F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Schumacher zostanie cofnięty o 10 pozycji na starcie GP Japonii

Niemiec otrzymał karę za spowodowanie kolizji z Jean-Eric Vergne'em.
Łukasz Godula, 23 września 2012, wyświetlenia: 3411<< | lista | T- | T+ | >>
Michael Schumacher zostanie cofnięty o 10 pozycji na starcie do GP Japonii, co jest konsekwencją kary za spowodowanie kraksy z Jean-Eric Vergne'em podczas dzisiejszego wyścigu.

Kierowca Mercedesa wjechał w tył Toro Rosso po utracie kontroli nad bolidem podczas hamowania po pierwszej neutralizacji.

Pomimo tego, że Schumacher podejrzewał usterkę mechaniczną w bolidzie, sędziowie ukarali go cofnięciem na starcie do nadchodzącego wyścigu na Suzuce.

„Po prostu pojechał prosto i mocno nacisnąłem na hamulce, zablokowałem koła i starałem się hamować tak mocno jak to możliwe, ale nie dało się uniknąć wypadku” – powiedział Schumacher.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.12.2018  Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018
06.12.2018  System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii
28.11.2018  Haas nie złoży odwołania od decyzji sędziów z GP Abu Zabi
26.11.2018  Punkty karne (stan po sezonie 2018)
26.11.2018  FIA nie potrzebuje zgody zespołów, by ustalić przepisy na sezon 2021
Tagi:
Schumacher M.
FIA

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 23.09.2012 21:18[!]
Schumacher zachował się idiotycznie. Kara zasłużona.
derwisz, 23.09.2012 21:19[!]
Jechać obok Schumachera to jeszcze gorzej niz obok Pietrowa czy Groszka. MSC to tykająca bomba zegarowa. Kara zasłużona, mogłaby być jeszcze ostrzejsza czyli taka jak w przypadku Grosjana bo 7 krotny popełnił swój występek w warunkach recydywy. Poprzednia kara za takie samo przestępstwo niczego go nie nauczyła.
Pytanie ile jeszcze razy, zepsuje wyścig innym kierowcom ?

Najbardziej, zal Vergne'a. Wielki mistrz zepsuł mu świetny wyścig w którym miał szansę na życiowy wynik.
RY2N, 23.09.2012 21:25[!]
Też mi się wydaje, że kara powinna być. Może ciut mniejsza, ale sędziowie pewnie za recydywę tyle przyłożyli.
Oczywiście można próbować usprawiedliwiać Schumiego, tym że poprzedzające bolidy faktycznie zwolniły bardziej niż zwykle. Tzn. Vergne zwolnił bo chciał pewnie zmienić stronę toru żeby nie zostać zamkniętym na wyjściu z zakrętu, ale Michael powinien był to wziąć pod uwagę, a nie lecieć jak nieprzytomny na pełnym gazie. Przecież gdyby nie huknął Vergna to by i tak wyleciał z zakrętu.
Ave, 23.09.2012 21:29[!]
kara jak kara. rzecz w tym, ze Szu zachowal sie jak kazdy przecietny uzytkownik drog publicznych w sytuacji zagrozenia, 'dobil do podlogi' hamulce, tracac tym samym jakakolwiek kontrole. Button natomiast w podobnej sytuacji, choc przy innej predkosci, nie dopuscil do zablokowania kół i zachowal kontrole nad autkiem, dzieki czemu mogl odbic kierownica w lewo i spokojnie zaliczyc mocne punkty. Szu juz nie wygrywa, jednakze potrafi zadbac o tzw. atrakcyjnosc widowiska ;)
NEO86, 24.09.2012 14:35[!]
Yurek, 23.09.2012 20:02
@zbig52 - akurat refleks i wzrok ten. 99% użytkowników tego serwisu chciałoby być w takiej formie fizycznej jak Schumacher.

Święte słowa i zgadzam się z nimi w 100%

Myślę że Schumi powinien dostać karę ale +5 miejsc wystarczyłoby

@derwisz
Najpierw policz sobie ile w tym sezonie bolidów skasował Groszek potem Schumi i dopiero się wypowiadaj
derwisz, 24.09.2012 17:12[!]
@NEO86 Pozwól, że bede się wypowiadał kiedy zechcę.
Dla mnie wystarczy, ze MSC dwa razy z rzędu w identyczny sposób skasował bolid rywali. Kara za recydywę powinna być odpowiednio większa niż za debiut, gdyż jak widać pierwsza niczego Schumachera nie nauczyła.
NEO86, 26.09.2012 22:09[!]
@derwisz

Groszek jednak miał więcej zdarzeń niż Schumi w tym sezonie i skosił więcej rywali więc mówienie że jechać koło Schumachera to gorzej niż koło Grosjeana jest więc nie poparte żadnymi faktami
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca