F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2013
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

James Allison odchodzi z Lotusa

Jego następcą w roli dyrektora technicznego będzie Nick Chester.
Paweł Zając, 8 maja 2013, wyświetlenia: 4657<< | lista | T- | T+ | >>
Lotus poinformował, że Nick Chester zastąpi Jamesa Allisona w roli dyrektora technicznego.

Plotki na temat odejścia Brytyjczyka z Enstone pojawiły się już dzisiaj rano, jednak teraz zespół wystosował oficjalne oświadczenie.

Nick Chester zaczął swoją karierę w Arrowsie w 1995 roku, gdzie piastował funkcję inżyniera wyścigowego. Pięć lat później dołączył do Benettona i od tamtej pory cały czas pracuje w brytyjskiej ekipie. W sezonie 2005 awansował na szefa grupy ds. osiągów. W 2010 objął funcję szefa systemów wydajnościowych, a rok temu został głównym inżynierem.

Szef ekipy, Eric Boullier, powiedział, że awans Chestera pozwoli zminimalizować szkody wyrządzone odejsciem Allisona. „Nick dobrze zna zespół i jest z nami od 12 lat” – powiedział Francuz. „Był bezpośrednio zaangażowany w prace nad tym i przyszłorocznym samochodem, co pozwoli nam na płynną zmianę personelu. To pokazuje siłę i wachlarz talentu w Enstone, a awansowanie naszych pracowników na dyrektorów technicznych jest już tradycją”.

„Nick obejmuje swoje nowe stanowisko w ekscytującym momencie. Przyszłoroczne zmiany w regulaminach technicznych stawiają przed nami wiele wyzwań, podczas gdy drugie miejsce w obu klasyfikacjach oznacza, że nie możemy ani trochę zwolnić w rozwoju naszego samochodu. Wiemy jednak, że Nick będzie zdolny poradzić sobie z czekającymi go zadaniami. Chcielibyśmy podziękować Jamesowi Allisonowi za jego wysiłki podczas pracy w Enstone i również życzyć mu jak najlepiej w jego dalszej karierze” .

Jeszcze nie wiadomo gdzie będzie pracował Allison, ale głównymi możliwościami są McLaren, Mercedes i Ferrari. Ekipa z Woking jednak wykluczyła wcześniej taką możliwość, a w Srebrnych Strzałach jest już kilka znanych osób piastujących wysokie stanowiska. To oznaczałoby przejście do Ferrari, z którym Brytyjczyk zaliczył krótki epizod w przeszłości. Mówi się także, że nowy kontrakt Allisona zabrania mu ujawnienia swojego nowego pracodawcy przed oficjalnym oświadczeniem.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.01.2017  Lopez: Przygoda z Lotusem nie była porażką
01.03.2016  Renault udało się zachować wszystkie mocne strony konstrukcji E23
22.02.2016  Chester: Bolid RS16 jest ewolucją Lotusa E23
13.01.2016  Renault: Na tę chwilę naszymi kierowcami są Maldoando i Palmer
13.01.2016  Kevin Magnussen prowadzi rozmowy z teamem Renault?
Tagi:
Lotus
Boullier E.

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
ice, 08.05.2013 23:14[!]
THC-303 - kolejny ogólnie a nie kolejny z McLarenem.
MPOWER - no jak dla mnie to z Perezem oni daleko nie zajadą, zresztą cały czas się mówiło, że zatrudnili Pereza z braku laku i po sezonie go zmienią, dopiero po super hiper wyścigu w Bahrajnie te głosy trochę ucichły.
MPOWER, 08.05.2013 23:19[!]
@ice
Trzymam się swojej wersji ;)
A co do Pereza, przecież to jasne, że Mcl łyknął go z zapleczem finansowym. Dlaczego nie wzięli Hulkenberga? I masz odpowiedź ;)
THC-303, 09.05.2013 07:03[!]
Cytat :
kolejny ogólnie a nie kolejny z McLarenem.

No dobrze, ale jak mu ma w tym McLaren pomóc, skoro nie dał rady przez 5 lat.
Gregur, 09.05.2013 08:51[!]
Myślę, że przejdzie do Mercedesa, gdzie będzie jeździł również Kubica.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca