwowany. Oczywiście sędziowie doszli do wniosku, że Narain popełnił błąd i ukarali go za to, ale nie sądzę, że ktokolwiek może winić Sebastiana za to, że był sfrustrowany tą całą sytuacją”.

Brytyjczyk ujawnił również kulisy nawoływania Vettela do zatrzymania swego samochodu podczas ostatnich okrążeń wyścigu o Grand Prix Malezji. „W zasadzie można nazwać to efektem domina. Po incydencie z Karthikeyanem doszło do uszkodzenia lewego tylnego kanału chłodzącego hamulce. Z perspektywy bezpieczeństwa od razu pojawiły się u nas obawy o to, że może dojść do katastrofalnej awarii, która mogłaby spowodować paskudny obrót bolidu wokół własnej osi lub co gorsza wypadek. Z tego powodu przekazywaliśmy mu informację o zatrzymaniu bolidu”.

„Sebastian był jednak świadom tego, co się dzieje i całkiem dobrze radził sobie z całą sytuacją. Czuł, że pedał hamulca nie jest tak czuły jak zawsze, co zresztą powiedział nam po wyścigu. Później z wyścigu wycofał się Pastor Maldonado. Mieliśmy jedno okrążenie do końca i pomyśleliśmy, że pozwolimy mu zostać na torze. Gdyby doszło do jakiejś nieprzewidzianej sytuacji moglibyśmy jeszcze wskoczyć do dziesiątki i zdobyć punkty. Temperatura rosła jednak nadal i ponownie przekazaliśmy mu informację o zatrzymaniu samochodu, ponieważ po prostu nie chcieliśmy brać na siebie ryzyka niebezpieczeństwa. Ta wiadomość nie dotarła jednak do samochodu. Jak się później okazało, na ostatnim kółku Seb prawie w ogóle nie używał hamulców, chcąc tylko ujrzeć flagę w szachownicę” – tłumaczył Horner w F1 Show.

Źródło: planet-f1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.02.2019  Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy
18.02.2019  Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy
07.02.2019  Horner: Liberty nie doceniło wyzwań, jakie wiążą się z kierowaniem F1
06.02.2019  Horner: Hamilton i Vettel najbardziej obawiają się Verstappena
11.11.2018  Horner: Ocon miał szczęście, że uniknął ciosu od Verstappena
Tagi:
Horner C.
Vettel S.
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Aeromis, 31.03.2012 18:03[!]
@Yurek
Czym innym jest głaskanie po główce, a czym innym bronienie własnego zawodnika, chore by było, gdyby Horner zachował się inaczej. Zachowanie FIA w sprawie obrażania tez rozumiem, nie chcą jeździć po mistrzu na samym początku sezonu.

@R90
@MairJ23
Też uważam, że VET ogarnie nowy bolid, a czym zespół mu na pewno pomoże, w końcu mają do czynienia z podwójnym MŚ, nawet gdyby jakimś cudem VET skopał sezon i WEB z nim wygrał to przecież po jednym nieudanym sezonie żadna nie zostawi Vettela na pastwę losu.

Poza tym z RB8 i VET jest przecież bardzo dobrze, gdyby dojechał na czwartej pozycji miałby obecnie 30 pts, tyle co HAM, ale to on zajmowałby drugie miejsce w klasyfikacji kierowców (2-gie miejsce w Australii). Innymi słowy byłby przed dwoma bezpośrednimi konkurentami w postaci BUT i HAM.
Kamikadze2000, 31.03.2012 18:54[!]
@andy - też wziąłeś porównanie. W Spa 2010 Seba stracił kontrolę nad bolidem, na mokrym. Już Australia 2009 jest lepszym przykładem, ale wtedy Niemiec faktycznie był nieokrzesany. Ewidentnie te słowa nie były potrzebne, nawet jeśli są prawdą... Następnym razem lepiej ugryśc się w język. ;)
MairJ23, 31.03.2012 19:43[!]
@Aeromis Wlasnie dlatego mowilem ze moze i wina Naraina ale Vet mogl tego incydentu uniknac jakby troche inaczej pojechal - i domena mistrza powinno byc odpowiednie ocenienie takiej sytuacji. A jakby dobrze minal Naraina to by byl tam gdzie powinien byc czyli z 30 punktami i super humorem :)
No ale My nie mielibysmy o czym przeciez wtedy gadac a tak jest pozywka :) dla nas wszystkich

@R90 mowisz ze nie jest zle... bylo by przeciez wypasienie super jakby nie wjechal tak szybko przed Naraina :) i Humor bylby o wiele lepszy i nikt nie zostalby nazwany Idiota czy ogorkiem :) Przeciez on kazdemu zaimponowal po wyscigu nr 1.... z P6 na P2 :) Senna by sie nie powstydzil w doborowym towarzystwie 6 mistrzow tak pojechac.
NEO86, 31.03.2012 20:18[!]
@Aeromis

Nie co gdybać, liczą się fakty. Tak samo Button mógłby nie zderzyć się z Narainem i Vettel nie byłby 2 w generalce
R90, 31.03.2012 20:22[!]
@MairJ23
W Turcji też podobnie było, za szybka zmiana linii jazdy , pomimo nie minięcia całej odległosci długości bolidu przeciwnika, Webber nie odpuścil i każdy pamięta jak to się skończyło.
kaliberusa, 31.03.2012 20:40[!]
Horner>you focker asshole...Take me finger
Aeromis, 31.03.2012 20:50[!]
@MairJ23
Ja co do winy VET nie mam wątpliwości, brak onboardu KAR powoduje że brakuje jasnego dowodu na winę także i KAR - tak ten incydent widzę w całej rozciągłości (dokładny moment kiedy zaczął odbijać w prawo jak i zderzenia). To jak kamery potrafią oszukać to wiadomo, choćby ze zderzenia z Australii MAL-GRO, gdzie dopiero po onboardzie GRO było ewidentnie widać, że to on skopał sprawę.

@NEO86
Bez gdybania nie ma wniosków. Jakby zespoły nie gdybały, to bolidy by się nie rozwijały itd. Jeśli wolisz wersję bez gdybania to no problem - w jedynym suchym wyścigu VET był drugi.
MairJ23, 31.03.2012 21:00[!]
@kaliberusa well obviously English is not your strong side :) I didn't even understand what you were trying to say... dude - stay with Polish - You just do it better :)!

@R90 dokladnie - bardzo podobny blad Mistrza.

Ale w sumie z zupelnie innej beczki teraz - czy ktos zwrocil na Masse uwage jak nieumiejetnie tym powolnym samochodem blokuje wyprzedzajacych go kierowcwo - naszczescie Button byl cierpliwy i sie nic nie stalo - ale Massa naprawde ma problem w tym samochodzie. Ale cala ta sytuacja rzuca cien na jego akcje z Hamiltonem w zeszlym roku - zaczalem si ezastanawiac czy aby Massa nie spowodowal tych wypadkow z Hamiltonem.

np w singapurze mogl przeciez na chwileczke puscic pedal gazu i juz hamilton byl na jego tylku. Sa rzeczy ktorych dostrzec nie mozemy i tylko z Telemetrii mozna by bylo cos wyczytac. Ale ja nijak potrafie cokolwiek przeczytac z telemetrii :) wiec ja nic sprawdzac i tak nie bede - tak tylko gdybam. Telemetria to dla mnie czarna magia jak dla niektorych komputery i programowanie :)
kaliberusa, 31.03.2012 21:37[!]
@MairJ23 Polish Your whining is like licking the eggs>speling Me of the asshole
NEO86, 31.03.2012 21:41[!]
@Aeromis

Nie mam nic przeciwko gdybaniu ale przed wystąpieniem danego zdarzenia, natomiast po wystąpieniu określonego zdarzenia gdybanie traci sens. Pozdro
MairJ23, 31.03.2012 23:21[!]
@kaliberusa niestety nie jestem w stanie twego angielskiego zrozumiec.

pozatym czy na serio musisz uzywac takich slow ? daj spokoj juz.
robertunio, 31.03.2012 23:37[!]
Wie ktos czy ta faktura na prawie $5000 od RedBulla dla Lotusa za gaszenie pozaru to na serio czy to zart???
janko30, 01.04.2012 00:25[!]
Oczywiście - nie można go winić za frustrację "każdy kierowca chce wygrywać", ale - poczuł się mistrzem nietykalnym - a to jest błędem. Nikt cię nie zapewni że poda ci wszystko na tacy. Seb uważa, że każdy powinien mu usługiwać. Słabszy bolid i już jest problem. Czy uważacie że może robić to co Ferdek, albo Robert?
zgf1, 01.04.2012 07:05[!]
Dokladnie! Poza tym pamietasz zmiane pol startowych?
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca