F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Lowe opuszcza McLarena, Goss nowym dyrektorem technicznym

Paddy Lowe zdecydował się jednak odejść do Mercedesa.
Mateusz Szymkiewicz, 25 lutego 2013, wyświetlenia: 3917<< | lista | T- | T+ | >>
McLaren potwierdził awans Tima Gossa na stanowisko dyrektora technicznego, po tym, jak wcześniej piastujący tą rolę Paddy Lowe postanowił przejść do Mercedesa.

Po tygodniach spekulacji na temat dalszej przyszłości Lowe'a, dzisiaj został potwierdzony transfer 50-latka z McLarena do Mercedesa, który w ostatnim czasie bardzo wzmocnił swoje szeregi, angażując m.in. Toto Wolffa czy Nikiego Laudę. Mimo to Lowe dołączy do stajni z Brackley dopiero na początku 2014 roku, pełniąc do tego czasu zupełnie inną rolę w McLarenie.

„Cieszę się, że otrzymałem możliwość zostania dyrektorem technicznym McLarena i nie mogę się doczekać momentu, w którym będę miał istotny wkład” – powiedział Tim Goss, który wcześniej pełnił rolę dyrektora inżynierii McLarena.

„Głęboko wierzę, że nasza ekipa techniczna oraz inżynieryjna jest najlepsza w Formule 1, a jego siła zawsze była i będzie ważnym elementem do odnoszenia sukcesów na torze” – oznajmił Martin Whitmarsh, szef zespołu McLaren. „Co więcej, jestem pewien, że Tim w swojej nowej roli będzie zarządzał bardzo umiejętnie, a także będzie się poprawiał. On podchodzi do tego wyzwania bardzo energicznie oraz entuzjastycznie. Do końca tego roku Paddy Lowe będzie pełnił w McLarenie inną rolę. Był bardzo dobrym dyrektorem technicznym i życzymy mu wiele dobrego przy nowym wyzwaniu w 2014 roku”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.01.2019  Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie
10.01.2019  Andreas Seidl został nowym dyrektorem zarządzającym McLarena
03.01.2019  McLaren zaprezentuje tegoroczny bolid 14 lutego
02.01.2019  Brown: Norris otrzyma czas na to, by zabłyszczeć w F1
28.12.2018  Brown: Restrukturyzacja McLarena nie dobiegła jeszcze końca
Tagi:
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Aquos, 26.02.2013 08:03[!]
Może w tym roku w GPM zamiast tradycyjnego typera urządzimy zakłady: "Kogo w tym miesiącu kupi Mercedes?" i typowanie długo dystansowe: "Z jaką liczbą dyrektorów Mercedes zakończy sezon?"
katinka, 26.02.2013 09:29[!]
Śmiejcie się śmiejcie, jak Merc zdobędzie kiedyś WCC i WDC, to pośmiejemy się wszyscy :P Czy 8 lat temu, gdy Mateschitz wykupywał Jaguara ktoś by pomyślał, że po kilku latach takie legendy F1 jak Ferrari czy McLaren będą zawsze za? Więc nie ma co od razu spisywać srebrnych na straty. Teraz po dołączeniu do nich takiego świetnego inżyniera jak Paddy Lowe to trudno zaprzeczyć, że mają dobrych ludzi w zespole, potrzebny jest jeszcze ktoś, kto zna F1, potrafi tym wszystkim zarządzać i sprawić, by powstał zgrany team, kto wie, może to będzie akurat Toto Wolf? Na pewno jest to trudne zadanie patrząc na dotychczasowe poczynania Mercedesa, ale nie niemożliwe przecież, niech więc walczą o to na ten swój dziwny sposób. Ale dopóki się walczy jest się zwycięzcą, gdy się poddajesz jesteś przegranym, tak jak kiedyś w F1 zrobiło to niestety BMW.
lukmack, 26.02.2013 10:45[!]
Cytat katinka :
potrzebny jest jeszcze ktoś, kto zna F1, potrafi tym wszystkim zarządzać i sprawić, by powstał zgrany team
co jak co ale na pewno Ci wszyscy dyrektorzy nie pracują za darmo i twierdze że na pensje dla tych dyrektorów wydają tyle co np Caterham na bolid, bo to co wyprawia Mercedes to zachodzi o paranoję, wystarczyłby jeden no max 2 a resztę przeznaczyć na rozwój tych obszarów w których są słabi a nie umacniać górę. To tak jak w firmie produkcyjnej jak fabryka ma problem i produkuje coś poniżej danego standartu to zamiast zmodernizować to zatrudnia się zamiast jednego 5 dyrektorów zarządzających
rvs, 26.02.2013 10:45[!]
@katinka zabawne, że wspomniałaś o BMW. To też niemiecka korporacja, kierowana przez liczby i symulacje. Oby te wszystkie szarady dały Mercedesowi kopa, bo jeśli się to nie powiedzie, to Mercedes za kilka lat stąd ucieknie wydając oświadczenie, że "kierują teraz swój wzrok na technologie jutra"
Aquos, 26.02.2013 10:53[!]
Cytat katinka :
potrafi tym wszystkim zarządzać i sprawić, by powstał zgrany team

I tu może być właśnie problem, bo Mercedes zebrał (zbyt) wiele nieprzeciętnych osobowości. Osoby wybitne to często bardzo ambitni indywidualiści, albo wręcz egocentrycy. Z grupy liderów trudno jest stworzyć zespół. W dodatku w Mercedesie podział kompetencji wydaje się być niezbyt klarowny, a wszystkie "części wspólne" mogą być konfliktogenne.
MPOWER, 26.02.2013 11:03[!]
@Aquos
Mimo wszystko ktoś musi tą "bandą" zarządzać :) Jakaś osoba, która twardo stąpa po ziemi. Inaczej w Mercedesie nastąpi chaos i zebranie All Stars nic nie da.
Aquos, 26.02.2013 11:37[!]
@MPOWER
A czy napisałem coś innego? :)

Zobaczymy czy ktoś (Wolf, Brown?) podoła temu wyzwaniu.
jpslotus72, 26.02.2013 14:00[!]
Jeszcze jedno skojarzenie - Mercedes zaczyna mi przypominać prom w jakimś azjatyckim kraju: taki tłum gromadzi się na pokładzie, że albo pobije się rekord Guinessa, albo... Tak, że sukcesu z góry wykluczyć nie można, ale - na dwoje babka wróżyła.
THC-303, 26.02.2013 14:16[!]
A mnie to przypomina pewien (inny niż Caterham) interes naszego znajomego biznesmena Tony'ego Fernandesa mianowicie Queens Park Rangers. Duże nazwiska za dużą kasę, małe szanse na zawojowanie sportowego świata.
Simi, 26.02.2013 14:30[!]
@katinka
Ja tam Merca nie skreślam ;))
Na tą chwilę nie sądzę, aby liczyli się w ścisłej czołówce, ale w 2014 trzeba ich brać pod uwagę. Oczywiście, fakty mówią same za siebie - mało który producent osiągnął w Formule 1 wielkie sukcesy, ale przecież Mercedes może być jednym z niewielu...
Sprawa z mnogością dyrektorów jest jednak komiczna, chyba sama to przyznasz? ;)
Pozdrawiam
SirKamil, 26.02.2013 15:21[!]
Cytat katinka :
Śmiejcie się śmiejcie, jak Merc zdobędzie kiedyś WCC i WDC, to pośmiejemy się wszyscy :P Czy 8 lat temu, gdy Mateschitz wykupywał Jaguara ktoś by pomyślał, że po kilku latach takie legendy F1 jak Ferrari czy McLaren będą zawsze za? Więc nie ma co od razu spisywać srebrnych na straty. Teraz po dołączeniu do nich takiego świetnego inżyniera jak Paddy Lowe to trudno zaprzeczyć, że mają dobrych ludzi w zespole, potrzebny jest jeszcze ktoś, kto zna F1, potrafi tym wszystkim zarządzać i sprawić, by powstał zgrany team, kto wie, może to będzie akurat Toto Wolf? Na pewno jest to trudne zadanie patrząc na dotychczasowe poczynania Mercedesa, ale nie niemożliwe przecież, niech więc walczą o to na ten swój dziwny sposób. Ale dopóki się walczy jest się zwycięzcą, gdy się poddajesz jesteś przegranym, tak jak kiedyś w F1 zrobiło to niestety BMW.
Katinko, jest generalnie dość klarowne, że chodzi Ci o sukcesy "Hamiego" nie Mercedesa i ich tytuły bądź ścieżkę do sukcesu. To nic złego, ale oznacza, że w wyprzedzeniu rozważaniach nad konsekwencjami ew. długotrwałości dochodzenia do rzeczonych tytułów wypada się raczej zastanowić, ile "Hami" ma cierpliwości i czy jeszcze tam będzie.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca