F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.02.2019

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (13:00)

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1

TVP jest zainteresowane nabyciem sublicencji na transmisje z F1

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Villeneuve: Vettel znajduje się pod presją ze względu na Leclerca

Tegoroczny bolid Racing Point - RP19 wyjechał na tor w Barcelonie

Hembery: Wszyscy plotkują o chęci sprzedania przez Liberty praw do F1

Alfa Romeo przedstawiła bolid C38

Haas oficjalnie pokazał konstrukcję VF-19

Red Bull zaprezentował wyścigowe malowanie RB15

17.02.2019

Ferrari SF90 zadebiutowało na torze

Kwiat: O tym, czy dojrzałem powiedzą moje występy na torze

Gasly: Verstappen jest prawdopodobnie największym talentem w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Schumacher zostanie cofnięty o 10 pozycji na starcie GP Japonii

Niemiec otrzymał karę za spowodowanie kolizji z Jean-Eric Vergne'em.
Łukasz Godula, 23 września 2012, wyświetlenia: 3423<< | lista | T- | T+ | >>
Michael Schumacher zostanie cofnięty o 10 pozycji na starcie do GP Japonii, co jest konsekwencją kary za spowodowanie kraksy z Jean-Eric Vergne'em podczas dzisiejszego wyścigu.

Kierowca Mercedesa wjechał w tył Toro Rosso po utracie kontroli nad bolidem podczas hamowania po pierwszej neutralizacji.

Pomimo tego, że Schumacher podejrzewał usterkę mechaniczną w bolidzie, sędziowie ukarali go cofnięciem na starcie do nadchodzącego wyścigu na Suzuce.

„Po prostu pojechał prosto i mocno nacisnąłem na hamulce, zablokowałem koła i starałem się hamować tak mocno jak to możliwe, ale nie dało się uniknąć wypadku” – powiedział Schumacher.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.02.2019  FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1
13.02.2019  Kaski niektórych kierowców wciąż nie mają homologacji FIA
06.02.2019  FIA opublikowała oficjalną listę zgłoszeń F1 na sezon 2019
22.01.2019  FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych
14.01.2019  Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem
Tagi:
Schumacher M.
FIA

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 23.09.2012 21:18[!]
Schumacher zachował się idiotycznie. Kara zasłużona.
derwisz, 23.09.2012 21:19[!]
Jechać obok Schumachera to jeszcze gorzej niz obok Pietrowa czy Groszka. MSC to tykająca bomba zegarowa. Kara zasłużona, mogłaby być jeszcze ostrzejsza czyli taka jak w przypadku Grosjana bo 7 krotny popełnił swój występek w warunkach recydywy. Poprzednia kara za takie samo przestępstwo niczego go nie nauczyła.
Pytanie ile jeszcze razy, zepsuje wyścig innym kierowcom ?

Najbardziej, zal Vergne'a. Wielki mistrz zepsuł mu świetny wyścig w którym miał szansę na życiowy wynik.
RY2N, 23.09.2012 21:25[!]
Też mi się wydaje, że kara powinna być. Może ciut mniejsza, ale sędziowie pewnie za recydywę tyle przyłożyli.
Oczywiście można próbować usprawiedliwiać Schumiego, tym że poprzedzające bolidy faktycznie zwolniły bardziej niż zwykle. Tzn. Vergne zwolnił bo chciał pewnie zmienić stronę toru żeby nie zostać zamkniętym na wyjściu z zakrętu, ale Michael powinien był to wziąć pod uwagę, a nie lecieć jak nieprzytomny na pełnym gazie. Przecież gdyby nie huknął Vergna to by i tak wyleciał z zakrętu.
Ave, 23.09.2012 21:29[!]
kara jak kara. rzecz w tym, ze Szu zachowal sie jak kazdy przecietny uzytkownik drog publicznych w sytuacji zagrozenia, 'dobil do podlogi' hamulce, tracac tym samym jakakolwiek kontrole. Button natomiast w podobnej sytuacji, choc przy innej predkosci, nie dopuscil do zablokowania kół i zachowal kontrole nad autkiem, dzieki czemu mogl odbic kierownica w lewo i spokojnie zaliczyc mocne punkty. Szu juz nie wygrywa, jednakze potrafi zadbac o tzw. atrakcyjnosc widowiska ;)
NEO86, 24.09.2012 14:35[!]
Yurek, 23.09.2012 20:02
@zbig52 - akurat refleks i wzrok ten. 99% użytkowników tego serwisu chciałoby być w takiej formie fizycznej jak Schumacher.

Święte słowa i zgadzam się z nimi w 100%

Myślę że Schumi powinien dostać karę ale +5 miejsc wystarczyłoby

@derwisz
Najpierw policz sobie ile w tym sezonie bolidów skasował Groszek potem Schumi i dopiero się wypowiadaj
derwisz, 24.09.2012 17:12[!]
@NEO86 Pozwól, że bede się wypowiadał kiedy zechcę.
Dla mnie wystarczy, ze MSC dwa razy z rzędu w identyczny sposób skasował bolid rywali. Kara za recydywę powinna być odpowiednio większa niż za debiut, gdyż jak widać pierwsza niczego Schumachera nie nauczyła.
NEO86, 26.09.2012 22:09[!]
@derwisz

Groszek jednak miał więcej zdarzeń niż Schumi w tym sezonie i skosił więcej rywali więc mówienie że jechać koło Schumachera to gorzej niż koło Grosjeana jest więc nie poparte żadnymi faktami
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca