F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Vettel poważnie traktuje zagrożenie ze strony Leclerca

Daniił Kwiat z najlepszym czasem 3. dnia testów w Barcelonie

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Grosjean krytykuje nowe przepisy dotyczące koców grzewczych

Nowy bolid Williamsa zadebiutował na torze

Netflix opublikował zwiastun serialu "F1: Jazda o życie"

Sirotkin: Funkcja rezerwowego kierowcy Renault to dobra opcja

Pirelli: Nawierzchnia toru odpowiedzialna za dobre czasy w Barcelonie

Tost: Przewaga Ferrari nad Mercedesem może wynosić 0,5s

Racing Point planuje powiększenie siedziby

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Maldonado ukarany przesunięciem na starcie GP Monako

Wenezuelczyk został ukarany za incydent z Sergio Perezem.
Nataniel Piórkowski, 26 maja 2012, wyświetlenia: 3200<< | lista | T- | T+ | >>
Pastor Maldonado został ukarany przesunięciem o dziesięć pozycji na starcie wyścigu o Grand Prix Monako.

W samej końcówce trzeciego treningu Wenezuelczyk rozbił swojego Williamsa na barierach zakrętu Casino Square, jednak chwilę wcześniej uderzył w bolid Sergio Pereza, co być może doprowadziło do uszkodzeń mających wpływ na jego kraksę. Zgodnie z przypuszczeniami sędziowie FIA przeanalizowali sprawę i zadecydowali o ukaraniu sensacyjnego zwycięzcy tegorocznego Grand Prix Hiszpanii.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.02.2019  FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1
13.02.2019  Kaski niektórych kierowców wciąż nie mają homologacji FIA
06.02.2019  FIA opublikowała oficjalną listę zgłoszeń F1 na sezon 2019
22.01.2019  FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych
14.01.2019  Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem
Tagi:
FIA
Maldonado P.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
ROOK, 26.05.2012 16:41[!]
Nie widziałem całego zajścia, ale do jego oceny dorzucę fakt, że może to właśnie w jego wyniku Sergio coś dziś krzywo jeździ, w efekcie już ma zmarnowane GP. Gdyby to była wina Maldonado – kara wcale nie byłaby za duża.

@Dante: Zgadzam się z katinką: przypomnisz nam jakieś celowe odgrywanie się Lewisa na innych w trakcie wyścigu? Ja nie widziałem/nie pamiętam.
TommyYse, 26.05.2012 16:41[!]
@katinka
Gdzie ty widzisz odgryzanie się ?
IceMan11, 26.05.2012 17:05[!]
@ROOK
Wypadek Sergio nie mógł być spowodowany przez wcześniejsze uderzenie Pastora. Raz, że zauważyliby to zanim wyjechał w Q1, dwa - przejechał okrążenie wyjazdowe bez żadnych problemów, trzy - był na szybkim okrążeniu, czyli powinien coś sobie zrobić we wcześniejszej fazie okrążenia, a nie dopiero na końcu.
slawek_s, 26.05.2012 17:10[!]
Ludzie ewidentny błąd Pereza, a wy szukacie związku z kolizją w ostatnim treningu.
Kamikadze2000, 26.05.2012 17:30[!]
@katinka - Pastor nie ryzykowałby uszkodzenia bolidu. Po prostu chciał zbyt szybko wyprzedzic Pereza, który swoją drogą dał się zdublowac w dziwnym miejscu.

Pozdrawiam :)
koszal, 26.05.2012 17:57[!]
@IceMan11
wedlug mnie jestes w bledzie. Nie musieliby zauwazyc "niewidocznego" uszkodzenia koncowki drazka kierowniczego; na okrazeniu wyjazdowym raczej jechal wolniej; szykana swimming pool jest bardzo szybka + pamietaj ze on najechal na tarke i w tym momencie obciazenie bylo bardzo duze na przednie lewe kolo. Dla potwierdzenia tezy przypomniej sobie wypadek Glocka w Toyocie na Hockenheimring jak mu strzelilo zawieszenie tylne prawe na wyjsciu na prosta start-meta -> w wyniku pewnych wycieczek w poprzednim wyscigu.
IceMan11, 26.05.2012 18:25[!]
@koszal
A według mnie ty jesteś w błędzie. Możemy tak do jutra jeśli chcesz.

@Kamikadze2000
Piszesz o tym specjalnym uderzeniu, czy może o czymś innym?
SirKamil, 26.05.2012 20:35[!]
Cytat kruczek11 :
I bardzo dobrze, Maldonado dość często jeździ w taki sposób. Pamiętam ciągle brak kary za wyeliminowanie bodajże Grosjeana z początku sezonu.


To był incydent wyścigowy. Oczywiście Maldonado w wyrachowany sposób po bandycku zupełnie bez przymusu zmienił linię jazdy łamiąc Grosejanowi zawieszenie, ale za takie kontakty nie daje się kar.
marios76, 26.05.2012 21:41[!]
Pozwoliłem sobie zobaczyć całe to zdarzenie... Mieszane odczucia: nie wiem co nastąpiło wcześniej, ale na pewno kontakt nie był spowodowany specjalnie! Kierowca wyprzedzający i zahaczający bolid swoim tylnym kołem ryzykuje przebicie opony o spoiler, najechanie na przednie koło i podbicie tyłu swojego bolidu oraz całkowitą utratę sterowności z uderzeniem o bandę włącznie. O innych możliwych uszkodzeniach nie piszę- dotyczą obu bolidów. Myślę, że wynikało to ze sporej różnicy w szybkości bolidów, z błędu Pastora- bo on wykonywał ten manewr... ale za co taka kara?? Michał jak rozjechał i zdemolował bolid Sennie dostał -5! A Pastor, który praktycznie nie wyrządził żadnej szkody Perezowi -10 pozycji na starcie! Coś tu nie gra: albo odwrotnie, albo równo- ale w ten sposób krzywdzi się kierowcę Williamsa!
IceMan11, 26.05.2012 22:20[!]
@marios76
Nie był spowodowany specjalnie?!?! A niby jakim cudem znalazł się tam Pastor? Prawidłowa linia jazdy jest przy barierach z lewej strony, a Pastor nie dość, że jechał bliżej prawej niż lewej to do zakrętu miał za daleko, aby zwalić na "przymierzanie się do zakrętu". Ludzie, ja rozumiem - każdy ma swoje zdanie - ale w tak oczywistych sprawach nie powinno być jakichkolwiek dylematów.
Czy rok temu także w potyczce z Lewisem myśklał o możliwości uszkodzenia swojego bolidu? Raczej nie, zważywszy na to, że to Pastor chciał wtedy (Hamiltonowi) jak i teraz Perezowi odpłacić się uszkodzeniem bolidu rywala. To był jego cel. Działanie pod wpływem emocji mało ma wspólnego z logicznym myśleniem.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca