F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

GP Węgier: Webber przypomina o sobie

Australijczyk po słabym piątku powrócił do mocnej formy.
Łukasz Godula, 28 lipca 2012, wyświetlenia: 4994<< | lista | T- | T+ | >>
W sobotni poranek większość ekip nie miała jeszcze na swoim koncie długich przejazdów symulujących tempo wyścigowe. Jednak biorąc pod uwagę ryzyko deszczu w czasie wyścigu, może to nie być tak istotne w ten weekend. Jednak na pewno istotne będą kwalifikacje, wiedząc jak trudno wyprzedza się na Hungaroringu.

Dlatego też nikt nie marnował czasu w tej godzinnej sesji treningowej i od razu kierowcy wyjechali na okrążenia instalacyjne. Pogoda ponownie nad torem pod Budapesztem była typowo letnia, z temperaturami na poziomie 28 stopni (powietrze) i 36 (tor). Goście pobliskiego parku wodnego nie mogli narzekać na aurę, cała F1 również.

Już po trzech minutach czas na swoim koncie posiadał Nico Rosberg, a po nim kolejni kierowcy. Wyniki jak przystało na początek sesji były bardzo dalekie od konkurencyjnych. Po niemrawym piątku, Red Bull chciał o sobie przypomnieć w ten słoneczny poranek. Po 10 minutach Mark Webber prowadził z czasem 1:23,241, który o niecałe dwie dziesiętne pobił Vettel. Red Bulle nie utrzymywały się na czele zbyt długo, ponieważ tempo nieco podkręcił Raikkonen i wykręcił 1:22,718.

Krótkie przejazdy na średniej mieszance sugerowały, że ekipy ciągle sprawdzają zmiany w ustawieniach, a do typowych symulacji kwalifikacji zabiorą się w późniejszej części sesji. 25 minut po rozpoczęciu treningu czasu nie ustanowili jedynie kierowcy Ferrari, tymczasem Hamilton wyjechał na kilka okrążeń i pobił czas Raikkonena o niemal pół sekundy.

Pierwszym na miękkich oponach był Vettel i od razu wykręcił najlepszy wynik na poziomie 1:21,671. Poprawił go Webber o 0,121s, który również podróżował na miękkiej mieszance. Red Bulle jednak były tylko o nieco ponad jedną dziesiętną szybsze od McLarena na średniej mieszance.

Red Bull był też pierwszą ekipą, która wyjechałą na dłuższy przejazd z większą ilością paliwa i wyglądało na to, że będą jednymi z niewielu, którzy to zrobią. 10 minut przed końcem również i Hamilton zdecydował się na założenie miękkich opon ale na pierwszym pomiarowym kółku popełnił kilka błędów i stracił do Webbera 0,093s.

Do końca sesji w czołówce nic się nie zmieniło, także Red Bull pozostał na czele i przypomniał wszystkim, że w dalszym ciągu posiada mocne tempo. Biorąc pod uwagę jak zbliżone są czasy, kwalifikacje będą naprawdę zacięte. Zapraszamy wiięc do śledzenia dalszej części weekendu z Wyprzedź Mnie!

P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.2Mark WebberRed Bull RB81:21,550--27
2.4Lewis HamiltonMcLaren MP4-271:21,6430,0930,09317
3.1Sebastian VettelRed Bull RB81:21,6710,1210,02829
4.19Bruno SennaWilliams FW341:21,8760,3260,20521
5.5Fernando AlonsoFerrari F20121:21,8840,3340,00813
6.9Kimi RaikkonenLotus E201:21,9550,4050,07120
7.10Romain GrosjeanLotus E201:22,1100,5600,15524
8.6Felipe MassaFerrari F20121:22,1360,5860,02615
9.11Paul di RestaForce India VJM051:22,1910,6410,05520
10.3Jenson ButtonMcLaren MP4-271:22,2330,6830,04224
11.18Pastor MaldonadoWilliams FW341:22,3810,8310,14821
12.14Kamui KobayashiSauber C311:22,3870,8370,00620
13.17Jean-Eric VergneToro Rosso STR71:22,4920,9420,10526
14.12Nico HulkenbergForce India VJM051:22,5300,9800,03825
15.15Sergio PerezSauber C311:22,5971,0470,06723
16.16Daniel RicciardoToro Rosso STR71:22,7161,1660,11924
17.7Michael SchumacherMercedes F1 W031:22,8681,3180,15230
18.8Nico RosbergMercedes F1 W031:22,9311,3810,06330
19.20Heikki KovalainenCaterham CT011:24,0362,4861,10520
20.21Witalij PietrowCaterham CT011:24,5472,9970,51117
21.25Charles PicMarussia MR011:25,2243,6740,67722
22.24Timo GlockMarussia MR011:25,4973,9470,27321
23.22Pedro de la RosaHRT F1121:26,7855,2351,28820
24.23Narain KarthikeyanHRT F1121:26,8985,3480,11326
107% najlepszego czasu: 1:27,259


Pogoda na koniec sesji
Temperatura toru: 41°C
Temperatura powietrza: 28°C
Prędkość wiatru: 2,2 m/s
Wilgotność powietrza: 45%
Sucho
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.01.2019  F1 2019: podstawowe informacje na temat nowego sezonu
25.11.2018  GP Abu Zabi: opony użyte w wyścigu
25.11.2018  Lewis Hamilton zwycięzcą Grand Prix Abu Zabi
25.11.2018  GP Abu Zabi: najszybsze okrążenia wyścigu
25.11.2018  GP Abu Zabi: wyniki wyścigu
Tagi:
Hungaroring
Grand Prix F1

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Mahilda111, 28.07.2012 12:10[!]
Senna mnie pozytywnie zaskakuje od wczoraj. Oby tą predyspozycje przełożył na dobry wynik w kwalifikacjach
IceMan11, 28.07.2012 12:12[!]
Albo mi się wydaję, albo żółte opony są bardzo wolne na tym torze.
rowerkibica, 28.07.2012 12:22[!]
@ IceMan11
IMO po prostu nagle temperatura toru spadła o 4-5 st. C, co wpłynęło na wyniki
MPOWER, 28.07.2012 12:33[!]
@Mahilda111
No właśnie - zaskakuje mnie Senna. Może dlatego, że podobne warunki pogodowe są zazwyczaj w Brazylii :)
To było pewne że czołówka znów jest ściśliwa i RBR Lotus McLaren oraz Ferrari są najszybsi. Pewnie jak co wyścig, jakiś czarny koń też się znajdzie :)
katinka, 28.07.2012 12:41[!]
Do 15 kierowcy tylko 1 sek, nieźle. Chłopaki z McLarena mieli racje, jednak RBR mocne, a ja myslałam, że grzebanie w momencie obrotowym sie nie opłaci. Ale cieszy mnie, że McLaren równiez jest b.szybki i to na tej twardszej mieszance. Oho i Brunon w czołówce, chyba dobrze się czuje na tym torze, oby to przełozyło się na wynik w wyścigu, przydałyby sie te punkty Sennie. Lotusy strata do WEB nie tak duża, ale spodziewałam się po tych zapowiedziach, że będą wyżej, no chyba że zostawili sobie kilka dziesiatych na kwalifikacje. Będą emocje na pewno ;)
marcin82, 28.07.2012 13:05[!]
Senna mnie zaskoczył, ale i tak mam nadzieję, że to Alonso po raz trzeci z rzędu zdobędzie PP
m3nel23, 28.07.2012 13:30[!]
@marcin82
Na suchym ma male szanse.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca