F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Ticktum startuje w serii, która nie zapewnia punktów do superlicencji

Alonso: Większość kierowców dołączyłaby do McLarena przed sezonem 2015

Abiteboul broni wysokiego kontraktu Ricciardo z Renault

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Dillmann wygrywa sprint GP2 na torze Sakhir

Francuz wyszedł obronną ręką z zaciętej walki z Luizem Razią.
Nataniel Piórkowski, 28 kwietnia 2012, wyświetlenia: 4951<< | lista | T- | T+ | >>
Tom Dillmann wygrał drugi wyścig podwójnej rundy serii GP2 w Bahrajnie, odpierając zacięte ataki ataki Luiza Razii.

Bardzo dobrym startem popisał się Tom Dillmann, który utrzymał prowadzenie po pierwszym zakręcie będącym bardzo pechowym miejscem dla Giedo van der Garde, który ucierpiał wskutek incydentu wywołanego przez Gutierreza. Na trzecie miejsce awansował niespodziewanie Luiz Razia, spychając poza prowizoryczne podium Rio Haryanto.

W wyniku incydentu Johnny'ego Cecotto, który zatrzymał swój samochód w okolicy pierwszego zakrętu wywieszono żółtą flagę. Razia nie spuszczał z tempa, wywierał presję na Ericssonie, a na pierwszym zakręcie trzeciego okrążenia zdołał wyprzedzić Szweda wybierając zewnętrzny tor jazdy. W tym samym czasie Van der Garde jechał na siedemnastej pozycji i nie zanosiło się na to, że podczas tego wyścigu zdoła wywalczyć jakiekolwiek punkty. Tymczasem Ericsson tracił kolejne pozycje.

Jeśli ktoś nudził się już dominacją Valsecchiego, z radością mógł oglądać jego pasjonującą walkę z Gutierrezem, który wkrótce dopadł także Ericssona i awansował na czwarte miejsce. Pewne prowadzenie wypracował z kolei Tom Dillmann. Razia nie był w stanie utrzymać tempa Francuza i z kołka na kółko tracił do niego około sześć dziesiętnych sekundy. Na piętnaście okrążeń przed metą na dziesiątym miejscu jechał Fabio Leimer, który musiał bronić się przed Berthone i Colettim. Wskutek zjazdu na wymianę opon, na ostatniej pozycji znajdował się Dani Clos.

Melker toczył tymczasem zaciętą walkę o trzynastą lokatę z Roberto Gonzalezem i zwieńczył ją udanym manewrem wykonanym w czwartym zakręcie. W tym samym miejscu toru Valsecchi awansował na czwartą pozycję po manewrze na Haryanto. Na półmetku rywalizacji czołowa trójka (Dillmann, Razia i Gutierrez) notowali czasy niepozwalające im na prowadzenie bezpośredniej rywalizacji, jednak w miarę upływu czasu Meksykanin, który nie musiał obawiać się już kary za incydent w pierwszym zakręcie, zaczął odczuwać na swojej skórze oddech Valsecchiego. Na siódmym okrążeniu kierowca Lotusa popełnił błąd w jedenastym zakręcie, co doprowadziło do zaognienia walki, a już na kolejnym kółku Włoch mógł cieszyć się z jazdy na trzecim miejscu.

Razia nie poddawał się i pod koniec wyścigu zbliżył się do Dillmanna na taką odległość, że coraz bardziej prawdopodobną stawała się możliwość zmiany na pozycji lidera. Ostatnie trzy okrążenia miały okazać się kluczowe dla losów sobotniego sprintu na Sakhir i rzeczywiście tak się stało. Dillmann odczuwał presję, a w jego jazdę zaczęły wkradać się drobne błędy, które jeszcze bardziej podsycały atmosferę dramaturgii. Ostatnie okrążenie i sam jego finisz to pasjonująca walka o zwycięstwo, z której obronną ręką wyszedł zawodnik teamu Rapax, odnosząc tym samym swe pierwsze, w pełni zasłużone zwycięstwo w GP2.

GP2 Series > 2012 > Bahrajn 2 (sprint), Sakhir - 5,412 km
P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
1. 21Tom Dillmann (D)RapaxDallara GP2/11 Renault2341:16,27615
2. 23Luiz RaziaArden InternationalDallara GP2/11 Renault23+0:00,19812
3. 3Davide ValsecchiDAMSDallara GP2/11 Renault23+0:03,95810
4. 10Esteban GutierrezLotus GPDallara GP2/11 Renault23+0:16,4888
5. 4Felipe Nasr (D)DAMSDallara GP2/11 Renault23+0:18,6026
6. 27Rio Haryanto (D)Marussia CarlinDallara GP2/11 Renault23+0:20,4254
7. 7Marcus EricssoniSport InternationalDallara GP2/11 Renault23+0:26,2942
8. 5Fabio LeimerRacing EngineeringDallara GP2/11 Renault23+0:29,6051
9. 15Fabio Onidi (D)Scuderia ColoniDallara GP2/11 Renault23+0:33,490
10. 6Nathanael Berthon (D)Racing EngineeringDallara GP2/11 Renault23+0:34,078
11. 25Nigel Melker (D)Ocean Racing TechnologyDallara GP2/11 Renault23+0:43,463
12. 9James Calado (D)Lotus GPDallara GP2/11 Renault23+0:44,371
13. 26Max ChiltonMarussia CarlinDallara GP2/11 Renault23+0:46,743
14. 17Julian LealTrident RacingDallara GP2/11 Renault23+0:47,439
15. 11Rodolfo GonzalezCaterham RacingDallara GP2/11 Renault23+0:54,991
16. 24Brendon HartleyOcean Racing TechnologyDallara GP2/11 Renault23+0:59,764
17. 16Stephane Richelmi (D)Trident RacingDallara GP2/11 Renault23+1:00,655
18. 14Stefano ColettiScuderia ColoniDallara GP2/11 Renault23+1:02,090
19. 12Giedo van der GardeCaterham RacingDallara GP2/11 Renault23+1:02,632
20. 20Ricardo TeixeiraRapaxDallara GP2/11 Renault23+1:07,468
21. 19Giancarlo Serenelli (D)Venezuela GP LazarusDallara GP2/11 Renault23+1:08,293
22. 8Jolyon PalmeriSport InternationalDallara GP2/11 Renault23+1:18,688
23. 18Fabrizio CrestaniVenezuela GP LazarusDallara GP2/11 Renault23+1:26,049
24. 22Simon Trummer (D)Arden InternationalDallara GP2/11 Renault212 okr.
Niesklasyfikowani
2Dani ClosBarwa AddaxDallara GP2/11 Renault19
1Johnny Cecotto JrBarwa AddaxDallara GP2/11 Renault0
Najszybsze okrążenie: Jolyon Palmer (iSport International) - 1:46,064 na 2 okrążeniu
Premia za najszybsze okrążenie w Top 10: Luiz Razia (Arden International) +2 pkt.
Objaśnienie skrótów: D - debiutant
Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.03.2017  Formuła 2 zastąpi GP2 od sezonu 2017
02.02.2017  Seria GP2 zostanie przekształcona w mistrzostwa Formuły 2?
27.01.2017  Mistrzostwa GP2 oraz GP3 potwierdziły kalendarze na sezon 2017
27.11.2016  Lynn wygrywa wyścig, Gasly zostaje mistrzem GP2
26.11.2016  Gasly wygrywa i wychodzi na prowadzenie w GP2
Tagi:
GP2

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 29.04.2012 13:48[!]
@NEO86 - wiem, wiem. Napisałem to w formie przyszłej, ale to nie ma już znaczenia - ważne, iż zmierza po tytuł w wieku, w którym triumfował sam Romain. :)
cyntia2005, 29.04.2012 14:20[!]
@SirKamil...
Obelg?Napisałam prawdę...
Zobacz jakie lamy siedzą w FR3,5...
Podłapałeś się pod tekst nie wiedząc o co biega.Totalna masakra...
Rossi, Korjus nie muszą jeździć w GP2.a od speedy się odczep:))...
SirKamil, 29.04.2012 16:38[!]
Przestań łamać regulamin.
cichy78-78, 29.04.2012 22:57[!]
@SirKamil
Na forum zupełnie coś innego pisałeś o GP2
Lol do potęgi. Trzymaj się jednej wersji chorągiewko.
Cytat :
Zwierzając się, jestem skłonny powiedzieć, że mój personalny "drimtim" w GP2 to dwójka debiutantów Calado+Nasr w DAMS pod banderą Lotusa...ot tak, a co.

Zwierzaj się dalej.. ot tak,a co!
Ps.nalepka przyklejona na monitorze?
SirKamil, 30.04.2012 22:36[!]
Kamikadze2000, ale gdzie był Davide przy mocniejszej stawce?
Póki co poza masą kelnerów (totalna masakra), brak zagrożeń. Smarkaci jak Nasr czy Calado nie są jeszcze w stanie rzucić rękawic, a Esteban kultywuje średniactwo.
Kamikadze2000, 06.05.2012 10:07[!]
@SirKamil - oglądałeś poprzednie sezony?? Jeżeli nie, to znam twój problem - nie można patrzec na suche statystyki. Davide w zeszłym sezonie mógł nawet walczyc o wicemistrza, gdyby tylko nie starował w dalszej części stawki. On tempo wyścigowe zawsze miał dobre, jednak często przeszarżował i kończył na poboczu. Coś jak Pastor w 2009 roku. A co do młodzików, Nasr jest na prawdę dobry. Może z niego byc dobry kierowca. Jeżeli chodzi o Calado, nie jest żadną rewelacją. Jest młodszy od Guterreza, a gdzie jest?? Prezentuje solidny poziom, ale nic więcej - coś jak Sam Bird. ;)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca