F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.02.2019

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

14.02.2019

McLaren zaprezentował bolid MCL34

Pierwsze zdjęcia bolidu Alfy Romeo wyciekły do internetu

Marko: Red Bull z silnikami Hondy może znaleźć się na czele stawki

Alonso nie weźmie udziału w zimowych testach z McLarenem

Raikkonen: Nie czuję się za stary na Formułę 1

Hulkenberg: Moja przyszłość w Renault zależy od pojedynku z Ricciardo

Racing Point nie zdąży z nowym bolidem na pierwszy dzień testów?

13.02.2019

Projekt nowego bolidu Racing Point opiera się na konstrukcji z sezonu 2018

Racing Point zaprezentowało nowe barwy na sezon 2019

Red Bull RB15 wyjechał na tor Silverstone

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Webber cofnięty na koniec stawki

W bolidzie Australijczyka nie było wystarczającej ilości paliwa potrzebnego do inspekcji FIA.
Dawid Pytel, 13 kwietnia 2013, wyświetlenia: 3854<< | lista | T- | T+ | >>
Mark Webber został przesunięty na koniec stawki przed Grand Prix Chin, ponieważ zespół Red Bull Racing nie był w stanie zapewnić odpowiedniej próbki paliwa potrzebnej do obowiązkowej inspekcji FIA.

Australijczyk zatrzymał się na torze podczas drugiej części czasówki, po tym jak w jego bolidzie pojawiły się kłopoty z ciśnieniem paliwa, które zespół przypisał problemowi ze zbiornikiem.

Webber został sklasyfikowany na czternastej pozycji, ale przyznał, że ciężko będzie przebrnąć przez kontrolę próbki paliwa w takich okolicznościach. „Był to problem ze zbyt niskim ciśnieniem paliwa, więc nie mogłem powrócić do garażu, dlatego zatrzymałem bolid i kwalifikacje skończyły się, zanim na dobre się zaczęły” – powiedział Webber.

Regulacje techniczne określają, że wystarczająca ilość paliwa w postaci jednego litra musi znajdować się w bolidzie nawet po zatrzymaniu go na torze. Zasada mówi: „Po treningu, jeśli bolid nie powrócił do boksów o własnych siłach, wymagane będzie dostarczenie wymienionej wyżej próbki plus ilości paliwa, która wymagana była, by samochód dojechał do pitlane”. Ten sam problem przydarzył się Sebastianowi Vettelowi podczas Grand Prix Abu Zabi w 2012 roku.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.02.2019  Kaski niektórych kierowców wciąż nie mają homologacji FIA
06.02.2019  FIA opublikowała oficjalną listę zgłoszeń F1 na sezon 2019
22.01.2019  FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych
14.01.2019  Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem
11.01.2019  Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA
Tagi:
FIA
Webber M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Davider, 13.04.2013 12:08[!]
Delegat techniczny FIA Jo Bauer powiedział, że na pokładzie bolidu znajdowało się 150 ml paliwa. Czyli silnik pewnie się już krztusił. Szkoda, że zespół wcześniej nie poinformował Marka o małej ilości paliwa...

Teorie spiskowe za 3, 2, 1...
SirKamil, 13.04.2013 12:10[!]
Spora wpadka zespołu. W istocie to samo zdarzyło się Vettelow nie tak dawno w ujęciu liczby wyścigów. Warto pamiętać o takich babolach ogromnej ekipy, która gra na bardzo wysokim poziomie działalności operacyjnej zanim zacznie opluwać się np. tył stawki za błędy pod sztandarem haseł "przynoszą wstyd efjeden łobaoga"
IceMan11, 13.04.2013 12:14[!]
Porażka na całej linii i tyle.
Hayden, 13.04.2013 12:17[!]
Multi 21 Mark :))))
R90, 13.04.2013 12:22[!]
Co oni nie mają czujników, które pokazują odczyty w czasie rzeczywistym? To nie lata 50te, gdzie lało się na oko. Jakby zareagowali wcześniej, to myślę, że jakoś mógłby sie powoli doczłapać do boksów
Dante, 13.04.2013 12:24[!]
Wina Vettela i spisek zespołu - na bank!
slawek_s, 13.04.2013 12:33[!]

Obliczenia ilości prowadzone są na podstawie wlanej ilości paliwa i jego zużycia.
Z tego co na F1.com piszą to w baniaku zostało 3kg paliwa. Z jakiego powodu jeszcze wyjaśniają.
Czyli liczyli poziom od wyższego o 3kg i dopiero spadek ciśnienia paliwa ich zaniepokoił.
Sycior, 13.04.2013 12:38[!]
Zawsze czujka mogła dać ciała, to tylko urządzenia zawsze się coś może zepsuć. Wątpię żeby zalali tak mało że mu zostało 150 ml.

To na pewno był zamach i spisek Vettela i Marko ;)
Ralph1537, 13.04.2013 13:18[!]
czemu nie maja wskaźnika paliwa jak w normalnym samochodzie nie rozumiem tego
kusza, 13.04.2013 13:42[!]
Bo to nie jest normalny samochod.
marrcus, 13.04.2013 14:13[!]
przynajmniej nikt go nie "wydyma" na starcie
peter01, 13.04.2013 14:14[!]
W takiej sytuacji najlepiejby zabrać auto z parc ferme i dobrać sety w 101% pod wyścig
Wyjazd z pit lane nie jest tam taki długi.
R90, 13.04.2013 14:36[!]
peter01, na miejscu zespołu, też bym tak postąpił. Pal licho, że straci te 5s czy 10, skoro będzię szybszy na pojedynczym okrążeniu o 0,5s. W przypadku Vettela tak zrobili.
dejacek, 13.04.2013 15:19[!]
faktycznie- wygląda to na ustawienie Webbera "do szeregu" żeby mu się nie myliło kto w RB jest nr1. Dawno powinien zmienić stajnię, no chyba że nie ma innych propozycji. Zawsze przecież może wygrać wyścigi, jeżeli tylko Sebciowi się nóżka powinie.....
THC-303, 13.04.2013 18:58[!]
Cytat :
Pal licho, że straci te 5s czy 10, skoro będzię szybszy na pojedynczym okrążeniu o 0,5s.

A także ma pewność, że uniknie kolizji w T1/T2.
mlechowicz, 13.04.2013 20:07[!]
Rzeczywiscie nie maja juz potrzeby stosowania polecen multi :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca